Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@22:16:15 GMT

قتل و خودکشی سرفصل حوادث استان گیلان

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۶۲۳۹۴

قتل و خودکشی سرفصل حوادث استان گیلان

قتل مرد ۴۰ ساله در رودسر و جلوگیری از خودکشی یک دختر ۲۶ ساله در رشت سرفصل حوادث شب گذشته در استان گیلان بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، قتل یک مرد 40 ساله در شهرستان رودسر و جلوگیری از خودکشی یک دختر 26 ساله از پل یخسازی رشت سرفصل حوادث 24 ساعت گذشته گیلان بود.

سرهنگ رمضانعلی پورقاسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رودسر با اشاره به وقوع قتل یک مرد 40 ساله در رودسر اظهار داشت: براساس گزارشات واصله به پلیس 110 این فرد به‌وسیله ضربات چاقو به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه جنازه مقتول شامگاه سه شنبه در کنار مسیر عبوری یکی از روستاهای این شهرستان رها شده بود عنوان داشت: ماموران نیروی انتظامی، قاضی کشیک و ماموران پزشکی قانونی به‌محض دریافت گزارش در محل حاضر شدند.

پورقاسم با اعلام اینکه علل اصلی قتل هنوز مشخص نشده است خاطرنشان کرد: وقوع قتل در ساعت 21 شامگاه سه شنبه رخ‌ داده است و جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: بنابر گزارش مردمی ارائه شده به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، خانمی 26 ساله در ساعت 19:30 دقیقه شامگاه سه شنبه قصد خودکشی در پل یخسازی را داشت.

سرهنگ رحیم شعبانی با بیان اینکه ماموران کلانتری 22 در کمترین زمان ممکن خود را به محل وقوع حادثه رساندند عنوان داشت: همکارانمان با انجام مذاکره موفق شدند تا این خانم را از خودکشی منصرف کنند.

وی با بیان اینکه فرد مورد نظر در حال حاضر به خانواده‌اش تحویل داده است تصریح کرد: به گفته خود این خانم 26 ساله علت اقدام وی به خودکشی بروز مشکلات خانوادگی بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت ضمن تقدیر از همکاری شهروندان با ماموران نیروی انتظامی ابراز داشت: از هموطنان محترم تقاضا داریم تا اینگونه موارد را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/

R7877/P1336/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی لامرد گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام بررسی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ ، مشکوک شدند  و آن را برای بررسی متوقف کردند.
محسن لشکری افزود: ماموران انتظامی لامرد از این خودرو، ۱۳ راس گوسفند قاچاق کشف و راننده را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی لامرد بیان کرد: کارشناسان ارزش ۱۳ راس گوسفند قاچاق را ۱۳۰ میلیون ریال برآورد کردند.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش