Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-29@02:25:20 GMT

میثم رضایی ،مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت شد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۹۵۳۳۱

میثم رضایی ،مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت شد +عکس

با صدور حکمی از سوی محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت میثم رضایی رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو به عضویت شورای اندیشه ورزی وزارت صنعت منصوب شد.

در این حکم آمده است؛ با توجه به تجارب حضرتعالی در حوزه مسائل صنفی و کارفرمایی به موجب این حکم به عنوان عضو شورای اندیشه ورزی وزارت صنعت ، معدن و تجارت منصوب می شوید تا با حضورتان در جلسات این شورا و کارگروه مربوط به مسایل صنفی و کارفرمایی از نظرات ارزشمند و موثر جنابعالی در تنظیم برنامه ها، تصمیم سازی و رفع مشکلات مردم بهره مند شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه الهی خواستارم.

همچنین طبق اخبار واصله از مجلس شورای اسلامی ، شنیده ها حاکی از آن است که کمیسیون اصل ۹۰ قرار است میثم رضایی، رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو و مدیرعامل شرکت مفتاح رهنورد را به عنوان مشاور خودرویی خود انتخاب کند.

منبع : مشرق

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از ۲۱ میلیون تن کالا از مازندران به سایر نقاط کشور

ایسنا/مازندران رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اعلام کرد: در یک سال گذشته ۲۱ میلیون و ۵۶۹ هزارتن کالا از مازندران به سراسر کشور جابجا شد که نسبت به مشابه سال گذشته ۱۶ درصد رشد داشته‌ایم.

به گزارش ایسنا، موسوی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عمده کالای جابجا شده در این مدت ذرت دامی، شن وماسه، جو، مرکبات، انواع بنزین، فرآورده‌های لبنیاتی، سیمان کیسه‌ای، نفت گاز، سیمان فله‌ای و روغن نباتی مایع خوراکی بوده است.

وی افزود: در همین بازه زمانی( یک سال گذشته)  یک میلیون ۷۵۹هزارو ۹۵۴ فقره بارنامه توسط شرکت‌های حمل ونقل کالا استان مازندران صادر شده است که نسبت به مشابه سال گذشته ۱۹ درصد رشد داشتیم.

رییس اداره حمل و نقل کالای اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران خاطر نشان کرد: ۱۳۸شرکت حمل ونقل و شعبات در سطح استان مازندران فعال هستند. 

به گفته موسوی، ۷ انجمن‌ صنفی کارفرمائی شرکت‌های حمل و نقل کالایی، ۱۳ انجمن صنفی کارگری رانندگان حمل ونقل کالا، یک کانون انجمن‌های صنفی کارفرمائی شرکت‌های حمل ونقل، یک کانون انجمن‌های صنفی کارگری رانندگان حمل ونقل کالا، یک اتحادیه حمل بار در مازندران فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده تخلف برای ۳ واحد خبازی در قائمشهر
  • جابه‌جایی بیش از ۲۱ میلیون تن کالا از مازندران به سایر نقاط کشور
  • ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل تشکیل شد
  • شناسایی ۴ واحد صنفی گرانفروش در تنکابن
  • جشنواره تئاتر دانشگاهی حذف شد؟/ خانه‌ای که روی آب ماند!
  • واردکنندگان خودرو، برنامه واردات را اعلام کنند
  • واردکنندگان خودرو تا ۹ فروردین برآورد ارزی را اعلام کنند
  • مکاتبه معاون وزیر صمت با واردکنندگان خودرو: برنامه واردات را اعلام کنید
  • مکاتبه ضیغمی با واردکنندگان خودرو: برنامه واردات را اعلام کنید
  • رشد۴۰ درصدی سرمایه‌گذاری در احیا معادن راکد استان زنجان