Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش"۱۱نیوز"؛ روزنامه موندو دپورتیوو اسپانیا خبر داد که باشگاه رئال مادرید برای جذب آلیسون بکر، دروازه‌بان برزیلی آ.اس‌رم ایتالیا وارد عمل شده است اما رئالی‌ها برای جذب این دروازه‌بان کار آسانی را پیش رو ندارد.
این گلر ۲۵ ساله گزینه مناسبی برای رئال مادرید است زیرا رئال مادرید برای جذب دروازه‌بان بزرگی مثل دخه‌آ، کورتوا، دوناروما و اوبلاک باید هزینه زیادی را صرف کند اما برای جذب بکر مبلغی کمتری را صرف خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته باشگاه رئال مادرید برای جذب بکر کار آسانی را ندارد زیرا باشگاه پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ خواهان جذب این گلر برزیلی هستند.



برچسب ها: رم ، رئال مادرید ، پاری سن ژرمن ، بایرن مونیخ ، آلیسون بکر ، ۱۱نیوز ، رقابت رئال با بایرن و سن ژرمن برای جذب دروازه‌بان رم

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکالمه جنجالی‌ترین صحنه رئال مادرید - بارسلونا منتشر شد؛ VAR هیچ مدرکی ندارد! / عکس

میان داور و تیم VAR در جریان صحنه بحث‌برانگیز ال کلاسیکو چه مکالمه‌ای رد و بدل شد؟

طرفداری | بارسلونا به صورت رسمی به داوری جنجالی بازی شب گذشته مقابل رئال مادرید واکنش نشان داد.

شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد. جدالی که با گل زودهنگام آندریاس کریستنسن آغاز شد، در نهایت با گل دراماتیک و پیروزی‌بخش جود بلینگام خاتمه یافت تا خیال کهکشانی‌ها از قهرمانی لالیگا با توجه به فاصله 11 امتیازی با بارسا راحت شود.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد 

البته نبرد دیشب خالی از حاشیه نبود و تصمیمات بحث‌برانگیز داور در برخی صحنه‌ها، اعتراض شدید هواداران و کادرفنی بارسلونا را در پی داشت. جنجالی‌ترین اتفاقِ آخرین ال‌کلاسیکوی فصل رخ در اواسط نیمه اول داد. در دقیقه 28 بازی و روی ارسال کرنر بازیکنان بارسلونا، آندری لونین ضربه لامین یامال را در دهانه دروازه برگشت داد؛ صحنه‌ای که بارسایی‌ها قاطعانه اعتقاد دارند دروازه‌بان رئال از داخل دروازه توپ را بیرون کشیده و به قول معروف حق آنها خورده شده است. 

در راستای بیانیه اعتراضی بارسلونا، فدراسیون فوتبال اسپانیا مکالمه سزار سوتو گرادو، داور ال‌کلاسیکو با داور VAR در خصوص این صحنه جنجالی را منتشر کرد:

VAR: دنبال مدرک می‌گردیم. اون زاویه هم بدرد نمی‌خوره... این یکی هم فایده نداره. سزار سوتو گرادو: 

هیچ عجله‌ای نکن. صحنه خیلی مهمه. 

VAR:  

با یه کرنر بازی رو ادامه میدیم. مدرکی نداریم که نشون بده توپ از خط رد شده. 

خلاف فدراسیون فوتبال اسپانیا، کمیته داوران در حال حاضر تصمیمی برای انتشار مدارک سمعی یا بصری در خصوص صحنه جنجالی ال‌کلاسیکو ندارد. 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • مکالمه جنجالی‌ترین صحنه رئال مادرید - بارسلونا منتشر شد؛ VAR هیچ مدرکی ندارد! / عکس
  • رئال مادرید ۲ - بارسلونا ۲ / گزارش لحظه به لحظه
  • صحنه مشکوک روی دروازه رئال مادرید که بارسلونایی ها اعتقاد به رد شدن توپ از خط دروازه داشتند
  • تمایل رئال مادرید برای جذب رایگان آلفونسو دیویس در سال 2025 / فابریتزیو رومانو
  • علاقه بایرن مونیخ به فرلاند مندی؛ افزایش احتمال معاوضه بازیکن فرانسوی با آلفونسو دیویس
  • سیوها و واکنش‌های برتر آندری لونین در درون دروازه‌ رئال مادرید / فیلم
  • ماموریت ویژه رئال: بارسلونا گل بخور نیست!
  • ترکیب بارسلونا مقابل رئال مادرید؛ بازی بزرگ ژاوی برای اعاده حیثیت
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود