Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای احداث مجتمع رفاهی و تفریحی وزارت نفت در پارک جنگلی یاسوج درختی قطع نمی‌شود.

احسان نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: پارک جنگلی یاسوج در مساحت 938 هکتار 6 سال پیش به شهرداری یاسوج برای انجام و اجرای برخی پروژه‌های درآمدزا برای این نهاد مردمی واگذار شد ولی طی این مدت کار خاصی در این محل انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از 938 هکتار مساحت پارک جنگلی تنها در 75 هکتار امکان احداث تاسیسات و سایر اماکن وجود دارد ولی مابقی به دلیل پوشش جنگلی گسترده هیچ امکانی وجود ندارد که در قرارداد منعقد شده با شهرداری نیز مقرر شد تنها در قسمت‌های بدون پوشش جنگل یکسری اقداماتی انجام شود.

نعمتی بیان کرد: طبق تفاهم انجام شده بین مسئولان استانی مقرر شد قرارداد منعقد شده شهرداری یاسوج با منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد فسخ و این اداره طی قرارداد جدیدی  75 هکتاز از عرصه‌های پارک جنگلی را به وزارت نفت برای احداث مجتمع رفاهی و تفریحی واگذار کند.

معاون حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد سخنان برخی افراد مبنی بر قطع درختان بلوط پارک جنگلی با احداث مجتمع رفاهی وزارت نفت را رد کرد و افزود: هیچ درختی در پارک جنگلی یاسوج قطع نمی‌شود و مردم در این زمینه خیالشان راحت باشد.

نعمتی بیان کرد: همان کاری که شهرداری یاسوج باید در پارک جنگلی یاسوج می‌داد و بنا به هر دلیلی انجام نداد وزارت نفت در مقیاس بزرگتری آن را اجرایی می‌کند که به طور حتم اجرای این پروژه در توسعه استان بی تاثیر نیست.

انتهای پیام/

 

 

R41452/P1361/S6,69/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۶۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تولید مس کاتد در آذربایجان شرقی

دریافت 66 MB

به گزارش خبرنگار مهر، طرح تولید مس کاتد، از مهم‌ترین زنجیره‌های تکمیل فرآیند استخراج، استحصال و تولید مس در مجتمع مس سونگون است.

استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از این طرح که مشتمل بر ۶ کارخانه و از نظر وسعت و عظمت کار به مثابه شهرک صنعتی کوچکی است، اعلام کرد که به نتیجه رسیدن همه اقدامات و سرمایه گذاری‌های انجام شده در مجتمع مس سونگون، منوط به تکمیل این طرح بر اساس جدول زمانبندی اعلامی از سوی پیمانکار است.

رحمتی در این بازدید ضمن حضور در محل ساختمان‌های احداث شده و در دست احداث طرح تولید مس کاتد، با جمعی از مهندسان و کارگران شاغل در آنجا گفت و گو کرد.

کد خبر 6084443

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های رفاهی سواحل متعلق به دستگاه‌های دولتی باید مورد استفاده همه مردم قرار گیرد
  • پاکسازی حاشیه پارک جنگلی برم و سرچشمه رودخانه شش پیر سپیدان
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک جنگلی سکوتپه
  • ماجرای پرسه‌زنی گرگ‌ها در تهرانپارس چه بود؟
  • چرا شغال‌های نزدیک تهران خوشحال و چندقلوزا شده اند؟
  • اخراج پاکبانان شهرداری یاسوج صحت ندارد / درحال تسویه معوقات هستیم
  • رمزگشایی از ویدئوی جنجالی از سه حیوان وحشی در شرق تهران | این حیوانات گرگ هستند؟!
  • طرح تولید مس کاتد در آذربایجان شرقی
  • رصد مشکلات منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه با حضور مسئولان
  • بهترین مسیر‌های پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟