Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: آمریکایی‌ها و متحدانش اعتراف می‌کنند نقشه‌ای که برای کشور‌های اسلامی کشیده بودند، نقشه‌ای بود که ۳۰ سال آن کشور‌ها را در فتنه، آشوب و خونریزی قرار می‌داد، اما همگان مشاهده کردند به یاری خدا این نقشه شوم خیلی زود بساطش برچیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد: هدف آن‌ها این بود که شعله‌های جنگ را روشن کنند و با کشاندن آن به داخل ایران، بساط مقاومت اسلامی را از مرکز دچار مشکل کنند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف فتنه داعش ایجاد اختلاف بین شیعی و سنی بود، گفت: آن‌ها می‌خواستند داعش شیعه را سر ببرد و شیعه هم به جان سنی‌ها بیفتد، اما بلافاصله رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند که اینجا بحث شیعه و سنی نیست و داعشی‌ها آمریکایی و صهیونیستی هستند.

خطیب جمعه قزوین گفت: نتیجه فتنه انگیزی‌های آن‌ها این شد زمینه‌ای فراهم شو د که ما در مرز‌های رژیم صهیونیستی قرار بگیریم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: همچنین سنی ها، ایزدی‌ها و مسیحی‌ها همه دریافتند که شیعیان و جمهوری اسلامی ایران نجات دهنده آن‌ها هستند و ایران در دنیا به عنوان چهره مصلح، خیرخواه و مهربان به همه اهل عالم شناخته شد.

وی اضافه کرد: آن‌ها می‌خواستند ایران را منزوی کنند، اما نتیجه این شد که عراق با الگو گرفتن از بسیج ایران، حشد الشعبی را تأسیس کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: در سوریه هم بسیج مردمی پا گرفت و ایران را به عنوان قلب، محور و مدیریت کننده جهان اسلام شناختند و همه مردم مسلمان در کشور‌های مختلف برای مبارزه علیه تکفیری‌ها با ایران همراه و هماهنگ بودند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ادامه با تبریک هفته بسیج گفت: بسیجی یعنی مؤمن، اهل تقوا، اهل بصیرت، وفادار به عهد و پیمان با خدا، اندیشمند، متفکر، مأنوس با قرآن، مخلص و فداکار، ولایت مدار، شجاع و شهید حججی یک نمونه بسیجی بود.

خطیب جمعه قزوین با تبریک سالروز آغاز ولایت امام زمان (عج)، گفت: خداوند لحظه‌ای جهان را بدون ولایت قرار نمی‌دهد و بلافاصه پس از شهادت امام حسن عسکری (ع)، فرزند ایشان حضرت مهدی (عج) به ولایت می‌رسند.

نماینده، ولی فقیه در استان  شهادت روح الله رحیمی را تسلیت گفت و اضافه کرد: همه اعضای این خانواده بسیجی پای کار هستند و شهید روح الله رحیمی تنها شهید این خانواده نیست و از پسر عمو‌های وی نیز شهید دیگری داشته اند.

انتهای پیام/

 

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در نماز جمعه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۱۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در حکمی حجت‌الاسلام «محمد بارانی» را به عنوان امام جمعه موقت سمنان منصوب کرد.
متن حکم نماینده ولی فقیه در استان به این شرح است:

بسمه تعالی
جناب حجت‌الاسلام آقای شیخ محمد بارانی (دامت توفیقاته)
سلام علیکم
ضمن تقدیر از تلاش‌های صادقانه و خدمات خالصانه جنابعالی در دوره مسئولیت امامت جمعه شهرستان مهدیشهر، شما را که به زینت تقوا و معنویت، علم و معرفت و نیز مردمداری آراسته هستید به عنوان امام جمعه موقت شهرستان سمنان منصوب می‌کنم.
رجاء واثق دارم حضور جنابعالی در این مسئولیت نیز منشأ خدمات و برکات فراوانی برای مؤمنین و بویژه جوانان و فرهیختگان خواهد بود.
امید است در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی موفق و سربلند باشید.

مرتضی مطیعی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان

 

دیگر خبرها

  • توجه به پیوست فرهنگی در اجرای طرح های عمرانی
  • «بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد
  • عملیات وعده صادق ابهت پوشالی گنبد آهنین اسراییل را درهم شکست
  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • ببینید | ایمان محمدی برنز گرفت
  • عملیات تنبیهی علیه صهیونیست‌ها در تاریخ بی‌نظیر بود
  • ویدیو | شکست ایمان محمدی در نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا
  • ویدیو/ شکست ایمان محمدی در نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا
  • عباسی: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی یک نوع عملیات جدید را در دنیا رقم زد