Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش مثنوی در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج استان با اشاره به رویکرد بسیج و اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی گفت: امروز بسیج در عرصه‌های مختلف توانسته با شکوه و عظمت حضور یابد.

وی افزود: اجرای برنامه‌های اعتلای بسیج با محوریت پایگاه‌هایی مقاومت در پنج محور صندوق‌های قرض‌الحسنه، اردو‌های جهادی، گشت‌های محله‌محور، جامعه پزشکی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد: در همین راستا ضرورت دارد برنامه‌های توانمندسازی و آموزشی لازم با رویکرد‌های جدید و ذکر شده با تمام توان برگزار شود.

مثنوی ادامه داد: با تلاش‌های مسئولان سپاه فتح استان و هماهنگی ستاد کل اردوی زیارتی و توانمندسازی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت استان در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله اول این دوره آموزشی ۲۰۰ نفر از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت نواحی استان حضور خواهند داشت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۷۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حسینی در نشست شورای آموزش و پرورش استان افزود: با بهره برداری از فضا‌های آموزشی در حال ساخت، سرانه فضا‌های آموزشی در استان از ۴ متر مربع به بیش از ۵ متر مربع به ازای هر دانش آموز افزایش می‌یابد.
سرپرست آموزش و پرورش استان هم گفت: سرانه فضا‌های ورزشی در استان طی ۲ سال اخیر از ۲۰ به ۷۰ سانتی متر برای هر دانش آموز رسیده است که این شاخص در کشور یک متر برای هر دانش آموز است.
جمالی افزود: تا شهریور امسال ظرفیت فضا‌های ورزشی دانش آموزی استان به بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع می‌رسد.
هماهنگی برای برگزاری هفته بزرگداشت مقام معلم و تامین فضای مورد نیاز برگزاری امتحانات نهایی پایه‌های متوسطه دوم، دستورکار نخستین نشست شورای اموزش و پرورش استان بود.
این امتحانات همزمان با سراسرکشور در ۱۵۰ حوزه امتحانی مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.
رئیس دایره امتحانات آموزش و پرورش استان گفت: برای برگزاری این آزمون با کمبود بیش از ۷ هزار صندلی و مکان مناسب مواجه هستیم.
استاندار کهگیلویه و بویر احمد هم در این نشست با اشاره به نقش و جایگاه معلمان در تربیت نیروی انسانی کارامد برتلاش همگانی برای بزرگداشت باشکوه هفته گرامیداشت مقام معلم تاکید کرد.
احمد زاده افزود: تکریم معلم را نباید منحصر به یک سازمان دانست بلکه همه باید دینشان را به معلم ادا کنند.

دیگر خبرها

  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشد
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • ۵۰۰مدرسه مختلط در کهگیلویه وبویراحمد
  • ۵۰۰مدرسه مختلط کهگیلویه وبویراحمد نیازمندسرویس بهداشتی مجهزهستند
  • ۷۰۰ مدرسه در سراسر کشور بهسازی و زیباسازی می شوند
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • اجرای طرح آموزشی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • برگزاری دوره آموزشی رایگان توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در کرج