Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه بررسی قطار سریع السیر تهران – اصفهان با حضور مسئولان شهرستان و شهروندان برگزار شد و شهروندان حاضر در این جلسه از مسئولان، خواستار پیگیری مجدانه این موضوع و به حداقل رساندن عوارض این طرح ملی در این منطقه و همکاری لازم با شورای اسلامی در احقاق حق مردم شهر دولت آباد برخوار شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشم برخوار؛ طی جلسات متعددی که شورای اسلامی شهر دولت آباد با کارشناسان و متولیان قطار سریع السیر تهران – اصفهان داشته اند پیگیر به حداقل رساندن عوارض ناشی از عبور این راه ریلی در شهرستان برخوار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این منظور شورای اسلامی شهر دولت آباد عصر دیروز، طی جلسه ای با بزرگان، صاحب نظران و روحانیت شهر دولت آباد، ایشان را در جریان نحوه عبور قطار سریع السیر از شهرستان برخوار قرار دادند.
شهروندان حاضر در این جلسه از مسئولان شهرستان برخوار خواستار پیگیری مجدانه این موضوع و به حداقل رساندن عوارض این طرح ملی در این منطقه و همکاری لازم با شورای اسلامی در احقاق حق مردم شهر دولت آباد شدند.

این جلسه با حضور امام جمعه دولت آباد، عابدی (فرماندار سابق شهرستان)، داوری (معاون سابق فرماندار)، حسن کمالی (رئیس شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر)، حسن طغیانی، محمد طغیانی، اکبر رفیعی و محسن کمالی (شوراهای ادوار گذشته شهر دولت آباد)، محمد زارعان (شهردار سابق) و تعدادی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان، بانوان شهرستان، معتمدین محله های شهر و بزرگان و صاحب نظران شهر دولت آباد برگزار شد.

بر این اساس، امام جمعه دولت آباد، روحانیت و بزرگان شهر در کنار فرماندار، نماینده مجلس و شورای اسلامی شهر دولت آباد پیگیر اصلاح مسیر عبور قطار سریع السیر از شهرستان برخوار هستند.

انتهای پیام / 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهانگیری: رساندن مردم به این باور که فرزندان خمینی پاسدار غرور ملی مردمشان هستند عین سیاست ورزی است

دبیر واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۴۸: قدرت های خودخوانده نظامی دنیا با وعده ی تثبیت امنیت به اسرائیل در رهگیری و هدف قرار دادن موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عاجز و درمانده شدند و دهان به یاوه گویی و اباطیل باز کردند

حسین جهانگیری، دبیر واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۴۸ دانشگاه شهید بهشتی درخصوص عملیات وعده صادق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: شاید این جمله را در این ایام بار‌ها دیده باشید «این روز‌ها و لحظات را باید در تاریخ ثبت کرد» آری به واقع آنقدر این اتفاق شیرین و بزرگ و مافوق تصور بود که باید آن را، لحظه به لحظه و تصویر به تصویرش را در تاریخ ثبت کرد، اما من میخواهم این را بگویم که اصلا فرض کنید ما در این باره صحبت نکنیم و چیزی ثبت یا منتشر نکنیم!

باز هم این اتفاق، این وعده صادق فرزندان خمینی تا دنیا دنیاست بر یاد‌ها خواهد ماند، چون این بار جهانیان از آن نمیگذرند و در همه‌ی محافل حقیقی و مجازی تا روز‌ها و هفته‌ها و حتی سال‌ها از آن میگویند، مگر دشمنان این سرزمین فراموش میکنند که چطور هیمنه‌ی آن رژیم پرمدعا در حوزه‌ی نظامی را به خاک کشیدیم و نماد نظامی‌گری استکبار جهانی را به فضاحت کشاندیم؟

وی ادامه داد: مگر دیگر کشور‌های دنیا که اندکی خاکستری‌تر و زاوایه دار‌تر با استکبار جهانی هستند و آن چنان قدرت پدافندی خاصی برای محافظت از آسمان خود ندارند قدرت مافوق تصور جمهوری اسلامی را برای یک لحظه فراموش میکنند؟ مگر میشود دیگر این قدرت بی بدیل در تحلیل‌ها و در مختصات تصمیم گیری کشور‌ها و ملل منطقه و جهان قرار نگیرد؟ آری این یک پیروزی بزرگ است نه فقط برای تودهنی به رژیم جعلی اسرائیل بلکه از آن مهم‌تر برای به رخ کشیدن قدرت جمهوری اسلامی و فرزندان و پاسداران انقلاب خمینی.

وی گفت: حرف‌ها و گمانه زنی‌ها و تحلیل‌ها در این روز‌ها بسیارند و شاید مجال اشاره به همه آن‌ها نباشد؛ می‌گویند فلان تعداد اصابت کرده و فلان تعداد بیشتر ردیابی و منهدم شده، میگویند باز هم به بیابان‌ها زدید و گفتید پایگاه‌های نظامی، میگویند از دماغ یک پسربچه‌ی ۱۰ ساله خون آمده! نماینده اسرائیل عکس پرواز موشک‌ها بر فراز مسجدالاقصی و قبه الصخره را نشان میدهد و از سر لج عکسی از اصابت‌ها نشان نمیدهد و میگوید به ما تجاوز شده و پاسخ درخور مجمع جهانی را میخواهیم؛ خب شما که تحقیر شده بودید عکس و فیلم‌های مرتبط با اصابت موشک‌ها را نشان میدادید شاید دل دنیا برایتان میسوخت، میگویند جنگ میشود و تصور بزدلانه‌شان این است که کفتار بر شیر میشورد و ساده انگارانه شیر را از پای در می‌آورد؛ میخواهم به دشمنان قسم خورده‌ی تحقیر شده‌ی ایران اسلامی پاسخ بدهم که به قول یکی از سیاستمداران معاصرمان که البته جای خالی حمایت او از غرش جانانه‌ی‌مان بر سر رژیمی که بار‌ها در مجمع عمومی سازمان ملل علیه آن سخنرانی میکرد و آنهارا تحقیر مینمود حس میشود میگویم: آب را بریزید همان جایی که میسوزد!

جهانگیری افزود: بنا نداریم در این مصاحبه به زبان تحلیل و نقد و بررسی سخن بگوییم بنای ما بر شادمانی و بر پا کردن شور و شوق و امتداد دادن به لذت بردن از این پیروزی بزرگ است، بنا را بر این گذاشتیم که خنده کنان و سرمست به وقایع نگاه کنیم و لذت ببریم از اینکه قدرت‌های خودخوانده نظامی دنیا با وعده‌ی تثبیت امنیت به اسرائیل در رهگیری و هدف قرار دادن موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عاجز و درمانده شدند و دهان به یاوه گویی و اباطیل باز کردند و این به معنی سوختن و عجز در پاسخ و فرافکنی از ضعف است؛ فرانسه، انگلیس، آمریکا و دیگر حامیانی که سامانه‌های ضد موشکشان را در قلب فلسطین اشغالی نشانده بودند بر خاک ذلت نشستند پس بر ما چه حرجی است اگر شادمانی کنیم و به شوق بنشینیم و میان مردم شور بر پا کنیم؟

شاید گله کنید که این سطحی نگری و ساده انگاری و بر اثر جوزدگی‌ست! اما من این موضع و این نوع سخت گفتن را عین سیاست ورزی صحیح جریان دانشجویی در این ایام میدانم که غرور آفرینی کند و اگر امید نا امیدی در هر گوشه کنار این شهر و این کشور وجود دارد ترمیم کند به مقام امید برگرداند؛ میخواهم بگویم عین سیاست ورزیست اگر مردم را به این باور پایدار و محکم برسانیم و نگه داریم که فرزندان صالح خمینی کبیر و حاج قاسم سلیمانی و حسن طهرانی مقدم و امثال آن‌ها تا پای جان با تکیه به قدرت ایمان به خدای متعال مراقب این کشور و پاسدار غرور ملی مردمشان هستند.

دیگر خبرها

  • افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می‌شود
  • جهانگیری: رساندن مردم به این باور که فرزندان خمینی پاسدار غرور ملی مردمشان هستند عین سیاست ورزی است
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳ کارگران قوت گرفت؟/ اعلام جزییات
  • افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می شود
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی
  • دستمزد کارگران در سال جاری تغییر می کند؟
  • خوشحالی ملت ایران و همه آزادی خواهان جهان از اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه
  • اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه، کام ملت را شیرین ساخت
  • تأیید واگن‌ها را به تأخیر نیندازید
  • وزارت کشور در بحث واگن‌های وارداتی جهادی عمل کند نه اداری