Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: من با باشگاه قرارداد دارم و روی قراردادم پایبند هستم، با تمام توان به‌دنبال انجام وظیفه‌ام هستم و پیگیر حق‌وحقوق بازیکنانم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از شکست تیمش مقابل گسترش‌فولاد تبریز اظهار داشت: سه امتیاز این بازی اهمیتی زیادی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر دو تیم بازی هجومی انجام دادند. دو تیم پایاپای جلو رفتند و بازی می‌توانست با تساوی به اتمام برسد، اما گسترش فولاد پیروز شد. ما در این بازی بدشانس بودیم و تمرکز نداشتیم. در هر حال به مردم تبریز و تیم گسترش‌فولاد تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: ما امروز با تمام تمرکز به زمین آمدیم. بازیکنان ما غیرت کردند و تلاش زیادی داشتند. امیدوارم مشکلاتی که به نتیجه هم ربط نداشت، حل شوند و بتوانیم در آینده در شرایط بهتری قرار بگیریم. ما اطمینان داریم که در ادامه با توجه به داشته‌های‌مان در جایگاه خوبی قرار گرفته و جایگاه خوبی خواهیم داشت.

سرمربی تیم استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: ما امروز بدشانس بودیم و تمرکز لازم را نداشتیم. مثلاً در برگشت یکی از توپ‌ها دفاع لازم را انجام ندادیم و گل خوردیم. می‌توان گفت که بدشانس بودیم که این ربطی به جوانی و باتجربه بودن نداشت، چراکه تمرکز به جوانی و تجربه ربطی ندارد. به بازیکنانم گفته بودم تا زمانی که داور سوت را نزده و به رختکن نیامده‌اید، بازی تمام نشده است. امروز، روز ما نبود. اینکه بگوییم روی اشتباه فردی گل خوردیم، درست نیست.

ویسی با اشاره به تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر، یادآور شد: ما از سال گذشته می‌دانستیم که تعطیلات وجود دارد و هیچ اعتراضی به این مسئله نداشته و نداریم. اگر تعطیلات کمتر شود، بهتر است، اما با توجه به برنامه‌ریزی که وجود دارد، کمتر نخواهد شد. شرایط تیم ما این‌گونه است. باید صبر و تلاش کنیم تا ساختار تیم‌مان را بهبود ببخشیم.

وی در مورد بحث‌های مطرح شده در روزهای اخیر پیرامون مسئله جادوگری در فوتبال گفت: من این مسئله را خودم دیدم و به من پیشنهاد هم داده‌اند. آنها سر تمرین ما هم آمده‌اند، ولی آنقدر او را به مسخره گرفتم که دیگر رفت و نیامد!

سرمربی تیم استقلال خوزستان در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه «آیا به همکاری‌تان با استقلال خوزستان ادامه خواهید داد؟»، تصریح کرد: من با باشگاه قرارداد دارم و روی قراردادم پایبند هستم. با تمام توان به‌دنبال انجام وظیفه‌ام هستم و پیگیر حق‌وحقوق بازیکنانم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۲۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید

به گزارش "ورزش سه"، محمد اهل شاخه، بازیکن استقلال ملاثانی در مورد شرایط تیم‌شان گفت: شرایط تیم واقعا خوب و ایده آل نیست چه از نظر مالی و چه از نظر زیرساخت و سخت افزاری ولی این مهم باعث نمیشود که ما تلاشمان را نکنیم، با تمام قوا به مصاف سپاهان میرویم که تیم نتیجه بگیرد و امیدوارم مسئولین هم بتوانند کمک بکنند و شرایط را سامان ببخشند، همان‌طور که همگان می‌بینند تیم ما کاملا بومی است و هیچ تیمی در ایران یا کشور نداریم که تمامی بازیکنان آن متعلق به آن شهر باشد و این مسئله باید برای آن استان‌مهم باشد و نگاه ویژه تری به ما داشته باشند. مبالغ قراردادی ما بسیار ناچیز است و بازیکنانی که امسال در این تیم هستیم فقط به خاطر آینده خودمان است و قانون کم شدن سهمیه تیم ها به خیلی بازیکنان ضرر زد اما با تلاش و تمرینات منظم به فکر بازگشت به سطح اول هستم.

او در مورد شرایط خودش گفت: شرایط خودم هم بعد از اینکه مصدومیت طولانی داشتم خدا را شکر این فصل بعد از بازی کردن در تیم ملاثانی به شرایط خوبی رسیدم و در ۲۰ بازی به میدان رفتم انشالله که فصل را با همین عملکرد بتوانم تمام کنم و فصل بعد اتفاق‌های خوبی رخ دهد. همان‌طور که در نیم فصل چندین پیشنهاد داشتم ولی نتوانستم جدا شوم و باشگاه رضایت نامه من را صادر نکرد و در این بازی های باقی مانده با تمام انرژی به میدان میروم.

او راجع به بازی مقابل سپاهان گفت: بازی حساسی مقابل سپاهان داریم، سپاهان تیم بزرگی است و ما به این مسئله واقف هستیم، بازیکنان ملی پوش دارد ولی تیم ما هم بازیکنان بزرگی دارد که در تیم های مطرح ایران بازی کردند حتی سابقه قهرمانی با تیم های دیگر در سال های گذشته را داشتند. خود من در تیم های فولادخوزستان، تراکتور تبریز، ماشین سازی، نفت ابادان را داشتم و انگیزه لازم را داریم تمام تلاشمان را میکنیم که انشالله روز جمعه در ورزشگاه فولاد آرنا بتوانیم اول بازی قابل قبول و زیبایی انجام بدهیم و بتوانیم پیروز بازی هم باشیم و این شادی را به مردم خوزستان هدیه دهیم که این مسئله بستگی به حمایت هواداران از ما دارد، از هواداران درخواست داریم که فرزندان شهر خود را تنها نگذارند و یار دوازدهم ما در ورزشگاه فولاد آرنا مقابل سپاهان باشند تا بتوانیم پس از پایان بازی شادی را در کنار یکدیگر جشن بگیریم.

دیگر خبرها

  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • کاریکاتور/ پاسخ مسخره!
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم