Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان در افتتاح سالن فوتسال در کمب للو چابهار بزرگترین منطقه حاشیه نشین کشور اظهار کرد: ​سپاه سلمان سیستان و بلوچستان امروز در راستای اجرای تدابیر مقام معظم رهبری‏ (مدظله‏ العالی) مبنی بر محرومیت‌زدایی و خدمت‏رسانی در مناطق محروم، به اجرای دو پروژه محرومیت‌زدایی در چابهار اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خدمت به خلق خدا را رسالت عظیم اسلامی خواند و افزود: سپاه همواره در جهت سازندگی در همه عرصه حضور دارد و پاسدار انقلاب اسلامی می‌باشد به طوری که افتتاح این دو طرح در منطقه حاشیه نشین چابهار با اعتبار بسیج سازندگی در سپاه سلمان استان صورت گرفته است.

فرمانده سپاه چابهار در حاشیه این افتتاحیه گفت: بسیج سازندگی این شهرستان در اجرای تدابیر رهبری مبنی بر محرومیت زدایی اقدام به فعالیت‏های عمرانی، امدادی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی کرده است.

سرهنگ علی کوهستانی افزود: محرومیت ‏زدایی و محروم نوازی با هدف افزایش عمق بخشی داخلی و کمک به توسعه و کارآمدی و ایجاد محبوبیت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی از اولویت‏های اساسی بسیج سازندگی سپاه چابهار است.

وی در خصوص طرح‌های افتتاح شده عنوان کرد: افتتاح طرح اقتصاد مقاومتی کارگاه صنایع دستی و افتتاح سالن ورزشی از جمله عرصه‏های فعالیت بسیج سازندگی سپاه چابهار است که اعتبارات این برنامه‌ها از محل اعتبارات سپاه تامین شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رسالت کلی قرارگاه بسیج سازندگی سپاه چابهار، پاسداری از دستاورد‌های انقلاب و کمک به توسعه و تعمیق انقلاب اسلامی است و در راستای عمق بخشی داخلی نیز در حیطه‌های محرومیت زدایی و سازندگی با استفاده از توان داخلی سپاه در حوزه‌هایی مانند اردو‌های جهادی، پروژه‌های عمرانی و غیر عمرانی و محرومیت‌زدایی به نقش آفرینی و خدمت به مردم تلاش می‌کند.

انتهای پیام/ع

افتتاح سالن ورزشی در چابهار 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیس بنیاد مسکن بر مبنای محرومیت زدایی بوده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر سه شنبه در دیدار با رئیس و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دیلم، ضمن تبریک سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و گرامیداشت نام و یاد امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را از نهادهای انقلابی و اجرایی که دارای کارنامه‌ای موفق است توصیف کرد و ابراز داشت: صدور سند روستایی، تأمین زمین در روستاها، استعلام صدور پروانه ساختمانی با همکاری دهیاری‌ها، بهسازی روستاها، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن در روستاها، ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات جهادی بنیاد مسکن است.

فرماندار دیلم با اشاره به اینکه تأسیس بنیاد مسکن بر مبنای محرومیت زدایی بوده است، بیان داشت: ساکنان روستاهای شهرستان دیلم برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی خود به بنیاد مسکن مراجعه کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه هدف دولت سیزدهم خدمت به مردم است باید تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به درخواست‌های مراجعان در سریع‌ترین زمان ممکن در اولویت کار قرار گیرد تا مردم با رضایت مندی از ادارات خارج شوند.

امید غریبی رئیس بنیاد مسکن شهرستان دیلم نیز در ادامه ضمن قدردانی از تعامل و همکاری مجموعه فرمانداری گزارشی از عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان در حوزه‌های مختلف ارائه داد.

کد خبر 6079946

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • برر سی طرحهای محرومیت زدایی در نقده
  • تاسیس بنیاد مسکن بر مبنای محرومیت زدایی بوده است
  • سپاه بازوی توانمند دولت در حوزه محرومیت‌زدایی
  • اجرای تور کارگاه‌گردی صنایع‌دستی شهرستان کوار با گردشگران کشور لیتوانی