Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:مدير عامل سازمان نظارت و مديريت بر تاكسيراني شهرداري قم گفت: نرم‌افزار خوش تنها سامانه بومي و مورد تأييد سازمان تاكسيراني با هدف تأمين امنيت مسافر، كرايه ارزان‌تر در خدمات‌رساني به شهروندان و زائران راه‌اندازي شده است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قم،مرتضي عزتي امروز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به فعاليت‌هاي سازمان نظارت و مديريت بر تاكسيراني شهرداري قم گفت: بر اساس مقررات و دستور العمل‌هاي مربوطه حمل و نقل مسافر و بار در شهرها به عهده شهرداري‌ها و سازمان تاكسيراني می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي افزود: سازمان تاکسیرانی در حال حاضر با 6 هزار تاکسی ، 5 هزار و 200 دستگاه وانت بار، 400 دستگاه سرویس مدارس و 4 هزار راننده کمکی روزانه به 17 هزار شهروند مرتبط با تاکسیرانی خدمات لازم را ارائه می دهد .

 عزتی ادامه داد: طی سال جاری هزارو 500 دستگاه فرسوده نوسازی شده و 500 دستگاه دیگر در حال نوسازی می باشند همچنین 15 دستگاه تاکسی فول اور وارد سیستم شده که در نظر داریم 500 دستگاه برای رفاه حال زایرین به زبانهای عربی وانگلیسی همراه با آموزش رانندگان در راستای خدمت رسانی به زائرین داخلی و خارجی به ناوگان تاکسیرانی اضافه کنیم .

 

مدير عامل سازمان نظارت و مديريت بر تاكسيراني شهرداري قم اظهار داشت: بر همين اساس سازمان در نظر دارد همگام و همسو با تكنولوژي و برابر مصوبه شوراي شهر قم براي ناوگان خود بستر اينترنت و مد حمل و نقل جديد شامل موبايل تاكسي و تاكسي اينترنتي با هدف تأمين امنيت مسافر، كرايه ارزان‌تر و سرعت در خدمات‌رساني به شهروندان و زائران را راه‌اندازي كند.

وی با بيان اينكه نرم‌افزار " خوش " تنها سامانه بومي و مورد تأييد این سازمان می باشد خاطر نشان ساخت: شهروندان با نصب نرم‌افزار خوش از طريق كافه بازار يا ارسال پيامك عدد 25 به شماره 021193 مي‌توانند بهره‌برداري لازم را از این سامانه داشته باشند تا ضمن حمايت از حمل و نقل مسافر از سوي تاكسيرانان از مزاياي سفري ايمن بهره‌مند شوند

عزتي يادآور شد: تمام رانندگان ناوگان تاكسيراني مي‌توانند با روش مذكور يا با مراجعه به شركت‌هاي حمل و نقل در نظارت سازمان نسبت به ثبت‌نام در سامانه خوش اقدام كنند.

مدير عامل سازمان نظارت و مديريت بر تاكسيراني شهرداري قم عنوان كرد: آموزش مستمر رانندگان، ارائه روکش صندلی، آموزش در مراکز علمی کاربردی شهرداری برای رانندگان، از جمله خدمات سازمان تاکسیرانی قم می باشد .

وی ابراز داشت: در حال حاضر 600 راننده سازمالن تاکسیرانی دارای مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانش بوده و 700 خانواده شهدا در تاکسیرانی قم فعالیت می کنند.

عزتی ادامه داد: ساماندهی و نوسازی وانت بار برای نخستین بار در استان قم با ارائه وام 8 درصدی در حال انجام بوده و تا کنون 300 نفر ثبت نام و 60 نفر خودرو خود را تحویل گرفته اند.

.

پایان پیام/348

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۶۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اعلام آغاز فرآیند نام‌نویسی دارندگان تاکسی فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی برقی گفت: ثبت نام این طرح از امروز ، پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد. - اخبار اجتماعی -

شادی مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تعویض تاکسی‌های فرسوده با تاکسی‌های برقی، گفت: با توجه به سیاست‌های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، همه مالکان تاکسی‌های فرسوده فعال در ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می‌توانند، نسبت به ثبت نام تاکسی‌های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی‌های برقی اقدام کنند.

وی افزود: در مرحله نخست 1000 دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E50A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای 1000 دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می‌شود.

به گفته مالکی، در این طرح تسهیلات 3 میلیارد ریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات 6 میلیارد ریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: شرایط واگذاری خودروهای برقی سایر خودروسازان هم در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی طی 2 هفته آینده

به گزارش تسنیم، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودروهای برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی ، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی ، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی های برقی و سازو کار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • ثبت‌نام از دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی