Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هماهنگی هفته اچ ای وی با حضور ریاست شبکه بهداشت و درمان آباده طشک در محل دفتر این شبکه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛با حضور محمدجانی ریاست شبکه بهداشت و درمان آباده طشک جلسه هماهنگی هفته اچ ای وی در محل دفتر این شبکه برگزار شد.

محمد جانی در مورد اهمیت بیمار ی اچ ای وی و تاثیر زیاد آموزش در پیشگیری از پاندمی جهانی اچ ای وی و هم چنین ایجاد انگیزه و تغییر رفتار در مردم با رویکرد نوین آموزشی مطالبی را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت توجه به امر آموزش در پیشگیری از بیماری ایدز ، تغییر روشهای جدید پیشگیری و درمان بیماران مبتلا به ایدز و افزایش امید به زندگی ، آگاه سازی جامعه  را از اولویتهای اصلی حوزه سلامت برشمرد و آن را نیازمند همکاری تمامی نهادها و سازمانها دانست.

رئیس شبکه بهداشت و درمان آباده طشک با توجه به تغییر روند انتقال بیماری ایدز ، شناسایی گروههای پرخطر و دسترسی به آنان را مورد تاکید قرار داد و ارتقاء کیفی آموزشها را به عنوان یک ضرورت نام برد .

گفتنی است: سجاد کریمی مسئول واحد واگیر در این جلسه ،پیشنهاداتی در رابطه با چگونگی  برگزاری برنامه های هفته اطلاع رسانی اچ ای وی ارائه داد.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۳۲۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ریل گذاری می‌شود

ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: همایش فرصت‌های سرمایه گذاری استان، نوعی ریل گذاری برای حضور هر چه بیشتر سرمایه بخش خصوصی در اقتصاد آذربایجان غربی می‌باشد.

جواد کرمی ۸ فروردین در سومین جلسه هماهنگی همایش فرصت های سرمایه گذاری استان افزود: برگزاری همایش سرمایه گذاری استان آذربایجان‌غربی در سالی که توسط مقام معظم رهبری، سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی هم چنین خاطرنشان کرد: تهیه فهرست و مطالعات پیش امکان سنجی و نیز امکان سنجی فرصت های سرمایه گذاری (محتوی) برای برگزاری هر چه بهتر همایش فرصت های سرمایه گذاری استان ضروری است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور آذربایجان غربی با ۵ زنجیره ارزش در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ریل گذاری مسیرسرمایه‌گذاری بخش خصوصی درآذربایجان غربی
  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • پیشگیری از بیماری هاری ارزان و قطعی است ؛ از تحریک سگ و گربه بپرهیزید
  • مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ریل گذاری می‌شود
  • وقوع ۳۸۳ مورد حیوان‌گزیدگی در تعطیلات نوروز در خوزستان
  • سلامت مسافران نوروزی مهمترین هدف شبکه بهداشت خواهد بود
  • درمان آب سیاه چشم در خانه؛ از پیشگیری تا درمان طبیعی در منزل
  • یک کشته و ۵ مصدوم در جاده آباده طشک - نیریز
  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در سیریک