Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته بسیج پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات سپاه ناحیه شاهرود برنامه‌های مختلفی را اجرا کرده اند که به گوشه‌ای از آن می‌پردازیم:
۱- برگزاری مسابقات فوتبال دستی و طناب کشی در مسجد شهرک فدک به همت پایگاه فدک حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم (ص)
۲- برگزاری پیاده روی صبحگاهی حلقه صالحین پایگاه شهید آوینی حوزه بسیج خاتم الانبیا (ص) شهرک البرز به همراه مربی صالحین
۳- دیدار با جانباز ۷۰ درصد فرومدی و پدر شهید افضلی به همت پایگاه سیدالشهدا و خانواده شهید عباسعلی حلوانی پایگاه امام سجاد حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع)
۴- برگزاری میقات صالحین در بیارجمند و اجرای سرود نونهالان بسیج دانش آموزی در نمازجمعه بیارجمند و برپایی نمایشگاه کتاب و ایستگاه صلواتی به همت پایگاه حضرت مریم حوزه بسیج جامعه زنان فضیلت و مساجد و محلات مالک اشتر
۵- برگزاری پیاده روی و کوهپیمایی از آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی تا چشمه سار بیدر به همت پایگاه محمدرسول الله حوزه حمزه سیدالشهدا قلعه نو خرقان
۶- برگزاری غبارروبی گلزار شهدا کلاته خیج و روستای خیج همراه با رژه موتوری به همت حوزه روستایی حمزه سیدالشهدا و پایگاه ولیعصر (عج) و شهید عربعامری
۷- برگزاری جشن گرامیداشت هفته بسیج به همت پایگاه علی ابن ابیطالب روستای قلعه نو خالصه حوزه روستایی نجف اشرف و تقدیر از بسیجیان و سرکشی از بیماران مرکز توانبخشی و درمانی قائم این روستا
۸- دیدار با خانواده شهیدان عبدالرحیمی و ابوذی با حضور امیر فخرآبادی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸، فرمانده سپاه شاهرود، رئیس بنیاد شهید، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و فرماندهی حوزه بسیج کارمندی الحدید به مناسبت هفته بسیج
۹- برگزاری اردوی جهادی یکروزه گروه جهادی شهید رجبی بیگی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و پایگاه مسلم ابن عقیل حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۱۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس

دبیر قرارگاه جهادی شهید تولی بسیج دانشجویی گنبدکاووس با اشاره بهره‌مندی هزار دانش آموز کم‌برخوردار این شهرستان از کلاس‌های آموزشی رایگان گفت: سال گذشته بیش از ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در این منطقه فعالیت کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی قره‌جانلو پنجشنبه در مراسم تجلیل از گروه‌های جهادی فعال و جهادیاوران بسیج دانشجویی گنبدکاووس اظهارکرد: قرارگاه جهادی دانشجویی شهید تولی بسیج دانشجویی گنبدکاووس با بیش از ۱۵ گروه جهادی فعال، شامل دانشجویان و ادوار دانشگاه‌های گنبدکاووس در سال ۱۴۰۲ در ۲۰ منطقه محروم این شهرستان حضور داشتند.
وی ادامه داد: فعالیت‌هایی اجرایی در محور‌های اجتماعی، آموزشی و تربیتی، فرهنگی و هنری، رسانه و مطالبه‌گری، عمرانی، بهداشت و درمان و پشتیبانی انجام شده است.
قره‌جانلو تصریح کرد: گروه‌های جهادی دانشجو در چهار نوبت سال گذشته با عناوین، عهد خدمت تابستان، پویش جهادی لبخند ایران، عهد خدمت زمستان و ویژه برنامه کوچه‌های کریمانه در نوروز ۱۴۰۳، فعالیت‌های مختلفی در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم پرداختند.
دبیر قرارگاه جهادی شهیدتولی بسیج دانشجویی گنبدکاووس خاطرنشان‌کرد: آموزش، توانمندسازی، هدایت، نظارت و پشتیبانی گروه‌های جهادی به صورت مداوم و توسعه فرهنگ محرومیت‌زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امیدآفرینی و وحدت در میان مردم روستا و حاشیه شهر و مهم‌تر تربیت دانشجوی دغدغه‌مند که آینده کشور در دست وی است، از جمله مهم‌ترین اهداف قرارگاه است.
قره جانلو ادامه داد: آموزش بیش از یک‌هزار نفر دانش‌آموز دختر و پسر در دوره‌های سنی مختلف براساس نیاز و علاقمندی شناسایی شده و برگزاری ۶۰ کلاس درس، از جمله فعالیت‌های کارگروه آموزشی و تربیتی گروه‌های جهادی است.
وی گفت: حضور پزشکان در مناطق محروم و ویزیت رایگان، هماهنگی جهت حضور روانشناس و شناسایی بیماران خاص و صعب‌العلاج و معرفی آن‌ها به بیمارستان‌ها برای درمان، فعالیت کارگروه بهداشت و درمان گروه‌های جهادی گنبدکاووس است

دیگر خبرها

  • برگزاری هفده عنوان برنامه در طی هفته سلامت
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • اولین رویداد فرهنگی محفل فرشته‌ها در استان
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • برگزاری ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین