Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@03:18:29 GMT

خواب حاملگی چه تعبیری دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۱۱۵۸

تعبیر دیدن خواب حاملگی، به بیان امام صادق (ع) را در این خبر بخوانید. ناطقان: امام صادق (ع) فرمود: «درباره خواب دیدن‌ها بیندیش، خداوند راست و دروغ آن را با هم در آمیخته، چرا که اگر همه آن خواب دیدن‌ها، راست باشد، همه انسان‌ها پیامبر خواهند شد، و اگر همه دروغ باشد، بیهوده و بى‌فایده خواهد گردید»
زن باردار به خواب دیدن روبه روشدن با غم و اندوه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دیدن بارداری و یا حاملگی در خواب نشانه تلاش فرد برای رسیدن به موقعیت و امکانات بیشتر است.
تعبير خواب به روايت امام جعفر صادق (ع)
تعبیر خواب نوزاد پسر امام صادق (ع) می‌فرمایند: «اگر زنی ببیند که پسر زایید و در همان لحظه پس از تولد با آن پسر حرف زد، یـعـنـی از دنیا می‌رود (دفع بلا و گرفتاری).»
تعبير خواب به روايت محمد بن سیرین
ابن سیرین می‌گوید: «اگر بیند که شکم او بزرگ شده بود، چون زن باردار، دلیل کند که او را مال و نعمت دنیا حاصل گردد و هر چند که شکم بزرگ‌تر بیند، مال دنیا بیشتر بود.»
 
ابن سیرین می‌گوید: «اگر در خواب ببینی دختری زاییده و به دنیا آورده‌ای، تعبیرش این است که فرزند پسر به دنیا می‌آوری، امام صادق (ع) می‌فرمایند: تعبیرش این است که از نسل تو فرزندی به دنیا می‌آید که بزرگتر خانوادۀ خودش می‌شود.»
تعبير خواب به روايت منوچهر مطیعی تهرانی
منوچهر مطیعی تهرانی گوید: «دیدن زن حامله در خواب رو به روئی با گناه و بار غم است. اگر در خواب ببینید که همسرتان حامله شده است تکلیفی شاق و سنگین بر شما محول می شود، که انجامش دشوار و قبولش نامطلوب است که دوست ندارید آن کار را انجام بدهید و اگر هم به اجبار و تکلیف بخواهید بسیار سخت و توان فرساست. اگر احیانا در خواب احساس کنید که خودتان حامله شده اید غمی برای شما می‌رسد که به اندازه حمل جنین طول می‌کشد البته این تعبیر برای زنان است. اگر در کوچه ببینید که زن حامله‌ای می‌گذرد خبر ناخوشایندی به شما می‌رسد.»
تعبير خواب به روايت ابراهیم کرمانی
ابراهیم کرمانی می‌گوید: «اگر زن «پادشاه» در خواب ببیند که دختر زاییده است، یـعـنـی پادشاه گنج پیدا می‌کند و اگر مردی در خواب ببیند که خودش دختر زاییده است، یـعـنـی غمگین و ناراحت می‌شود (دفع بلا و گرفتاری).» منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: خواب دیدن ، حاملگی ، تعبیر خواب

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیر اسرائیل و آمریکا در عملیات وعده صادق روشن بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد در نماز جمعه عالی‌شهر اظهار کرد: توصیه مؤکد پروردگار عالم در قرآن مجید به بندگانش این است که تمام تلاش خود را به سمت انجام کارهایی که ماندگار است و نتیجه آن شامل حال انسان می‌شود ببرند که دنیا و آخرت او را آباد می‌کند.

وی اضافه کرد: ما بر اثر غفلت می‌رویم به سمت انجام کارهایی که نتیجه آن زودگذر است و شاید به درد دنیا و آخرت ما هم نخورد و اگر هم تأثیری داشته باشد موقتی و فقط برای چند روز زندگی دنیایی باشد

امام جمعه عالی‌شهر با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق بیان کرد: این عملیات تهاجمی نبود بلکه پاسخی بود به تهاجم اسرائیل و حمله به کنسولگری ایران در سوریه، هدف ما هم فقط زدن دو پایگاه نظامی و هوایی دیمون و نواتیم بود که مکان استقرار جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بوده و این عملیات ۱۰۰ درصد موفقیت آمیز بود چون ۱۲ موشک شلیک کردیم که هر ۱۲ تا به هدف اصابت کرد.

وی تصریح کرد: تحقیر اسرائیل و آمریکا در این عملیات روشن بود چرا که از خاک خودمان عملیات را انجام دادیم در حالی که می‌توانستیم از جایی دیگر این کار را بکنیم، به آمریکا هم گفتیم دخالت نکند او هم ناچار شد قبول کند.

حمیدی‌نژاد تاکید کرد: اصابت موشک به پایگاه هوایی نواتیم که به گفته اسکات ریتر افسر اطلاعاتی آمریکا حفاظت شده‌ترین نقطه کره زمین است در برابر حملات موشکی و با توجه به اینکه تمام تجهیزات مدرن روز دنیا برای حفاظت از این پایگاه به کار برده شده بود به دشمنان ما ثابت کرد که هیچ جای امنی روی کره زمین برای آنها در برابر حمله ایران وجود ندارد.

وی افزود: آمریکا به صراحت اعلام می‌کند که من نه اینکه خودم هیچگاه به ایران حمله نخواهم کرد بلکه در هیچ حمله‌ای که به ایران یا حتی منافع ایران در دیگر کشورها باشد هم مشارکت نمی‌کنم.

امام جمعه عالی‌شهر خاطرنشان کرد: ایران به همه دنیا ثابت کرد که این توان را دارد که در مقابل همه دنیا تنهایی می‌تواند بایستد البته ما توجه داریم که این قدرت ایران نیست بلکه قدرت خداست که اراده کرده با دست جوانان با ایمان ایرانی دشمنان خودش را نابود کند لذا ما هیچ نگرانی از پاسخ دشمنان اسلام نداریم زیرا خدا با ماست و حزب الله همیشه پیروز است.

وی ادامه داد: ما باید بدانیم که واقعاً دشمنان اسلام امروز قادر به مقابله با ما نیستند البته آنها از نظر جنگ روانی دست برتر را دارند و متأسفانه ما توجه کافی نداریم و بعضی مواقع دشمن ضعیف می‌تواند خود را قوی جا بزند و ما که در اوج قدرت هستیم فکر می‌کنیم ضعیف‌تر از دشمن هستیم

حمیدی‌نژاد افزود: اینکه امروز صبح اسرائیل چند ریز پرنده را از داخل ایران فعال می‌کند به روی آسمان اصفهان که پدافند هوایی آنجا که در آماده باش کامل هست فعال شود و این ریز پرنده‌ها را نابود کند و آنها این را به عنوان حمله موشکی اسرائیل به ایران در سطح بین‌المللی پوشش خبری بدهند یعنی اینکه واقعاً پیام ایران را درک کرده‌اند که به هیچ وجه قادر به پاسخگویی نیستند و برای بازیابی مقداری از آبروی از دست رفته‌شان تلاش می‌کنند که با شانتاژ خبری در رسانه‌های خودشان افکار عمومی را فریب بدهند و بگویند اسرائیل توان دارد پاسخ بدهد.

کد خبر 6082586

دیگر خبرها

  • انتقام سخت گرفته نشده است
  • به اسرائیل می‌گوییم هر چقدر بیشتر تکان بخوری میخ بیشتری به بدنت فرو خواهد رفت
  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست، آغاز شده است
  • توجه به مساله عفاف و حجاب دغدغه مهم خانواده‌ها است
  • توجه به مسئله عفاف و حجاب دغدغه مهم خانواده‌ها است
  • دنیا پیام عملیات غرورآفرین وعده صادق را دریافت کرد
  • تحقیر اسرائیل و آمریکا در عملیات وعده صادق روشن بود
  • رفتار صحیح با کودکانی که زیاد کابوس می‌بینند | ۵ اقدامی که باید هنگام کابوس دیدن کودکتان انجام دهید
  • مدل دانشگاهی تمدن ایرانی الگوی ۲۰۰ دانشگاه در دنیا است
  • امام جمعه رشت: به زودی شاهد ‌اضمحلال اسرائیل خواهیم بود