Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدتی است مشکلات و معضلات ورزش ابرکوه، چنان زیاد شده است که داد جامعه ورزشی شهرستان و خانواده‌ها را درآورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرو ابرکوه، در پی اعتراضات و پیگیری‌های مکرر شهروندان، هفته گذشته علیرضا زارع زاده رئیس شورای شهر ابرکوه و دو نفر دیگر از اعضاء جهت بررسی این مسائل و رفع کاستی‌ها، از سالن‌های ورزشی بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تأمین سطحی‌ترین امکانات ورزشی توقع زیادی نیست
میثم رنجبر از اهالی صفی‌آباد فراغه عضو باشگاه کنگ فو ابرکوه، اظهار کرد: حدود 2 است در این تیم به مربیگری کاظم جهانگرد فعالیت می‌کنم، ولی متأسفانه این باشگاه و اعضاء آن از طرف مسئولین هیچ حمایتی نشده و همیشه با کمترین امکانات و حتی نبود تجهیزات ورزشی لازم، بالاترین مقام‌های کشوری و استانی را کسب کرده است.

رنجبر افزود: قریب به 3 ماه و نیم از فصل سرما گذشته است و هنوز سیستم گرمایشی این باشگاه راه‌اندازی نشده است. اعضاء کنگ فو از خردسال تا نوجوان هستند، که همه می‌دانند سیستم بدن کودکان ازنظر دفاعی در مقابل تغیرات آب و هوایی، توانایی بزرگ‌ترها را ندارد.

جوان صفی‌آبادی گفت: به علت سرما تعدادی از والدین از حضور فرزندان خود در این مکان جلوگیری کردند تا جایی که اعضاء زیادی در فصل پاییز باشگاه را تعطیل کرده و صد در صد زمستان هم نمی‌آیند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه سالن‌ها و رشته‌های ورزشی ابرکوه تنها مکان و وسیله گذراندن اوقات فراغت جوانان شهر هستند، که اگر به خاطر نبود سطحی‌ترین امکانات مثل سرمایش و گرمایشی، کف‌پوش سالن، کیسه‌بوکس، تخت پرش، تشک ژیمناستیک رزمی و... دست از ورزش بکشند، معلوم نیست سرنوشتشان به کجا ختم شود.

رنجبر با اشاره به اینکه هفته‌ای سه بار تعدادی از جوانان صفی‌آباد و مناطق اطراف، مسیر فراغه تا ابرکوه را طی می‌کنند تا در این مجموعه ورزش کنند، گفت: خیلی از روستاهای توابع شهرستان ابرکوه از داشتن سالن ورزشی محروم هستند و علاقه‌مندان آنجا علاوه بر پرداخت حق عضویت و کرایه سالن، مجبور به پرداخت هزینه‌های رفت‌وآمد نیز هستند.

وی خاطرنشان کرد: یک ماه نیست که تیم کنگ فو ابرکوه با 15 مدال طلا، 6 نقره و 3 برنز نام شهرستان را در لیست بهترین‌های استان قرار داد. ولی دریغ از کوچک‌ترین توجهی که باعث دلگرمی اعضاء شود. چرا در خصوص امر ورزش که سفارش شده ائمه علیهم‌السلام است، حمایت مسئولان صفر است.

مدال‌آور کنگ فو ابرکوه در پایان گفت: مسئولین هیئت‌های ورزشی که حتی یک‌بار جویای احوال اعضاء باشگاه‌ها و برنامه‌هایشان نشده‌اند و حتی آنها را نمی‌شناسند، چطور توقع دارند موقعی که در مسابقات مدال افتخار کسب می‌کنند اول آنها را در جریان بگذارند.

 

پیک‌نیک وسیله گرمایشی تیم فوتسال ابرکوه در سالن ورزشی است
محمدکاظم فلاح زاده عضو تیم فوتسال ابرکوه، گفت: طول فصل سرما از داشتن وسیله گرمایشی در سالن فجر محروم بودیم.

فلاح زاده گفت: تیمی که مقام سومی کشور را کسب می‌کند و حرفی برای گفتن دارد، در شأن اعضا آن نیست که از پیک‌نیک برای گرم کردن سالن ورزشی استفاده کنند.

وی افزود: واقعاً چرا رسیدگی نمی‌کنند مگر چقدر هزینه دارد که سیستم گرمایشی اینجا را سرویس کنند و راه‌اندازی شود. مرحوم وحید رجبی نژاد با چه سختی گروه‌های فوتسال شهرستان را در رده‌های سنی مختلف به سرانجام رساند، که اکثراً خود مربی و اعضاء هزینه‌های سالن و حضور در مسابقات را پرداخت می‌کردند.

 

برخی امکانات ورزشی در سایه کم‌توجهی مسئولان بی‌استفاده رها شدند
حسین کمالی که حدود 12 سال است کنگ فو کار می‌کند و یکی از برترین‌های این رشته است، تصریح کرد: امکاناتی که مناسب ورزش ابرکوه باشد وجود ندارد.

کمالی افزود: کیسه‌بوکس که فقط یکی برای تمرین داریم و نمونه قبلی آن فرسوده و پاره در رختکن رها شده است، یک تشک پاره، ناقص بودن تاتومی (کف‌پوش باشگاه) که خطرآفرین بوده و چندین بار موجب مصدوم شدن اعضاء شده است، نمونه‌ای از تجهیزات باشگاه کنگ فو هستند.

وی با اشاره به اینکه بچه‌های باشگاه با حرکات ورزشی بدن خود را گرم نگه می‌دارند، گفت: برخی امکانات مثل سیستم گرمایشی و سرمایشی وجود دارد و صرفاً به خاطر کم‌توجهی عوامل مربوطه، راه‌اندازی نشده‌اند.

مدال‌آور تیم کنگ فو ابرکوه تصریح کرد: این مجموعه ورزشی تنها مکان ورزشی به‌اصطلاح مجهز ابرکوه است که اعضاء زیادی عضو رشته‌های ورزشی مختلف آن هستند.

 

توپ‌های والیبال را مربی تیم خرید
محمدمهدی دهستانی عضو باشگاه والیبال بیان کرد: از نیمه فصل سرما گذشته‌ایم ولی هنوز وضعیت دستگاه‌های گرمایشی سالن فجر مجموعه ورزشی شهید پوراکبری، راه‌اندازی نشده است. این مشکل در برخی سالن‌های دیگر هم وجود دارد.

وی افزود: برای حضور در مسابقات امکانات نداریم و بعضاً هزینه‌های حضور و حتی توپ‌های والیبال از منابع شخصی اعضاء و مربی تیم پرداخت می‌شود. وسیله گیف بال برای آموزش و تمرین حرکات والیبال نداریم.

 

ورزش ابرکوه باید مثل شهرش زبانزد باشد
سید امیر مجتبی هدایتی عضو تیم فوتسال ابرکوه، عنوان کرد: حدود 3 سال است در فوتبال و فوتسال بازی می‌کنم. بهترین تیم فوتسال به همت مرحوم وحید رجبی نژاد در ابرکوه شکل گرفت و فعالیت می‌کرد.

هدایتی افزود: وی برای به ثمررساندن تیم‌های فوتسال خیلی تلاش می‌کرد و از هیچ کمک و حمایتی دریغ نمی‌کرد، با همه ناملایمات کنار می‌آمد که اعضا تیم‌ها را تشویق کند که ورزش را کنار نگذارند، ولی بعد از رجبی نژاد معلوم نیست چه بر سر این ورزش می‌آید.

وی تأکید کرد: شهر ابرکوه یک شهر تاریخی است که در کشور شناخته شده است، به همین دلیل باید ورزش آن هم زبانزد باشد. با کمی توجه و عنایت عوامل مربوطه می‌توان جایگاه ورزش ابرکوه را در استان و کشور حفظ کرد.  

 

مدال‌آوران کنگ فوکار نام ابرکوه را مطرح کردند نه اسم خودشان را
غلام کارگر پدر کنگ فو کار ابرکوهی، ضمن اشاره به وضعیت نامطلوب سالن‌های ورزشی به‌خصوص کنگ فو بیان کرد: باوجود همه این کمبودها و ناملایمات، اعضاء و مربیان رشته ورزشی کنگ فو، توانسته‌اند بارها مقام‌های برتر را از آن خود کنند، ولی دریغ از یک تقدیر و تشکر که توسط مسئولان انجام شود.

کارگر خاطرنشان کرد: پس از برتری این تیم در مسابقات استانی اخیر که در اردکان برگزار شد، مراسم تجلیل بدون هیچ تدارکاتی و در سایه غربت با اهداء احکام قهرمانی، برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این مراسم به‌اصطلاح تجلیل تنها دو عضو شواری شهر که همان لحظه خبر شده بودند و والدین برگزیدگان حضور داشتند.

پدر کنگ فو کار ابرکوهی، ضمن گلایه از این‌همه کم‌توجهی گفت: آیا این نحوه تجلیل از تیم 24 نفره ای است که 24 مدال برای ابرکوه کسب کردند و افتخار آن به نام شهرستان و مدیریت ورزش آن ثبت شد.

 

کسی که مدعی است هنوز حکم مسئولیت ندارد چگونه می‌خواهد مسئولیت‌پذیر باشد
خانم اکرمی مادر یکی از کنگ فوکاران ابرکوه، گفت: چرا مسئولان ورزشی کم‌کاری و عدم حضور و سرکشی از زیرمجموعه‌های ورزشی خود را به‌پای اعتراض به کمبودها می‌گذارند و می‌خواهند مسئله را روپوشانی کنند.

اکرمی افزود: مسئول هیئت ورزشی که مدعی است پس از 2 سال هنوز حکم مسئولیت خود را دریافت نکرده است، تقصیر چه کسی است؟ آیا خانواده‌ها باید دنبال کارهای وی باشند و حکم او را برایش بیاورند؟ این خود نشانه بی‌توجهی مسئولان به امر ورزش است.

وی گفت: وقتی کسی را مسئول بخشی یا امری می‌کنند، یعنی اینکه مسئول آن است و باید پیگیر مسائل، برنامه‌ها و فعالیت‌های افراد زیرمجموعه خود باشد، نه اینکه بنشیند و وقتی زیرمجموعه رنگ و لعابی پیدا کرد، مدعی شود که چرا برای حضور در فلان مراسم که افتخارآفرین است، او را مطلع نکردند.

اکرمی ادامه داد: ورزش و حوزه ورزش ابرکوه، به خاطر فقدان امکانات تفریحی و اوقات فراغت برای جوانان، حساس و مهم است. مسئولان مربوطه کسانی را در این زمینه بکار گیری کنند که بتوانند رسیدگی کنند.

 

توقع کمی توجه جهت ایجاد انگیزه در جوانان و نوجوانان، چیز زیادی نیست
کاظم جهانگرد مربی کنگ فو و ژیمناستیک ابرکوه، که حدود 15 سال سابقه شاگردی و استادی در این رشته را در کارنامه خود دارد، اظهار کرد: همیشه مشکلات در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... وجود داشته است و ورزش شهرستان ابرکوه نیز از این موضوع استثنا ندارد.

وی با اشاره بر اینکه سانس بزرگسالان به خاطر نبود امکانات تعطیل‌ شده است، گفت: برخی از وسایل این باشگاه مثل آب‌سردکن، کیسه‌های بوکس که چند نمونه آن از بین رفته است، هزینه‌های حضور در مسابقات مختلف از طرف والدین اعضاء، خیّرین و مربی تأمین‌شده است.

جهانگرد افزود: استعدادهایی در ابرکوه وجود دارد که در بهترین باشگاه‌های کنگ فو و پارکو رزمی دیده نمی‌شود. عادلانه نیست به خاطر بی‌توجهی و کمبود امکانات ساده مثل نظافت نکردن سالن، کف‌پوش، تشک ورزشی که در ژیمناستیک رزم لازم است، این استعدادها به دست فراموشی سپرده شوند.

تنها مربی کنگ فو ابرکوه، خاطرنشان کرد: هیچ مسئولی از اداره ورزش و جوانان، روسای هیئت‌های ورزشی و بخش خصوصی که سالن‌ها را اجاره کردند، پاسخگو نیستند و هر کدام رفع موانع را به دیگری پاس می‌دهد.

وی به کسب رتبه‌های برتر توسط تیم کنگ فو در 6 سال اخیر اشاره کرد و گفت: این حق اعضاء جامعه ورزشی و خانواده‌ها است که نسبت به این بی‌توجهی‌ها معترض باشند، زیرا روی افراد سرمایه‌گذاری کردند و هزینه می‌پردازند.

جهانگرد تأکید کرد: توقع کمی عنایت و رسیدگی به ظرفیت‌های ورزشی شهرستان که موجب ایجاد انگیزه برای حضور جوانان و نوجوانان در این حوزه می‌شود، چیز زیادی نیست.

مربی ژیمناستیک ابرکوه، تصریح کرد: به هر قیمتی در سرما و گرما، با همکاری اعضاء و والدین آنها شعله کنگ فو را روشن نگه داشتیم ولی بعدازاین نمی‌دانم تا کی روشن می‌ماند.

 

شوق ورزش کودکان ابرکوه در دمای 2 درجه زیر صفر سالن ورزشی
محمد بخشنده پور مربی والیبال و مسئول کمیته استعدادیابی ابرکوه، گفت: در بحث استعدادیابی با افراد خردسال تا جوان، نوجوان و بزرگسال که سیستم دفاعی بدن آنها متفاوت است، در ارتباط هستیم.

وی گفت: قطعاً شرایط آب و هوایی روی بدن کودکان زودتر از بزرگسالان اثرگذار است. در دی‌ماه قرار داریم و همه مردم و مسئولان سیستم گرمایشی خود را در اواخر شهریورماه و اوایل مهرماه، آماده کرده و راه‌اندازی کردند، ولی در سالن‌های ورزشی ابرکوه هنوز سرما بیداد می‌کند.

بخشنده پور اذعان کرد: امکاناتی در شأن و منزلت جامعه ورزشی ابرکوه، وجود ندارد، برخی تجهیزاتی هم که مشاهده می‌کنید مثل توپ، تور و... از هزینه‌های شخصی اعضاء و مربیان تأمین‌شده است. سنگ‌هایی که روی سقف شیب‌دار وجود دارد، در اثر وزش باد برای ورزشکاران خطرناک است.

وی بیان کرد: رشته‌های ورزشی فوتبال چمنی و بسکتبال ابرکوه فلج شده است و یا از بین رفته است. این مشکلات بیشتر ناشی از ضعف مدیریت ورزش شهرستان و عوامل مربوطه است. چراکه اموری مانند تعویض شیشه شکسته، لامپ‌های سوخته، راه‌اندازی سیستم گرمایشی که وسیله آن موجود است، هزینه زیادی ندارد.

ورزشکار لیک های استانی و کشوری، ادامه داد: مظلومیت ورزش ابرکوه تا جایی است که زمانی دمای سالن ورزشی فجر که به 2 درجه زیر صفر رسیده بود، را اندازه‌گیری کردم و دیدم که بچه‌ها به چه ذوق و شوقی در این دما ورزش می‌کنند.

بخشنده پور با اشاره به اینکه استعدادهای زیادی در ابرکوه است که همیشه عضو گروه‌های پایه استان هستند، گفت: ضرورت پیگیری مسائل ورزشی شهرستان به این دلیل است که بیشتر باعث جذب جوانان شویم، تا به مسیرهای انحرافی کشیده نشوند.

مسئول کمیته استعدادیابی ابرکوه، افزود: در فصل سرما و به خاطر مشکلات جمعیت سالن‌های ورزشی کمتر از یک‌چهارم شده است. ابرکوه شهری است که همیشه در حوزه ورزش حرفی برای گفتن داشته است و دارد و خواهد داشت، درصورتی‌که مسئولان واقعاً رسیدگی کنند.

 

منشأ همه مشکلات ورزشی کمبود اعتبار نیست بلکه ضعف مدیریت است
سید حبیب زارعی عضو شورای شهر ابرکوه، در پایان این بازدید در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد: ورزش شهرستان بسیار مهم است و رفع مسائل و معضلات این حوزه در اولویت کارهای شورای شهر قرار گرفته است.

عضو شورای شهر ابرکوه، ادامه داد: لذا با جدیت پیگیر و مطالبه گر آنها هستیم، تا زمینه حضور گسترده جوانان در ورزشگاه فراهم شود.

زارعی تصریح کرد: طی بررسی که انجام شد، مشاهده می‌شود که همه مشکلات از کمبود امکانات و فقدان اعتبارات نیست، بلکه برخی تجهیزات وجود دارد ولی به علت ضعف عوامل مربوطه و بی‌توجهی مدیریت، مورد استفاده و بهره‌برداری قرار نگرفته است.

وی تأکید کرد: در امر راه‌اندازی سیستم گرمایشی، نظافت سالن‌ها، تعویض لامپ های سوخته و تأمین روشنایی کامل، محوطه‌سازی و مرتب کردن فضایی که وجود دارد، کوتاهی شده است. 4 ماه از فصل سرما گذشته است و قاعدتاً مسئولان باید همچون منازل خود چه‌بسا در اواخر شهریورماه، سیستم گرمایشی سالن ورزشی را که یک مکان عمومی است، راه‌اندازی می‌کردند.

زارعی در پایان خاطرنشان کرد: پدر و مادرها باید از وضعیت امنیت و سلامت جسمی فرزندان خود در مجموعه‌های ورزشی، اطمینان خاطر داشته باشند، تا بدون هرگونه اضطراب و دغدغه‌ای زمینه حضور آنها را در مکانی سالم و ارزشی فراهم کنند.

گفتنی است رضا خاموشی رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه نیز در این بازدید حضور داشت.

انتهای پیام/ 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۷۵۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در نشست مشترک با روسای کمیسیون ورزشکاران فدراسیون‌های ورزشی اظهار داشت: ماهیت جلسه امروز ماهیت قهرمانان است. در دنیای امروز شاخصه اصلی ورزش طبق منشور المپیک ورزشکاران هستند. اگر ورزشکاران نباشند مربیان و مدیران معنایی پیدا نمی‌کنند. کمیته بین‌المللی المپیک نیز تلاش زیادی دارد که چهره‌های ورزشی و قهرمانان علاوه بر مدال‌آوری سفیر کشور خود باشند و ظرفیت‌های فرهنگی کشور خود را نشان دهند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه ورزشکاران در کشور خاطرنشان کرد: در دیدار رهبر معظم انقلاب با ورزشکاران، ایشان چندین بار از قهرمانان ما تشکر کردند و این موضوع بی‌سابقه بود و این موضوع نشانگر این است که قهرمانان از منظر رهبر انقلاب از درجه اهمیت بالایی برخوردار هستند. مراسم تجلیلی که سالانه با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود نشان می‌دهد که دولت نیز پای کار ورزشکاران ایستاده است.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نشست این بود که از نزدیک با مشکلات ورزشکاران آشنا شویم و این جلسات می‌تواند به رفع مشکلات کمک کند. اعضای کمیسیون‌ها باید نقش پررنگ‌تری در فدراسیون خود داشته باشند و در تصمیم‌گیری‌ها دخیل شوند.

وی افزود: این سومین دوره است که کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک تشکیل می‌شود و اینقدر جایگاه این کمیسیون بالا است که رییس کمیسیون ورزشکاران می‌تواند شخصا با رییس کمیته بین‌المللی المپیک مکاتبه کند. باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشیم و اهمیت جایگاه خود را بیشتر بدانیم و قطعا اعضای کمیسیون می‌توانند کار‌های بزرگی را انجام دهند.

کیومرث هاشمی بیان کرد: این نگاه را داریم که قهرمانانی که دوران ورزش آنها تمام شده و علاقه‌مند هم هستند، به عرصه مدیریت ورزشی بیاوریم و بتوانیم از ظرفیت‌های آنها بهره بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه و پس از شنیدن صحبت‌ها و نظرات قهرمانان گفت: حتما برگزاری این نشست‌ها فایده دارد و منشا کار‌های بزرگ و خدمت‌رسانی برای ورزش خواهد بود. عضو شدن یکی از اعضای کمیسیون ورزشکاران در هیات رییسه فدراسیون‌ها پیشنهاد خوبی است که باید در اصلاح اساس‌نامه انجام شود. بحث مشارکت ورزشکاران در مسئولیت‌های اجتماعی و کار‌های عام‌المنفعه نیز از آن حمایت می‌کنیم. ورزش ایران همیشه از سال‌های دور تا به الان در کار‌های خیرخواهانه پیش قدم بوده و می‌توان این اقدامات را تقویت کرد.

وی افزود: همانطور که کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک شرح وظایف دارد باید این کمیسیون نیز شرح وظایف داشته باشد که همه اعضا با آن آشنا باشند. قطعا هر فدراسیون یکسری شرایط خاص خودش را برای کمیسیون ورزشکاران دارد. درست نیست که فقط سالی یک بار در مجامع شاهد حضور کمیسیون ورزشکاران باشیم.

وی خاطرنشان کرد: نباید فاصله قهرمانان با مدیران زیاده شود و و باید این فاصله را روز به روز کمتر کنیم و مدیران باید دغدغه ورزشکاران شنیده شود که صحبت‌های آنها به خارج از مجموعه فدراسیون برده نشود. دلیل تشکیل چنین جلساتی نیز مخابره این پیام است که مدیران ورزشی و روسای فدراسیون‌ها باید با ورزشکاران ارتباط نزدیکی داشته باشند.

هاشمی اظهار داشت: در بحث استخدام قهرمانان به ویژه در بحث توان‌یابان منتظر اصلاح قانون در مجلس هستیم. لایحه‌ای از طرف دولت به مجلس رفته و در دستور صحن قرار گرفته که باید تصویب شود و در صورت تصویب قطعا اتفاقات خوبی را در بحث استخدامی خواهیم داشت.

وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در لایحه جدید دولت گفت: در لایحه جدید که به مجلس رفته ورزشکاری که مقام سوم جهان را کسب می‌کند بعد از این شامل معافیت می‌شود. همچنین به جز نفر اول، نفرات دوم و سوم بازی‌های آسیایی نیز شامل معافیت و استخدامی خواهند شد. در بحث ورزشکاران توان‌یاب و جانباز پیش از این یکی از اعضای خانواده آنها شامل استخدام می‌شد ولی الان اگر خود ورزشکار هم شرایطش را داشته باشد شامل قانون استخدام می‌شود.

هاشمی افزود: ناوگان تجهیزات فدراسیون‌ها قدمت ۲۰ ساله و نیاز به تجهیزات جدید دارد. برای تجهیزات غیرمصرفی کمک ۵۰۰ میلیارد تومانی درخواست کردیم که با کمک وزارت نفت این منبع دیده شده و پس از اختصاص و پرداخت برای نوسازی تجهیزات در اختیار فدراسیون‌ها قرار خواهد گرفت.

وزیر ورزش و جوانان همچنین درخصوص پرداخت پاداش به قهرمانان گفت: با وجود اینکه آیین‌نامه هنوز اصلاح نشده ولی از اختیارات خودمان استفاده کردیم و آن دسته از رشته‌هایی که قبلا در لیست وجود نداشت را برای پرداخت پاداش اضافه کردیم که ان‌شاءالله در مراسمی که به زودی با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود از آنها تجلیل خواهد شد.

هاشمی خطاب به اعضای کمیسیون گفت: شما نمایندگان فعال جامعه خودتان و صدای ورزشکاران هستید. می‌توانیم نشست‌های فصلی بگذاریم که چطور دغدغه‌ها را برطرف کنیم. اعضای کمیسیون باید مدافع ورزشکاران خود باشند و این وظیفه و رسالت اصلی اعضای کمیسیون است.

وی خاطرنشان کرد: ترویج اخلاق ورزشی نکته خیلی مهمی است و باید به این موضوع پرداخته شود. چون قهرمانان با اخلاق ورزشی می‌توانند ماندگار شوند.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در جلسه شورای عالی ورزش که با حضور رییس جمهور برگزار شد درخصوص تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام که بزرگترین دغدغه ما است اعلام کردیم تا پروژه آمایش سرزمینی اجرا نشود هیچ پروژه تازه‌ای شروع نمی‌شود. برای تکمیل پروژه‌ها ۷ هزار میلیارد بودجه گرفته‌ایم که با استفاده از طرح آمایش برای تکمیل آنها اقدام می‌کنیم. بعد از این آمایش سرزمینی به ما می‌گوید که در چه شهری باید چه ورزشگاهی ساخته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل