Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از خراسان رضوی، 16 بهمن‌هاه برای مردم روستای مرزی و محروم کاریزنوی بخش محروم و مرزی صالح‌آباد حال و هوای دیگری داشت، آفتاب مهربانی بر سر دانش‌آموزان این روستای کوچک و کم جمعیت از دهستان جنت‌آباد تابیدن گرفت و دانش‌آموزان باصفای کاریزنو، گرمای محبت و مهربانی دستان خیران را احساس کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم با حضور امام‌ جمعه، بخشدار، رئیس اداره آموزش‌وپرورش، مسئولان محلی منطقه صالح‌آباد و خانواده‌های خیران نیک‌اندیش، حاج حسین بیریایی، نور بیگی، جواهری باز و مردم خونگرم روستای کاریزنو برگزار شد و دانش‌آموزان این روستا طعم خوش نیکوکاری را چشیدند.

نقش خیرین مدرسه‌ساز در پیشبرد تعلیم و تربیت مناطق محروم

حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام‌جمعه صالح‌آباد در این مراسم با اشاره به نقش خیرین مدرسه‌ساز در پیشبرد تعلیم و تربیت مناطق محروم و به‌خصوص مرزی صالح‌آباد، گفت: خیرین با مدرسه‌سازی باقیات‌الصالحاتی برای خود به‌جای می‌گذارند و این باقیات‌‌الصالحات برای انسان، خیر امنیتی در شب اول قبر و روز قیامت به‌وجود می‌آورد.

وی با اشاره به فضای مجازی و تأثیر آن بر روی جوانان اظهار کرد: در این فضای مجازی که شدیداً مسموم و پر از مطالب باطل و غیرواقعی است، باید مراقب جوانان و نوجوانانی که دوران پیروزی انقلاب را درک نکرده‌اند، باشیم.
سیدخلیل صدر، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه صالح آباد نیز ضمن تبریک دهه شکوهمند فجر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم در این مراسم گفت: این اقدام ارزشمند خیر گرانقدر حاج حسین بیریایی و علی جواهری باز قابل تقدیر است و ان شاء الله روزی فرا برسد که دیگر دغدغه کمبود فضای آموزشی در منطقه صالح آباد نداشته نباشیم.

توجه خیرین به این مناطق محروم باعث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود

وی اظهار کرد: خیرین برای منطقه محروم صالح آباد اقدامی بسیار ارزشمند انجام می‌دهند، توجه به محرومیت زدایی روستا‌های محروم صالح آباد باعث می‌شود تا در این منطقه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری شود و در قبال، انسان‌های بزرگ و تأثیرگذاری از همین منطقه صالح آباد در آینده تحویل جامعه شوند.
وی تأکید کرد: توجه به مدرسه‌سازی سبب می‌شود تا یک جامعه دارای غنای فرهنگی و آموزشی شود و فقر فرهنگی که منجر به فقر اقتصادی می‌شود، جایی در آن جامعه نداشته باشد.
صدر افزود: بخششی که خیران مدرسه‌ساز از مال خود برای ساخت مدرسه انجام می‌دهند، اقدامی بسیار ارزشمند است و ما هیچ گاه نمی‌توانیم اجر و پاداش این کار را اندازه گیری کنیم.مهر و صفای مردم ایران در  هیچ کجای دنیا نیست

حیدر نور بیگی، خیر مدرسه‌ساز نیز در این مراسم، با بیان اینکه باید قدر کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را بدانیم، ابراز کرد: از صفا، صمیمیت و مهر و محبتی که در ایران است، در کشور‌های اروپایی به‌رغم پیشرفت زیاد علم و تکنولوژی، خبری نیست.
وی اظهار کرد: امنیت کشورمان و صفا و صمیمیت بین مردم ایران حتی در کشور‌های همسایه‌مان وجود ندارد و من خوش حالم که در ایران کشوری با مردمان مهربان و خونگرم زندگی می‌کنم.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرماندار آران و بیدگل گفت: تنها مدرسه منطقه یحیی آباد آران و بیدگل فردا چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه تعطیل و آموزش غیرحضوری خواهد بود.


علی اکبر رضایی با بیان اینکه وقوع سیل به تعدادی از مناطق مسکونی در این منطقه آسیب زده افزود: علت تعطیلی این مدرسه اسکان اضطراری اهالی این منطقه عنوان شده است.

دیگر خبرها

  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است
  • جاری شدن سیل در روستای صالح‌آباد نطنز
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی