Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@20:15:00 GMT

صیادان متخلف در حریم رودخانه کرخه دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۳۲۵۲۳

صیادان متخلف در حریم رودخانه کرخه دستگیر شدند

سعید عیدی گماری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این گشت ها به منظور جلوگیری و کنترل صید غیرمجاز از حریم های ذیربط انجام شد بیان کرد:از این صیادان متخلف تعدادی ماهی رودخانه ای و 10 رشته تور ماهیگیری کشف و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی افزود: بر اساس قانون ، با متخلفانی که بدون مجوز اقدام به صید، شکار، حمل، عرضه، فروش و صدور جانوران وحشی زنده یا کشته کنند برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عیدی گماری خاطرنشان کرد:حفاظت محیط زیست نیازمند همکاری و تعامل سایر ارگان ها و همکاری عمومی شهروندان است.
سد کرخه یکی از بزرگ‌ترین سدهای خاکی دنیا و بزرگ‌ترین سد خاکی ایران و خاورمیانه است که بر روی رودخانه کرخه در 22 کیلومتری شمال غربی شهرستان اندیمشک در استان خوزستان ساخته شده‌است.
7281
خبرنگار:زهرا دهقان-انتشار :محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۲۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

11 بازیکن تارتار برای شکست دوباره مورایس

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملوان در ورزشگاه خانگی به مصاف سپاهان خواهد رفت که در این دیدار شاگردان مهدی تارتار به دنبال کسب پیروزی خواهند بود تا بتوانند به رتبه چهارم صعود کنند.

نکته مهم اینکه در این دیدار میلاد سرلک همچنان روی نیمکت حضور دارد و محمدرضا بردبار به همراه پویا پورعلی در ترکیب اصلی حضور دارند و محمد عمری نیز مقابل آنها به عنوان هافبک تهاجمی بازی خواهد کرد.

در خط دفاعی نیز با مصدومیت محمد طیبی، مثلث سه نفره حامد نورمحمدی، میلاد باقری و آرمان اکوان بازی خواهند کرد. همچنین پدرام قاضی پور امروز بازی نخواهد کرد و مجید عیدی به همراه ابوذر صفرزاده وینگ بک بازی می‌کنند.

ترکیب ملوان مقابل سپاهان:
حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، میلاد باقری، آرمان اکوان، ابوذر صفرزاده، مجید عیدی، پویا پورعلی، محمدرضا بردبار، محمد عمری، رضا جعفری، محمدرضا سلیمانی

دیگر خبرها

  • صدور سند برای ۵۶ هزار هکتار از بستر و حریم رودخانه‌ها در خوزستان
  • پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود
  • اسناد مالکیت ۲۵ هزار هکتار حریم و بستر رودخانه در خوزستان صادر شد
  • سند دار شدن بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از رودخانه‌های کشور
  • افزایش مبلغ حق مسکن؛ عیدی کارگران در هفته کارگر
  • ضرورت لایروبی رودخانه‌های شهرستان هشترود
  • ساماندهی حریم رودخانه هروچایی خلخال
  • 11 بازیکن تارتار برای شکست دوباره مورایس
  • متخلف شکار غیر مجاز در مهرستان دستگیر شد
  • زنده‌گیری یک قلاده کفتار وحشی در شهرک صنعتی شیراز