Web Analytics Made Easy - Statcounter



تیم مشهور لندنی در خانه رقیبش پیروزی را از دست داد.

به گزارش تسنیم، هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس با تساوی یک بریک تیم آرسنال در زمین وست‌برومویچ پیگیری شد.

پس از یک نیمه نه‌چندان جذاب و بدون گل، آرسنال با گل دقیقه 82 سانچس از روی یک ضربه آزاد تا آستانه پیروزی پیش رفت اما خطای هند چمبرز در محوطه جریمه این تیم، پنالتی منجر به گل رودریگس در دقیقه 88 برای وست‌بروم میزبان را در پی داشت تا بازی با تساوی یک بریک خاتمه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۷۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی بزرگ فوتبال آسیا به دست افغانستان!

به گزارش ورزش سه، تیم ملی هند امروز در دور چهارم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 و جام ملت‌های آسیا 2027 میزبان افغانستان بود و با نتیجه 2-1 در این دیدار شکست خورد.

در نیمه اول این مسابقه که در ورزشگاه ایندیرا گاندی برگزار می‌شد هند در دقیقه 38 با گل سونیل چتری از روی نقطه پنالتی از حریف خود پیش افتاد تا نیمه اول با برتری یک گله هند به پایان برسد.

در نیمه دوم، رحمت اکبری در دقیقه 70 بازی را برای افغانستان به تساوی کشاند و سپس شریف محمد دو دقیقه مانده به پایان با زدن گل پیروزی از روی نقطه پنالتی تیمش را به پیروزی رساند.

نکته جالب در این مسابقه خشونت بیش از حد هندی‌ها بود که باعث اعلام پنالتی به سود افغانستان و پیروزی تیم میهمان در این دیدار نیز شد. در این دیدار پربرخورد، بازیکنان هندوستان در این بازی 5 کارت زرد و بازیکنان افغانستان نیز دو کارت زرد دریافت کردند.

افغانستان و هند دو کشوری هستند که روابط چندان خوبی با یکدیگر ندارند و این پیروزی از این جهت نیز برای افغان‎ها اهمیت مضاعفی دارد و یکی از مهمترین بردهای تاریخ فوتبال این کشور محسوب می‌شود.

تیم ملی افغانستان با این پیروزی امتیاز خود را به چهار امتیاز رساند و با تفاضل کمتر نسبت به هند در رده سوم جدول گروه A قرار گرفت.

در دیگر مسابقه این گروه، تیم ملی قطر با 9 امتیاز از سه پیروزی متوالی در صدر گروه قرار دارد و امروز به مصاف تیم ملی کویت می‌رود که با سه امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس؛ نتایج روز یک‌شنبه چه تاثیری در شانس تیم‌ها دارد؟
  • لحظات برتر اشلی کول در لیگ برتر انگلیس با پیراهن تیم‌های آرسنال و چلسی / فیلم
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم‌آباد در لیگ یک/ لیگ برتر دست یافتنی‌تر شد
  • تساوی تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • شگفتی سازی افغانستان با شکست هند!
  • شگفتی بزرگ فوتبال آسیا به دست افغانستان!
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود
  • تیم برانکو سنگاپور را در هم کوبید