Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست -

به گزارش ایران اکونومیست؛ شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۶ زمین لرزه ای به بزرگی ۷.۳ ریشتر شهر ازگله استان کرمانشاه را لرزاند.  از آنجایی که این حادثه خرابی های زیادی به بار آورد و تلفات جانی بسیاری داشت، تمامی نهادها و سازمان های کشور، از شب حادثه تا به امروز، به کمک رسانی و ارسال اقلام کمکی به مناطق زلزله زده پرداختند تا با برقراری آرامش و شرایطی حداقلی برای زندگی،  کمی از درد و آلام زلزله زدگان بکاهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله بخش های مهم در کشور که طی چند روز گذشته از این حادثه علاوه بر ارسال انواع پیام تسلیت به هموطنان زلزله زده، تمام تلاش خود را برای ایجاد امکانات اولیه رفاهی به کار گرفتند، سیستم بانکی، شرکت های بیمه و همچنین شرکت های پرداخت بودند و می توان تولد نوزاد کرمانشاهی در بیمارستان صحرایی بانک ملی ایران را یکی از خبرهای خوش این روزها عنوان کرد.

امهال تسهیلات و پرداخت قرض الحسنه ۱۰۰ میلیون ریالی زلزله زدگان

کمیسیون اعتباری بانک مرکزی به دنبال وقوع زلزله در استان های غربی کشور و وارد آمدن خسارات در این مناطق، در جلسه فوق العاده خود اجرای دو اقدام از سوی نظام بانکی را تصویب کرد.

براساس مصوبه اول کمیسیون اعتباری، به استناد « قانون تسریع در بازسازی مناطق آسیب دیده در حوادث غیرمترقبه مصوب ۱۹‏/۰۳‏/۱۳۹۲» مقرر شد شبکه بانکی نسبت به امهال تمام تسهیلات اعطایی قبل از وقوع حادثه به افراد آسیب دیده (اعم از تولیدی و غیر تولیدی، در شهرها و روستاها) به مدت دو سال از تاریخ وقوع حادثه اقدام کند و سود متعلقه توسط دولت تامین ‌شود. واحدهای آسیب دیده مشمول این مصوبه، با معرفی ستاد حوادث غیرمترقبه به بانک عامل می توانند از شرایط امهال بهره مند شوند.

همچنین در جلسه این کمیسیون مقرر شد نظام بانکی نسبت به اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰۰ میلیون ریالی به هر خانوار آسیب‌دیده از زلزله در استان های غربی کشور اقدام کند. این تسهیلات با معرفی ستاد حوادث غیرمترقبه استان به بانک عامل و با شش‌ماه تنفس و تقسیط چهار ساله پرداخت می شود. سهمیه هر یک از بانک‌های کشور از تسهیلات قرض الحسنه ۱۰۰ میلیون ریالی متعاقباً اعلام می شود.

 دستور ویژه مدیرعامل بانک ملی ایران به کمک زلزله زدگان کرمانشاه

 محمد رضا حسین زاده، مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن اعلام تشکیل کمیته بحران و اعزام تیم پزشکی بیمارستان این بانک به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، از ارسال محموله های امداد و اقلام مورد نیاز مردم نیز خبر داد.

وی اظهار داشت: این محموله شامل ۱۱ کامیون حامل داروهای ضروری و کمیاب، آب معدنی، چادر، پتو ارسال و در میان مردم آسیب دیده این مناطق توزیع خواهد شد. همچنین هماهنگی نیز با تعدادی از نانوایی های استان کرمانشاه برای توزیع آرد و نان در روستاهای اطراف و مناطق زلزله زده صورت گرفته است.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین ابراز کرد: اقدامات لازم برای بحث پول رسانی در این مناطق صورت گرفته است و خودپردازهای سیار بانک ملی ایران در محل هایی امن جانمایی شده و در حال خدمت رسانی می باشند.

وی با اشاره به بالا بودن میزان خسارات وارده در مناطق زلزله زده مناطق غربی کشور اظهار کرد: کمیته ای در بانک ملی ایران تشکیل شده است که پس از اتمام عملیات امداد رسانی به آسیب دیدگان، نسبت به ارایه تسهیلات برای بازسازی این مناطق اقدام خواهد شد.

وی اعلام کرد:  شماره حساب ۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۰۰۰۹۵ هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نزد بانک ملی ایران هم آماده جمع آوری کمک های نقدی مردم به مردم حادثه دیده کرمانشاه است.

همچنین حسین زاده از اقدام کارمندان بانک ملی از تخصیص بخشی از حقوق ماه جاری خود را برای کمک به حادثه دیدگان زلزله در استان کرمانشاه خبر داد.

پرداخت وام مسکن به زلزله زدگان کرمانشاه از سوی بانک سپه

محمد کاظم چقازردی، مدیرعامل بانک سپه درباره اقدامات بانک سپه اظهار داشت: بانک سپه یک هزار میلیارد ریال برای بازسازی واحدهای آسیب دیده استان های غربی کشور اختصاص داد.

وی افزود: این منابع با هماهنگی استانداری  برای هر واحد مسکونی تا سقف یکصد میلیون ریال با بازپرداخت ۵ ساله و تنها با یک ضامن پرداخت خواهد شد.

همچنین از سوی ستاد مردمی کمک به زلزله زده های استان های غرب کشور بانک سپه شماره کارت عابر بانک ۵۸۹۲۱۰۱۲۱۳۸۰۰۸۸۷ برای جمع آوری کمک های نقدی مردم و همکاران به هموطنان زلزله زده استان های غربی کشور اعلام شد.

اعلام شماره حساب بانک تجارت برای یاری به زلزله زدگان

بانک تجارت در راستای تسهیل مشارکت هموطنان در کمک رسانی به زلزله زدگان نسبت به اختصاص شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی  قابل واریز در شعب سراسر کشور مبادرت کرده  است.

همچنین امکان واریز کمک‌های نقدی به شماره حساب اعلام شده و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۸۸۲۲۵ به نام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از طریق خدمات الکترونیک بانک تجارت همچون دستگاه‌های خود پرداز، موبایل بانک ، تلفنبانک و اینترنت بانک نیز فراهم است.

از سویی با توجه به اینکه در پی وقوع زلزله روز گذشته استان کرمانشاه، شعبه سر پل ذهاب این بانک دچار خسارت شده اما اطلاعات حساب و اسناد مشتریان شعبه در محلی امن نگهداری می شود. این در حالی است که ارائه هرگونه خدمات بانکی به مشتریان بصورت یکپارچه در هر یک از شعب بانک تجارت در شهرها و استانهای همجوار بدون هیچ مشکل و وقفه ای قابل ارائه می باشد.

بانک ملت به کمک آسیب دیدگان زلزله غرب کشور شتافت

بانک ملت با ارسال کمک های غیرنقدی از جمله، پتو، آب معدنی، کنسرو، بخشی از کمک های بانک ملت به آسیب دیدگان زلزله اخیر غرب کشور است.

همچنین بانک ملت در مناطق زلزله زده، دو دستگاه خودپرداز سیار را به این مناطق اعزام کرده و علاوه بر این شعب قصر شیرین و سرپل ذهاب بانک ملت فعال و آماده ارائه انواع خدمات بانکی به ساکنان این شهرها هستند.

اعلام شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام جمعیت هلال احمر جهت دریافت کمک های نقدی مردمی، از دیگر اقدامات بانک ملت برای کمک به عزیزان آسیب دیده در استان های کرمانشاه و ایلام است.

استقرار خودپردازهای سیار بانک صادرات ایران در مناطق زلزله زده

‌بانک صادرات ایران با ارسال ٨ دستگاه خودپرداز سیار به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، خدمات بانکداری الکترونیکی را در این نقاط تسهیل کرد.
 همچنین در جهت تسهیل خدمات حمایتی بانکی برای مردم منطقه زلزله زده در بدو امر با تخصیص یک میلیارد ریال از هزینه تبلیغاتی بانک، اختصاص مزایای یک روز مرخصی کارکنان بانک و شرکتهای تابعه برای کمک رسانی نقدی و همچنین تعیین شماره حساب ٦٥٦٥ در شعبه مرکزی (کد ٣٠٤٦) این بانک، یاری رسانی به مردم رنج دیده از این ضایعه بزرگ را سرعت بخشیده است.

همچنین، شماره حساب سپهری ٠١١١٢٩٧٩٠٢٠٠١ و شماره کارت ٦٠٣٧٦٩١٩٨٠٠٣٠٥٩٧ به نام زلزله زدگان استان های غرب نیز به منظور تجمیع کمک های نقدی هموطنان در نظر گرفته شده است.

پرداخت تسهیلات ۵ ساله از سوی پست بانک به آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه

در راستای حمایت از آسیب‌دیدگان زلزله استان کرمانشاه و کمک به بازسازی منازل آنها، این بانک تسهیلات ویژه‌ای را با بازپرداخت ۵ ساله برای هریک از سرپرستان خانوارهای آسیب‌دیده پرداخت می کند.

علاوه بر این یاراکارت اعتباری این بانک برای تأمین نیازهای خانواده‌های آسیب‌دیده دراختیار آنان قرار می گیرد تا بتوانند به پشتوانه یارانه از این تسهیلات نیز بهره‌مند شوند.

خسرو فرحی، مدیرعامل این بانک، کمک به رفع مشکلات مردم منطقه را از اولویت های پست بانک ایران عنوان کرد و افزود: جهت تأمین نقدینگی مورد نیاز شهرستان سرپل ذهاب، دو دستگاه خودپردازسیار(ATM)  این بانک به زودی در شهرستان قصرشیرین مستقر شده و خدمت‌رسانی را به هموطنان آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: تنی چند از مدیران ارشد بانک به مناطق زلزله زده اعزام شده‌اند تا ضمن بررسی وضعیت شعب و باجه‌ها، مشکلات را برای تسریع در خدمت‌رسانی به هموطنان آسیب‌دیده منطقه فراهم نماید.

همچنین مدیران و کارکنان پست‌بانک‌ایران یک روز از حقوق آبان‌ماه خود را برای کمک به آسیب‌دیدگان زلزله‌ غرب کشور اختصاص داده و خود را در تسکین آلام رنج‌دیدگان سهیم کردند.

کمک بانک‌پاسارگاد به هم‌میهنانمان در مناطق زلزله‌زده غرب کشور

شرکت نسیم سلامت بانک پاسارگاد در منطقه ازگله ثلاث باباجانی بیمارستان صحرایی جهت امدادرسانی به مجروحان از جمله انجام عمل‌های جراحی ضروری و همچنین انجام عمل‌های زایمان، با تجهیزات و امکانات کامل پزشکی ایجاد کرده‌ است. علاوه بر این تعداد یکصد چادر امدادی در کنار بیمارستان، برای نگهداری و بستری بیماران مستقر شد.

همچنین تعداد ۱۰ هزار تخته پتو به مناطق زلزله‌زده ارسال شده که با همکاری فرمانداری و هلال‌احمر در مناطق محرومی که مورد نیاز است در حال توزیع هستند.

به‌همین منظور شماره‌حساب ۲-۱۰۴۸۸۱۴۴-۸۱۰۰-۲۰۱ و شماره کارت ۷۷۷۷-۷۷۷۷-۲۹۷۷-۵۰۲۲ بانک‌پاسارگاد جهت اهدا کمک‌های نقدی هموطنان عزیز در نظر گرفته شده و بانکداران بانک پاسارگاد کمک‌های خود را به این حساب واریز خواهند کرد.  وی در پایان ضمن تسلیت مجدد به ملت شریف ایران، از درگاه ایزد منان برای درگذشتگان این حادثه علو درجات، برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت کرد.

گفتنی است بانک‌پاسارگاد علاوه بر جمع‌آوری کمک‌های بانکداران این بانک، نسبت به استقرار بیمارستان‌ صحرایی جهت امدادرسانی به مجروحان و انجام مواردی مانند عمل‌های جراحی ضروری و انجام عمل‌های زایمان، ارسال ۱۰ هزار تخته پتو و همچنین علاوه بر یکصد چادر امدادی اولیه نسبت به ارسال ۲۵۰ چادر امدادی دیگر اقدام کرده‌است.

کمک ۲میلیارد ریالی بانک پارسیان به زلزله زدگان غرب کشور

 بانک پارسیان به دنبال کمک به حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه، شماره حساب ۶۰۸-۰۰۹۹۹۹۹۰- ۲۰۱  و شماره کارت ۶۲۲۱۰۶۱۲۱۰۶۴۱۲۶۴ به نام کمک های مردمی جمعیت هلال احمر را جهت واریز کمک‌های نقدی اختصاص دهند.

همچنین بانک پارسیان پس از تخصیص مبلغ ۲ میلیارد ریال کمک هزینه برای یاری  به ایشان، اقدام به گشایش حسابهای ریالی و ارزی به نام جمعیت هلال احمر جمهور اسلامی کرده وهمراهی خود را برای بازسازی وامداد رسانی به آسیب دیدگان این زلزله سهمگین اعلام کرده است. بنابر این هم وطنان خارج از کشور می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ارزی (دلار) ۱۵-۹۹۹۹۹-۳۰۱ و ارزی(یورو) ۹۴۴-۹۹۹۹۹-۳۰۱  واریز کرده و همچنان که پیشتر اعلام شد هم میهنان داخل کشور می توانند کمک های خود را به  شماره حساب  ۶۰۸-۰۰۹۹۹۹۹۰-۲۰۱ واریز کنند.

موکب های بانک قرض الحسنه مهرایران در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه

بانک قرض الحسنه مهرایران به منظور خدمات رسانی به زلزله زدگان، از اعزام و استقرار موکب‌های آماده شده برای زوار اربعین حسینی (ع) به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه منتقل شد.

همچنین بانک قرض الحسنه مهرایران در اقدامی دیگر تا کنون آب آشامیدنی، نان و سایر اقلام خوراکی در موکب های مستقر شده بانک قرض الحسنه مهرایران در استان کرمانشاه، میان مردم آسیب دیده از زلزله توزیع شده است.
علاوه بر این، مشارکت در احداث و بازسازی مدارس مناطق روستایی، اعطای بیش از سه هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به سرپرست خانواده های آسیب دیده و همکاری با جمعیت هلال احمر کشور برای جمع آوری کمک های مردمی و همچنین تسهیلات قرض الحسنه ویژه‌ای را برای هریک از سرپرستان خانوارهای آسیب‌دیده پرداخت می شود.

آمادگی شعب بانک ایران زمین برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان

بانک رفاه ایران به دنبال وقوع زلزله در مناطق غرب کشور و به ویژه استان کرمانشاه، شماره حساب ۹۹۹۹۹۹۰۰ نزد بانک رفاه به منظور جمع آوری وجوه نقد هموطنان خیر و نوع دوست اعلام می شود.

ارسال کمک های نقدی و کالا بانک سینا به مناطق زلزله زده

بانک سینا، به منظور تامین بخشی از نیازهای ضروری و اولیه آسیب دیدگان زلزله اخیر، کمک های این بانک شامل پتو، آب معدنی، مواد غذایی و سایر اقلام از طریق هماهنگی با مدیریت بحران استانداری کرمانشاه و سرپل ذهاب  به این مناطق ارسال شد. همچنین بخشی از حقوق کارکنان خود برای تهیه مایحتاج مردم عزیز این مناطق اختصاص یافت.

به گفته پورزرندی با توجه به همکاری نزدیک بانک شهر با مدیریت شهری شهرهای مختلف کشور، ارایه تسهیلات جهت ساخت و بازسازی ساختمان های شهرداری های مناطق زلزله زده در دستور کار قرار دارد.

ساخت ۲۵ خانه بهداشت از سوی بانک آینده

بانک آینده به دنبال حمایت از هموطنان عزیز زلزله زده ۲۵ خانه بهداشت را در منطقه زلزله زده سر پل ذهاب احداث کرد. و برای کمک‌رسانی به هم‌وطنان آسیب‌دیده زلزله غرب کشورباشماره حساب۰۱۰۰۰۰۹۴۹۴۰۰۸ و شماره کارت ۶۳۶۲۱۴۷۰۱۰۰۰۱۹۸۸ به نام "کمک به زلزله‌زدگان” نزد بانک آینده آماده دریافت کمک‌های هموطنان است.

جمع آوری کمک برای آسیب دیدگان زلزله در کرمانشاه از سوی بانک مسکن

بانک مسکن با اعلام شماره کارت۲۲۲۲ ۲۲۲۲ ۲۳۱۵ ۶۲۸۰ خواستار جمع آوری کمک های مردمی برای همدردی با آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه شد.

استمهال دو ساله بدهی واحدهای مسکونی مسکن مهر زلزله زدگان

بانک مسکن برای زلزله زدگان واحدهای مسکونی آسیب دیده و تخریب شده مسکن مهر، در استان کرمانشاه تسهیلاتی را در نظر گرفت.

 بانک مسکن به منظور مساعدت با زلزله زدگان واحدهای مسکونی آسیب دیده و تخریب شده مسکن مهر در استان کرمانشاه از استمهال بدهی تا ۲ سال خبر داد.

همچنین این بانک دستور توقف پیگیری وصول مطالبات تمام تسهیلات گیرندگان را تا بازگشت به حالت عادی صادر کرد.

ارسال ۱۶ کامیون کمک های کارکنان بانک قرض الحسنه رسالت

کارکان بانک قرض الحسنه رسالت نیز تعداد ۶ تریلیر و کامیون از استان کرمان،  ۱۰ کامیون از استان های کردستان،تهران،مازندران،هرمزگان،خراسان رضوی،مرکزی،زنجان و مجموعا ۱۶ کامیون
بانک قرض الحسنه رسالت کمک به زلزله زدگان ارسال کردند.

همچنین شماره حساب   ۱۰.۹۹۹۹۹.۱ و شماره کارت ۵۰۴۱ ۷۲۱۰ ۰۹۹۹ ۹۹۹۷ برای کمک به زلزله زدگان توسط این بانک اختصاص یافته است.

آغاز توزیع آب معدنی در مناطق زلزله زده غرب کشور توسط کوثر

از صبح روز دوشنبه ۲۳ آذرماه توزیع ۶۰ هزار بطری آب معدنی در مناطق زلزله زده غرب کشور به هموطنان عزیز آغاز شد.

ارسال کالا از سوی موسسه اعتباری نور

در راستای همدردی و کمک به هم‌میهنان عزیزمان در زلزله کرمانشاه تعداد ۱۵ کامیون کمک‌های موردنیاز توسط موسسه اعتباری نور به مناطق زلزله زده ارسال شد.

همراهی صنعت بیمه با زلزله زدگان

پرداخت خسارت زلزله زدگان غرب کشور در سریعترین زمان ممکن

رییس کل بیمه مرکزی هم طی پیامی اظهار داشت: صنعت بیمه کشور وظیفه خود می داند حداکثر مساعدت ممکن را به هموطنان عزیز در این شرایط سخت داشته باشد.

آمادگی بیمه سامان برای پرداخت خسارت به بیمه شدگان زلزله غرب کشور

شعب بیمه سامان در غرب کشور به عنوان مراکز اعلام خسارت و تشکیل پرونده برای بیمه گزاران تعیین شد تا با هماهنگی این مراکز اقدامات لازم جهت تسریع در پرداخت خسارت به بیمه‌شدگان و ذی‌نفعان صورت گیرد.

ستاد ویژه خسارت زلزله در بیمه آسیا تشکیل شد

نشست فوق العاده مدیرعامل و مدیران فنی بیمه آسیا، اکیپ ویژه ای به منظور امدادرسانی و ارزیابی خسارت واحدهای آسیب دیده به منطقه زلزله زده اعزام شد.

همچنین رؤسای شعب بیمه آسیا در استان های کرمانشاه و ایلام  به همراه کارشناسان بیمه ای و شبکه فروش با حضوردر مناطق آسیب دیده، ضمن امدادرسانی به هموطنان زلزله زده، نسبت به ارزیابی خسارات اقدام خواهند کرد.

علاوه بر این ارزیابی خسارت واحدهای آسیب دیده در شعب بیمه آسیا در استان های کرمانشاه به نشانی خیابان شهید مصطفی امامی، روبروی مجتمع اداری_تجاری قدیر، پلاک ۸۷ و ایلام به نشانی بلوار شهید بهشتی، جنب ساختمان شرکت نفت و نمایندگی کد ۲۶۰۴۹ (موسوی نیا) به نشانی سرپل ذهاب، خیابان احمدبن اسحاق، روبروی حرم انجام می شود.

دستور ویژه مدیرعامل بیمه ایران برای رسیدگی فوری به زلزله زدگان

محسن پورکیانی، مدیرعامل بیمه ایران در دستوری ویژه از مدیران ستادی ذیربط و مدیران این شرکت در استان‌های غربی کشور خواست اقدامات و رسیدگی فوری به مشکلات آسیب دیدگان تحت پوشش زلزله شب گذشته را در دستور کار قرار دهند.

همراهی صنعت پرداخت با زلزله زدگان

آسان پرداخت در راستای مسئولیت  اجتماعی خود مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال (یکصد میلیون تومان) کمک نقدی به حساب سازمان هلال احمر جهت تامین مایحتاج ضروری زلزله زدگان واریز کرد.

همچنین از کمک هموطنان از طریق بخش نیکوکاری اپلیکیشن آپ یا از طریق شماره‌گیری #۵۱۵۱*۷۳۳* خبر داد.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش

شرکت پرداخت الکترونیک سامان با همکاری سازمان هلال احمر، از همان ساعات ابتدایی وقوع حادثه امکان دریافت کمک‌های مردمی را بر روی سامانه #۷۲۴* فراهم کرده است.

شرکت ایران کیش

شرکت کارت اعتباری ایران کیش بنابر  وظیفه و عمل به مسئولیت های اجتماعی، بخشی از حقوق خودرا برای کمک به عزیزان مصیبت دیده اختصاص دادند.

امکان کمک به آسیب دیدگان زلزله غرب کشور از طریق اپلیکیشن ایوا

هموطنان می توانند از طریق نصب اپلیکیشن ایوا روی گوشی های موبایل خود و مراجعه به بخش «پرداخت» می توانند با انتخاب گزینه «مهربانی»، مبالغ مورد نظر خود را در اختیار جمعیت هلال احمر قرار دهند.

این کمک ها مستقیما به حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر نزد بانک ملی ایران واریز می شود.

گفتنی است؛ این گزارش تنها اقدامات و اخبار  بانکها، شرکت های بیمه و شرکت های پرداختی که تاکنون علاوه بر پیام های تسلیت و اظهار هم دردی آن ها از سوی این نهادها برای کمک به زلزله زدگان سر پل ذهاب اعلام شده است را جمع آری کرده است.

راه های ارتباطی برای کمک رسانی به هموطنان زلزله زده در منطقه سر پل ذهاب 

نام نهاد

نوع کمک

بانک ملی ایران

شماره حساب ۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۰۰۰۹۵ هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

بانک سپه

شماره کارت عابر بانک ۵۸۹۲۱۰۱۲۱۳۸۰۰۸۸۷ برای جمع آوری کمک های نقدی

 بانک تجارت

اختصاص شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی و شماره  کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۸۸۲۲۵ به نام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

بانک ملت

اختصاص شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی

بانک صادرات

تعیین شماره حساب ٦٥٦٥ در شعبه مرکزی (کد ٣٠٤٦) این بانک و شماره حساب سپهری ٠١١١٢٩٧٩٠٢٠٠١ و شماره کارت ٦٠٣٧٦٩١٩٨٠٠٣٠٥٩٧ به نام زلزله زدگان استان های غرب

بانک پارسیان

شماره حساب ۶۰۸-۰۰۹۹۹۹۹۰- ۲۰۱  و شماره کارت ۶۲۲۱۰۶۱۲۱۰۶۴۱۲۶۴ به نام کمک های مردمی جمعیت هلال احمر ج. ا.ا را جهت واریز کمک‌های نقدی

هم وطنان خارج از کشور نیز می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ارزی (دلار) ۱۵-۹۹۹۹۹-۳۰۱ و ارزی(یورو) ۹۴۴-۹۹۹۹۹-۳۰۱  واریز کنند

بانک پاسارگاد

شماره‌حساب ۲-۱۰۴۸۸۱۴۴-۸۱۰۰-۲۰۱ و شماره کارت ۷۷۷۷-۷۷۷۷-۲۹۷۷-۵۰۲۲ جهت اهدا کمک‌های نقدی

بانک رفاه ایران

شماره حساب ۹۹۹۹۹۹۰۰ نزد بانک

بانک آینده 

شماره حساب۰۱۰۰۰۰۹۴۹۴۰۰۸ و شماره کارت ۶۳۶۲۱۴۷۰۱۰۰۰۱۹۸۸ به نام "کمک به زلزله‌زدگان” نزد #بانک_آینده 

بانک مسکن

شماره کارت۲۲۲۲ ۲۲۲۲ ۲۳۱۵ ۶۲۸۰

آسان پرداخت پرشین (آپ)

از طریق بخش نیکوکاری اپلیکیشن آپ یا از طریق شماره‌گیری #۵۱۵۱*۷۳۳*

پرداخت الکترونیک سامان کیش

سامانه #۷۲۴*

شرکت پرداخت الکترونیک سداد

مراجعه به بخش «پرداخت» اپلیکشین ایوا و  انتخاب گزینه «مهربانی» برای واریز وجه

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۶۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله چند ریشتری در پرسپولیس؛ خداحافظ آقای درویش

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه پرسپولیس به‌زودی تحت مالکیت چند بانک قرار خواهد گرفت تا بتواند مدارک خود را در جهت حرفه‌ای‌سازی تکمیل کند. در این میان بحث اینکه مالکیت باشگاه به صورت کنسرسیوم و با همکاری ۴ یا ۶ بانک خواهد بود، تقریبا قطعی شده است. اگرچه بانک شهر قرار است بیشترین سهام را در پرسپولیس داشته باشد اما این بدان معنا نیست که تصمیمات کلان این باشگاه برعهده مدیران این بانک خواهد بود، بلکه کنسرسیوم تشکیل شده به‌عنوان یک شرکت، احتمالا باشگاه پرسپولیس را زیر پوشش خود خواهد گرفت.

اگر قرار باشد این کنسرسیوم به معنای واقعی باشگاه‌داری کند، آن وقت حتی ممکن است ساختمان باشگاه با همه تشکیلات آن عوض شده و پرسپولیس با تشکیلات بهتر و کامل‌تری به حیاتش ادامه دهد. در غیر این صورت این باشگاه با همین مدیریت و نهایتا یکی دو تغییر در هیات‌مدیره‌ به کارش ادامه خواهد داد.  

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • زلزله چند ریشتری در پرسپولیس؛ خداحافظ آقای درویش
  • هشدار محیط زیست به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور
  • قطع برق برخی از مناطق سیل‌زده/ خسارت به ۱۲۳ اصله پایه توزیع برق
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند
  • راهنمای جامع پیگیری گذرنامه | استعلام شماره پاسپورت
  • اعلام زمان اجرای تعرفه‌های جدید پزشکی | تعرفه‌های درمانی این کشور همسایه ۱۸ برابر ایران است!
  • اجرای تعرفه‌های جدید پزشکی از اول فروردین
  • اعلام زمان اجرای تعرفه‌های جدید پزشکی | تعرفه‌های درمانی ایران این کشور همسایه ۱۸ برابر ایران است!