Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس - معاون فرهنگی نیروی دریایی سپاه از برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه در بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناوسالار یکم پاسدار غلامحسین داستان صبح شنبه در نشست خبری که در سالن جلسات کوثر برگزار شد بیان داشت: از ۱۸ بهمن تا ۲۲ بهمن ماه نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی پسران شمیم خانواده سپاه با هدف آشنایی با محل و نوع فعالیت کار پدرانشان در بندرعباس با محوریت نیروی دریایی سپاه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در یک منطقه مهم و استراتژیک قرار داریم از این رو آشنایی با خلیج فارس و ماموریت های نیروی دریایی سپاه از مهمترین اهداف این جشنواره است.

داستان اظهارداشت: این جشنواره در شش رشته فوتسال، تیراندازی، شنا، تکواندو، دوومیدانی و تکواندو با حضور هزار و ۵۰۰ نفر در شهر بندرعباس برگزار خواهد شد. در بخش فرهنگی هم شرکت کنندگان در تورهای دریایی از مناطق جنگی در خلیج فارس و از محل کار پدرانشان بازدید خواهند کرد.

معاون فرهنگی نیروی دریایی سپاه افزود: پسران خانواده سپاه از ۴۰ رده کل سپاه پاسداران از ۳۲ استان و پنج نیرو و همتراز شرکت خواهند کرد. فرزندان پاسدار در رده سنی  ۱۵ سال به بالا در این جشنواره شرکت می کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداو سیما، الهام زارع زاده اصفهانی دبیر اجرایی نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی با حضور در برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر درباره فراخوان این جایزه صحبت کرد.

سوال: از این جشنواره و ساختاری بگویید.
زارع زاده اصفهانی: ساختار جشنواره، رقابتی و ترویجی است که بخش رقابتی آن که با اعلام فراخوان، نشست خبری و رونمایی از پوستر (اعلان) برگزار شد.

سوال: محورهای این جشنواره چیست؟
زارع زاده: این جایزه در پنج بخش رمان، داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه و طرح داستان برگزار می شود و چون در اولین دوره آن هستیم، همه گروه های سنی با هر موضوعی می توانند در آن شرکت کنند.

سوال: این جایزه در سطح ملی برگزار می شود یا در سطح بین المللی؟
زارع زاده: در اولین دوره در سطح ملی برگزار می شود.

سوال: ارزیابی آثار ارسالی به چه صورتی انجام می شود؟
زارع زاده: با توجه به اینکه موضع جایزه داستان و بازآفرینی به صورت آزاد است، آثار دریافتی دسته بندی می شوند، سپس با انتخاب داوران ارزیابی خواهند شد.

سوال: در حال حاضر وضعیت داستان و قصه نویسی در کشور چگونه است؟
زارع زاده: نیازمان به داستان روزانه و روزمره است. از گفتگوهای عادی گرفته تا استفاده از فضای مجازی، تلویزیون، نمایش، فیلم، سریال، پویا نمایی و بازی ها که همگی دارای داستانی است و به تازگی کسب و کارهایمان هم برای خود داستانی دارند.

دیگر خبرها

  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • نخستین رویداد بین‌المللی همتایابی دراقتصاد دریامحور برگزار می‌شود
  • آغاز رزمایش دریایی آمریکا-فیلیپین با حضور ۱۷ هزار نیروی نظامی
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • برنامه های کانون شهرستان سلماس در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سد شهدای تازه شهر
  • نیروی دریایی سپاه تمام تحرکات در خلیج‌ فارس را رصد می‌کند
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم
  • جشنواره شمیم ریحان در استان قم برگزار می‌شود
  • ۱۸ دختر برتر استان قم در جشنواره شمیم ریحان تجلیل می‌شوند
  • محمدرضا باقری دبیر جشنواره فرهنگی هنری اتقان شد