Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - بازی امشب لاتزیو و رم اولین دربی بدون فرانچسکو توتی خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، توتی که در تابستان بعد از دو دهه از فوتبال بازنشسته شد، بزرگترین غایب دربی شهر رم است چرا که در دو دهه اخیر همواره در این بازی حضور داشت. وی در صفحه شخصی خود در مورد این بازی نوشت:

امروز مسلما حس تازه ای دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از تجربیات زیادی که به عنوان بازیکن در دربی ها داشتم، برای اولین بار باید از زاویه ای دیگر بازی را نگاه کنم که اتفاقی جذاب و متفاوت خواهد بود. قطعا تنها چیزی که تغییر نکرده است علاقه ام به پیراهن رم است. امیدوارم دربی امروز جشنی از ورزش محبوبم که زیباترین است، باشد. ورزشی که همیشه دوستش داشته ام و هرگز از عشق ورزیدن به آن دست نمی کشم.

توتی که در حال حاضر زیر نظر مونچی در تیم مدیریتی رم فعالیت می کند، در سکوهای استادیوم المپیکو به عنوان تماشاگر حضور خواهد داشت.

1140

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، رود گولیت، اسطوره میلان، در مورد دربی دلا مادونینا و ویژگی های برتر اینتر و اینکه قهرمان امشب مشخص می شود یا خیر، حرف زد.

نراتزوری این شانس را دارد که بیستمین اسکودتوی خود را در دربی امشب در سن سیرو به دست بیاورد و این اتفاق برابر رقیب همشهری لذتی دو چندان دارد. اختلاف دو تیم 14 امتیاز است و به فاصله 6 بازی تا پایان فصل، اینتر یک برد دیگر برای قهرمانی نیاز دارد.

گولیت در این رابطه گفت:« در میلان آنها یک بازی متفاوت را ترجیح می دادند، فرض کنید این یک مسابقه تعیین کننده نبود، اما با توجه به شرایط، مطمئن هستم که آنها هر کاری انجام می دهند تا نبازند. اینتر نمی تواند اسکودتو را در دربی در خانه میلان جشن بگیرد.»

گولیت ادامه داد:« با این اوصاف، باید اعتراف کنیم که اینتر خیلی خوب بازی می کند. آنها سال گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدند و یک تیم عالی دارند. من چیزی را می گویم که هرگز نمی خواستم بگویم. آنها شانس اول پیروزی در بازی امشب هستند، بله این طور است.»

دیگر خبرها

  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • اینقدر اغراق نکنید، مسی کند بود و دو گل معمولی زد!‏
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • اینتر اولین تیم تاریخ سری آ که قهرمانی خود را در دربی مسجل می‌کند
  • ببینید | لحظاتی دیدنی از زاویه دید گربه از دنیا!
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم