Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز،دکتر حمداله منظری توکلی با همراهی مهندس احمد رضایی نماینده معاونت عمرانی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علیرضا مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زرند، دکتر طباطبایی معاون عمرانی واحد کرمان و دکتر محمدرضا قطبی رئیس مرکز کوهبنان از ساختمان‌های آسیب دیده از زلزله واحد زرند و مرکز کوهبنان بازدید و در جریان جابجایی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز کوهبنان به ساختمان جدیدالاحداث این مرکز قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منظری توکلی در جریان این بازدید گفت: «همه تلاش، توان و ظرفیت خود را بکار خواهیم گرفت تا دانشجویان عزیز در همه واحدها و مراکز دانشگاهی استان کرمان در بهترین شرایط و با خیالی آسوده به تحصیل خود ادامه دهند.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: «با استفاده از دانش کارشناسان مجرب دفاتر فنی دانشگاه‌ آزاد اسلامی و ایجاد سازه‌های استاندارد با در نظر گرفتن شرایط خاص منطقه هیچ نگرانی در این باره نداشته و آمادگی خود را برای همکاری با سازمانهای ذیربط در مواقع بحرانی و حوادث در مورد استفاده مردم از اماکن این دانشگاه اعلام می کنیم.»

نماینده دفتر عمرانی سازمان مرکزی دانشگاه‌ آزاد اسلامی نیز گفت: «کارهای بسیار خوبی در مرکز کوهبنان انجام شده و خوشبختانه استانداردهای لازم در احداث ساختمان جدید این مرکز دانشگاهی نیز بکار گرفته شده است.»

مهندس رضایی افزود: «معاونت عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی با نظارت کامل بر حسن اجرای همه ضوابط و قوانین مربوط به ساخت و ساز در واحدهای دانشگاهی این اطمینان خاطر را به دانشجویان و خانواده ها می دهد که کلاسهای درس این دانشگاه از جمله فضاهای آموزشی امن موجود در کشور است.»

این هیات پس از بازدید مرکز کوهبنان به دانشگاه آزاد اسلامی زرند مراجعه و از اماکن این واحد دانشگاهی نیز بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زرند هم خواستار توجه جدی به مقاوم سازی و نظارت بر ساخت و سازها شد و در این راستا امکانات آزمایشگاه بتن واحد زرند را در نوع خود بی‌نظیر خواند که می‌تواند برای بهبود مقاوم‌سازی ساخت و سازها مورد استفاده قرار می گیرد.

دکتر علیرضا مرادی افزود: «آمادگی و توان علمی و آزمایشگاهی گروه عمران این واحد دانشگاهی به ویژه آزمایشگاه بتن که دارای گواهینامه استاندارد نیز است برای همکاری با همه مجموعه های ذیربط یکی از ظرفیت‌های مثبت شهرستان است.»

در پایان ساختمانهای این واحد دانشگاهی مورد بازدید قرار گرفت.

204

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان منظری توکلی همکاری دانشگاه آزاد اسلامی دستگاه‌های امدادی حوادث مختلف طبیعی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدمهدی طهرانچی»، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، «محمدرضا جابر انصاری» را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد منصوب کرد.

«جابر انصاری» متولد سال ۱۳۵۳ بروجرد، دارای مدرک دکترای تخصصی رشته مدیریت دولتی گرایش تصمیم‌گیری و خط‌مشی‌گذاری عمومی و عضو هیئت عالی دانشگاه بروجرد است.

بنابراین گزارش، «طهرانچی» طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های «سیامک بهاروند» رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 6088238

دیگر خبرها

  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران