Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@05:31:08 GMT

8 مصدوم در تصادف جاده شهرکرد - فارسان

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۴۰۸۵۸

8 مصدوم در تصادف جاده شهرکرد - فارسان

شهرکرد- ایرنا- مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال وبختیاری گفت: تصادف رانندگی ظهر امروز یکشنبه در جاده شهرکرد - فارسان 8 مصدوم برجای گذاشت.

محسن ابراهیمی در گفت وگو با ایرنا افزود: این حادثه رانندگی بین 2 دستگاه خودرو نیسان و مگان حوالی شهر سورشجان اتفاق افتاد.
وی گفت: با اعلام تصادف به مرکز اورژانس 2 دستگاه امبولانس به محل حادثه اعزام و مصدومان را پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ابرنا، علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه استان در دست بررسی است.
براساس اعلام پلیس راه استان تصادفات رانندگی در 8 ماه امسال بیش از 16 درصد افزایش داشته است.
خبرنگار:سمیه پناهنده**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
7360/6021

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ تصادف در گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ رسول قنبری شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از واژگونی خودرو سواری پژو پارس در کیلومتر ۲۰ محور گناوه به دیلم روبروی روستای چاه‌شور یک تیم عملیاتی اورژانس جاده‌ای هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.

جانشین پلیس راه استان بوشهر افزود: در این حادثه سه نفر مصدوم شدند که توسط آمبولانس هلال احمر و عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه تصادف دیگر، بین ۲ خودرو زانتیا و پژو ۴۰۵ در محور گناوه مقابل روستای کوهک رخ داد، بیان کرد: در این حادثه ۶ نفر مصدوم و به مرکز درمانی اعزام شدند.

جانشین پلیس راه استان بوشهر اضافه کرد: حادثه سوم واژگونی پراید با سه سرنشین مقابل روستای چاهک گناوه بود که متأسفانه ۲ جوان ۳۳ و ۲۵ ساله جان باختند و راننده مصدوم شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • ۳ تصادف در گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه
  • ۳ کشته و ۵ مصدوم در تصادف جاده هفتگل - اهواز
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف جاده اهر - مشگین شهر
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف جاده اهر - مشکین شهر
  • مصدومیت ۴ کودک در پی تصادف رانندگی در آبادان