Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

روزنامه موندو دپورتیوو اسپانیا خبر داد که باشگاه رئال مادرید برای جذب آلیسون بکر، دروازه‌بان برزیلی آ.اس‌رم ایتالیا وارد عمل شده است اما رئالی‌ها برای جذب این دروازه‌بان کار آسانی را پیش رو ندارد.

این گلر ۲۵ ساله گزینه مناسبی برای رئال مادرید است زیرا رئال مادرید برای جذب دروازه‌بان بزرگی مثل دخه‌آ، کورتوا، دوناروما و اوبلاک باید هزینه زیادی را صرف کند اما برای جذب بکر مبلغی کمتری را صرف خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته باشگاه رئال مادرید برای جذب بکر کار آسانی را ندارد زیرا باشگاه پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ خواهان جذب این گلر برزیلی هستند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۶۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمایل رئال مادرید برای جذب رایگان آلفونسو دیویس در سال 2025 / فابریتزیو رومانو

اگر بایرن مونیخ بخواهد برای آلفونسو دیویس، قیمتی حدود ۶۰ تا ۷۰ میلیون یورو تعیین کند، کهکشانی‌ها حاضرند تا سال آینده منتظر او بمانند.

طرفداری | باشگاه رئال مادرید حاضر است تا سال ۲۰۲۵ منتظر بماند تا هدف ۶۰ میلیون یورویی خود را به صورت رایگان به خدمت بگیرد.

همانطور که تاکنون به خوبی مشخص شده است، رئال مادرید علاقۀ مشخصی به جذب آلفونسو دیویس، مدافع چپ بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی دارد. انتظار نمی‌رود در مورد شرایط شخصی با خود مدافع چپ کانادایی مشکلی وجود داشته باشد، چراکه گفته می‌شود او مشتاق انتقال به سانتیاگو برنابئو است. با این حال، مذاکرات با بایرن مونیخ می‌تواند دشوار باشد، چون آنها حتی با وجود اینکه فقط یک سال از قرارداد دیویس باقی مانده و قصد تمدید آن را ندارد، در مورد قیمت انتقال سخت‌گیری خواهند کرد.

رئال مادرید می‌تواند تا 2025 منتظر بماند

اکنون فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس حوزه نقل و انتقالات، در مورد موضع رئال مادرید در قبال جذب آلفونسو دیویس، گزارشی ارائه داده است. طبق گفتۀ این خبرنگار ایتالیایی، رئال مادرید در حالت ایده‌آل ترجیح می‌دهد دیویس را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش‌رو از بایرن مونیخ به خدمت بگیرد. با این حال، اگر باواریایی‌ها برای این ملی‌پوش کانادایی قیمتی حدود ۶۰ تا ۷۰ میلیون یورو تعیین کنند، کهکشانی‌ها حاضرند تا سال آینده منتظر او بمانند.

همانطور که قبلاً گفته شده است، قرارداد دیویس با بایرن مونیخ در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد و با خودداری از تمدید قرارداد، او در سال آینده به صورت رایگان در دسترس خواهد بود. رئال مادرید مشکلی ندارد که تا تابستان ۲۰۲۵ منتظر بماند تا مدافع چپ را به صورت رایگان به خدمت بگیرد، به جای اینکه امسال ۶۰ تا ۷۰ میلیون یورو برای این بازیکن سرعتی بپردازد.

بیشتر بخوانید: علاقه بایرن مونیخ به فرلاند مندی؛ افزایش احتمال معاوضه بازیکن فرانسوی با آلفونسو دیویس

این موضوع چه معنایی برای فرلاند مندی دارد؟

لازم به ذکر است که رئال مادرید در حال حاضر دو مدافع چپ به نام‌های فرلاند مندی و فران گارسیا دارد. مندی قراردادش با رئال مادرید در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد و در مورد او اخبار و شایعات متفاوتی به گوش می‌رسد. چندین تیم اروپایی مثل نیوکاسل و بایرن مونیخ علاقه‌مند به جذب او هستند و به گفته اکیپ رئال مادرید قصد دارد تا قرارداد او را تمدید کند؛ چراکه آنچلوتی به مدافع فرانسوی‌اش اطمینان داد و می‌خواهد او در جمع کهکشانی‌ها بماند.

با وجود تمام این خبرها و شایعات، این بازیکن فرانسوی قصد ترک تیم را ندارد و مشتاق ماندن است و کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم نیز از این موضوع استقبال می‌کند. اگر رئال مادرید امضای قرارداد با دیویس را تا سال ۲۰۲۵ به تعویق بیندازد، به احتمال زیاد مندی حداقل برای یک سال دیگر در باشگاه باقی خواهد ماند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • گل دوم راموس به لیون (پاری سن ژرمن 4-1 لیون)
  • گل نواماه به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 3-1 لیون)
  • گل راموس به لیون (پاری سن ژرمن 3-0 لیون)
  • گل برالدو به لیون (پاری سن ژرمن 2-0 لیون)
  • تمایل رئال مادرید برای جذب رایگان آلفونسو دیویس در سال 2025 / فابریتزیو رومانو