Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-18@23:05:01 GMT

حقیقتی جالب که پس از مرگ رخ میدهد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۰۵۱۶۹

حقیقتی جالب که پس از مرگ رخ میدهد

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز،براساس نتیجه پژوهشی که به تازگی توسط بنیاد پژهشی نزدیک به مرگ (NDERF) منتشر شده است ادعا می شودکه افراد بعد ازوقوع مرگ با محبوب ترین فرد در زندگی خود  روبرو می شوند. این نتیجه بعد از گردآوری تجربه نزدیک به مرگ هزاران نفر که اکثر آنها بطور شگفت انگیزی شبیه به یکدیگر بودند حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

یکی از این افراد شخصی با نام "ویرجینی آر" بوده است که بعد از تجربه نزدیک به مرگش، با برادر خود که در سن 12 سالگی فوت نموده بود روبرو شد. وی در این خصوص گفت : " در داخل یک تونل  به سمت یک نور کشیده می شدم. فیلیپ، برادر دوست داشتنی ام در حالی که در انتهای تونل ایستاده بود دستم را گرفت و به من لبخند زد. او از من پرسید چرا می خواهم بمیرم."

 

 

شخص دیگری که در این تحقیق شرکت داشته است "ویلیام سی" نام دارد. وی که در یک تصادف تجربه نزدیک به مرگ را داشته است می گوید بعد از مرگ با مادربزرگم در حالی که در مقابل نور سفید درخشان ایستاده بود روبرو شدم. همه جا مملو از گرمی، عشق بود. مادربزرگم به من گفت که اگر در این زندگی بمانم همه چیز روبراه خواهد شد."

 

 

 گفتنی است؛ این در حالی است که مشاهدات  اکثر افرادی که تجربه نزدیک به مرگ داشته اند  بسیار شبیه به یکدیگر است. همه آنها از تونل تاریک، نور سفید درخشان که به سمت آن کشیده می شوند، شناور بودن، گرمی و عشق سخن به میان آورده اند.

 

 

تیتر1

2025

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۵۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل برای دبی گران تمام شد / درهم صعود کرد

به گزارش پارس نیوز ،  دبی، الماس درخشان صحرای امارات پس از درگیری چند روزه با سیل ناشی از شدیدترین بارندگی 75 سال اخیر، امروز پنجشنبه شرایط نسبتا مساعدی را تجربه کرده تا پاکسازی جاده‌های گرفتار و خانه های سیل زده در دستور کار قرار بگیرد.

همچنین فرودگاه بین‌المللی دبی، یک مرکز مهم مسافرتی جهان با وجود آنکه برای پاکسازی تعداد زیادی از پروازها با مشکل مواجه شده و بسیاری از جاده‌ها همچنان دچار مشکل هستند؛ از صبح امروز پروازهای خود را از سر گرفت و سازمان هواپیمایی از محدودیت پروازی به فرودگاه‌های دبی و شارجه خبر داد.

براساس گزارش رویترز، این سازمان اعلام کرد «با توجه به شرایط جوی به وجود آمده در برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس و آب‌گرفتگی سطوح و معابر، پروازهای فرودگاه‌های دبی و شارجه با تأخیر یا ابطال مواجه شده است.»

 

اما وضعیت این روزهای دبی فارغ از خسارات معمول، ضربه سنگینی را هم به صنعت گردشگری این مقصد پرطرفدار زده است و بسیاری از مسافران برنامه سفر خود را لغو کرده اند و برخی هم که در دبی به سر می برند، در تدارک بازگشت به کشور خود هستند، مایا لومیدزه، مدیر اجرایی انجمن مجریان تور روسیه در گفت‌وگو با خبرگزاری تاس گفت: «ترافیک هوایی دبی احتمالاً امشب از سر گرفته می‌شود. تعدادی از پروازها آغاز به کار شده است پروازها شروع شد؛ اما معتقدم که تا عصر تردد تمام پروازها بازیابی خواهد شد.»

بر اساس گفته مدیر اجرایی انجمن مجریان تور روسیه، حدود ۲۵۰۰ شهروند این کشرو در انتظار خروج پروازهای خود هستند. اما قیمت درهم امارات در بحبوبحه سیل دبی چه روندی را در پیش گرفته است؟

  قیمت درهم امارات امروز 30 فروردین 1403

درهم امارات در آخرین روز کاری هفته در حالی شاهد به سرانجام رسیدن معاملات بازار ارز تهران است که نسبت به روز گذشته افزایش قیمت را تجربه کرده و رشد 90 تومانی را به مانند روز گذشته در پیش گرفته است.

هر درهم امارات با تداوم پیشروی در کانال 18 هزار تومان، 18391 تومان نرخ گذاری و خرید و فروش شد.

 

آخرین نرخ ریال عمان در بازار

بارش شدید باران اما تنها مختص دبی نبود و کشور عمان هم در هفته ای که پشت سر گذاشتیم شاهد جاری شدن سیلاب در معابر و خیابان های خود، اما قیمت ریال؛ واحد پول رسمی این کشور خلاف روند صعودی درهم بر مدار کاهش حرکت کرد.

هر ریال امروز 175340 تومان قیمت گذاشته شد تا نسبت به معاملات روز گذشته افت ارزش چهار هزار و 990 تومانی را تجربه کرده باشد.

آخرین قیمت دینار عراق امروز

امروز قیمت دینار عراق در در مبادلات ارزی بازار پافشاری بر نرخ روز گذشته را در پیش گرفت و با تجربه ثبات نسبت به روز چهارشنبه، 52 تومان ارزش گذاری شد.

دیگر خبرها

  • سیل برای دبی گران تمام شد / درهم صعود کرد
  • همه چیز درباره دلفیناریوم استانبول
  • تجربه ها ؛ ابزار تحقق شعار سال
  • ادعای جالب: کین اصلا برای جام به بایرن نرفت
  • آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید
  • علائم شایع بیماری‌های کبدی را بشناسید
  • چرا زندگی پس از زندگی هنوز پربیننده است؟
  • زلزله در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ترکید؟
  • خاص‌ترین رقابت تیم ملی والیبال: تجربه مقابل جوانی
  • علائم شایع‌ترین بیماری‌های کبدی چیست؟