Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمبود تخت مشکلی است که در بیمارستان های استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، کمبود و نبود تخت در بیمارستان های استان نیز یکی از مشکلاتی است که وجود دارد با وجود اینکه طبق گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی استان تعداد تخت های بیمارستان دو برابر شده است اما هنوز هم کمبود تخت در برخی از بیمارستان ها مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بخش اتفاقات بیمارستان امام سجاد یاسوج با کمبود تخت مواجه است و بیماران نیز در راه روهای این بیمارستان سرگردان هستند و هیچ کس نیست بپرسد این بیمار سرگردان چگونه درمان می شود.

یکی از شهروند خبرنگاران این پایگاه خبری تصاویری را ارسال کرده است که حکایت از نبود تخت دارد مشکلی که همچنان وجود دارد و در اتاق هایی که باید تنها دو یا سه بیمار بستری باشند به دلیل کمبود تخت بیش از این تعداد بستری می شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در آیین تجلیل از پرستارن نمونه  گفت: با بهره‌برداری از بیمارستان‌های در دست ساخت یاسوج، باشت و گچساران تعداد تخت‌های بیمارستانی این استان از ۷۴۴ تخت به یک هزار و ۴۰۰ تخت می‌رسد.

باید گفت که مردم این استان به ویژه شهر یاسوج همچنان منتظر افتتاح بیمارستان 274 تخته خوابه یاسوج هستند بیمارستانی که بعد از گذشت10 سال اکنون دیگر باید افتتاح  و مشکل تخت بر طرف می شد .

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۵۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه

فرامرز دهمرده رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه گفت:  این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!
  • برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست