Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان فرمانده قرارگاه شمال شرق کشور گفت: باتوجه به نام‌گذاری امسال به "اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال"، تفاهم نامه ای بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ستاد کل نیروهای مسلح به امضا رسیده که طبق آن قرارگاه مهارت آموزی فنی و حرفه ای در کشور راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی  نیزگفت: در ۱۰ ماهه ابتدای امسال هزار و ۶۹۵ نفر این دوره ها را گذرانده اند  .

افشین رحیمی گل‌خندان افزود: این آزمون در ۲۳ شهر استان و در ۵۷ رشته به صورت هم‌زمان برگزار می‌شود.

او گفت: هدف از این طرح کسب مهارت، افزایش سطح بهره‌وری سربازان در محل خدمت، توانمند سازی و زمینه سازی برای ورود سربازان به بازار کار پس از پایان دوره خدمت سربازی است.

پذیرفته شدگان آزمون کتبی پس از قبولی در آزمون عملی، گواهینامه رسمی فنی و حرفه ای دریافت می‌کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند

آفتاب‌‌نیوز :

رضا شرفخانی دبیر کل کانون کهنه سربازان جنگ ایران و عراق در مصاحبه با خبرنگار آفتاب نیوز گفت: عدم تطابق رشد بی رویه تعداد شاغلین بنیاد با وظایف و اموری که باید انجام پذیرد، یکی از عوامل اصلی عدم رسیدگی شایسته به امور ارباب رجوع است.

وی افزود: اکثر پرسنل پرشمار بنیاد به دلیل عدم آشنایی و قرابت با روحیات و مشکلات جانبازان و آزادگان و نداشتن تخصص لازم، ناکارامد بوده و فقط از بودجه بنیاد ارتزاق می‌کنند. در صورتی که این بودجه می‌تواند صرف حل معضلات این جامعه شریف باشد. این به نحوی است که شاغلین پرشمار غیر متخصص با مراجعه ایثارگران به بنیاد، تنها نقش یک اپراتور را ایفا و توان حل مشکلات جامعه هدف را ندارند.

شرفخانی اذعان کرد: به دلایل مطرح شده معلولین، مجروحین و آزادگان جنگ تحمیلی خواستار منفک شدن کامل از بنیاد شهید و امور ایثارگران و تجمیع در قالب انجمن یا سازمان مستقل کهنه سربازان وطن، ذیل وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و با حضور موثر نمایندگان انجمن کهنه سربازان وطن، قرار گیریم. چون ما مدافع وطن، ناموس و مرز‌های مقدس و تمامیت ارضی کشور در زمان جنگ تحت فرمان و زیرمجموعه وزارت دفاع بوده ایم.

 دبیرکل کانون کهنه سربازان جنگ ایران و عراق گفت: بار دیگر بر این حق مشهود، قانونی، غیر قابل کتمان و پیشرانه اقتصاد کل کشور (غرامات جنگ) به فضل خداوند منان و اراده و خواست قاطبه بزرگ آسیب دیدگان جنگ تحمیلی (کهنه سربازان وطن) تاکید نموده و تا رسیدن به هدف غائی خویش از پای نخواهیم نشست. وقت آن رسیده تا همه آنان که در صدد ایجاد موانع و کاشتنن بذر ناامیدی در دل‌ها و اراده‌های آهنین جامعه بزرگ ایثارگران و جانبازان بودند نا امید شوند.

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • کشف بیش از ۲۸ هزار عدد قرص قاچاق در هنگ مرزی تایباد
  • بهترین آموزشگاه مهارت‌های فنی با ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی
  • مشارکت اتاق بازرگانی برای توسعه مهارت‌آموزی در دوره متوسطه دوم
  • رنجش معلمان ماده ۲۸ از شهریه بالای دوره مهارت‌آموزی
  • «کنگان» رتبه نخست استان بوشهر در آموزش فنی‌وحرفه‌ای را کسب کرد