Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: اتمام ساخت کارخانه سیمان سمنگان خراسان شمالی همچنان در بلاتکلیفی قرار دارد.

یحیی نیکدل در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه ساخت این کارخانه از چند سال گذشته با سرمایه گذاری آستان قدس در این استان شروع شد، افزود: اما حدود دو سال است که عملیات ساخت آن متوقف شده و همچنان نیمه کاره رها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ساخت این کارخانه 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ادامه داد: در سالروز سفر مقام معظم رهبری به این استان جلسه ای با تولویت آستان قدس برگزار و موضوع تعیین تلکیف این پروژه مطرح و قرار بر این شد تا آستان قدس برای تعیین تکلیف آن جلسه ای برگزار کند.

نیکدل در پاسخ به این سوال که آیا جلسه برگزار و این موضوع نیز تعیین تلکیف شد؟ اظهار کرد: آستان قدس رضوی نیز به دنبال آن است که برای تکمیل این پروژه یک شریک پیدا کند و یا اینکه آن را به یک سرمایه گذار دیگر محول کند.اما هنوز پیگیری و تلاش ها برای تعیین تلکیف این پروژه در این استان به جایی نرسیده است.

گفتنی است، اجرای این پروژه نیازمند اختصاص ‌24 میلیون و 800 هزار یورو تسهیلات ارزی و 400 میلیارد ریال تسهیلات ریالی است. ظرفیت این پروژه تولید 3300 تن سیمان است. با تکمیل این پروژه برای 700 نفر به صورت مستقیم و 2000 نفر غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد و تاکنون 600 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این پروژه هزینه شده است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۴۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)

سید ابوالفضل کشفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به بازدید و تاکید شهردار یزد، طرح احداث میدان مذکور با هدف کاهش بار ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س) در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به آزادسازی قریب الوقوع بلوار حضرت خدیجه(س) در فاز۲ و پیش‌بینی رفع مشکلات ترافیکی آینده در محل تقاطع، این اقدام در کمتر از یک ماه آینده به اتمام می رسد.

مدیر شهرداری منطقه۴ یزد تصریح کرد: این منطقه در زمینه جمع آوری آسفالت، زیرسازی و آسفالت میدان به متراژ ۳۵۰۰ مترمربع، جدول گذاری ۵۰۰ مترطول و لوله گذاری جوی آب ۱۰۰ متر طول، ۱۸ میلیارد ریال (بدون هزینه آزادسازی املاک در مسیر اجرای طرح مذکور) برای اجرای این پروژه هزینه کرده است.

کشفی ضمن عذرخواهی از همشهریان ساکن در این منطقه به واسطه تاخیر در اجرای پروژه به دلیل بارش نزولات آسمانی و اختلال در رفت و آمد آنها یادآور شد: این پروژه به‌زودی به اتمام می رسد.

کد خبر 6063176

دیگر خبرها

  • کیا سید؛ از طراحی تا ساخت در کارخانه اسلواکی (فیلم)
  • معطلی ۱۷ ساله پروژه گردشگری سرعین و نارضایتی مردم
  • بلاتکلیفی ۶ ساله پروژه ساخت مدرسه در اریسمان بادرود
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است
  • اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۹۶ تخت خوابی بافق تا نیمه اول امسال
  • اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق تا نیمه اول امسال
  • اتمام مسکن مهرهای غیرمعارض‌دار باقیمانده در سال ۱۴۰۳