Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزری بسیج از ملایر، عبدالعظیم رضایی در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان ملایر ضمن تسلیت به بازماندگان سانحه هوایی تهران - یاسوج اظهار داشت: این حادثه موجب تأثر و تأسف همه مسئولین و مردم عزیز ایران اسلامی شد و می‌طلبد که در بحث نوسازی ناوگان هوایی کشور جدی‌تر وارد شویم.

وی بیان داشت: مدیریت شرایط منطقه در زمان بحران‌های احتمالی بسیار اهمیت دارد و در زمانی که بحرانی وجود ندارد باید تمام هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد تا در صورت وقوع هر حادثه‌ای بتوانیم مدیریت درست و لازم را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به اینکه وظیفه مسئولین در کشور تأمین امنیت پایدار است، افزود: اهمیت امنیت در زمان‌های بحرانی دوچندان می‌شود و باید این آمادگی را با تمرین‌های لازم در مواقع آرامش کسب کنیم.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های مختلف زحمات زیادی کشیده‌اند و این موارد باید مستند و در دسترس وجود داشته باشد و با رفتن یک مدیر اطلاعات به بایگانی نرود.

رضایی تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های مختلف باید از نقاط قوت و تجربیات ارزشمندی که از قبل وجود داشته استفاده و آن‌ها را به‌روز کنند.

وی به وقوع زلزله در کرمانشاه اشاره و بیان کرد: ضمن تقدیر از همه نیروهای امدادرسان و مردم عزیز ایران اسلامی در خدمت‌رسانی، باید از تجربیاتی که از این حادثه به دست آوردیم نهایت استفاده را کنیم و در استان و شهرستان بین دستگاه‌های مختلف هماهنگی‌های بیشتر داشته باشیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر تصریح کرد: نقش آموزش و تمرین در حوادث غیرمترقبه‌ای مانند زلزله بسیار مهم و تأثیرگذار است و این آموزش‌ها را باید در تمام سطوح جامعه داشته باشیم.

وی عنوان کرد: در حال برنامه‌ریزی برای اولویت‌بندی مناطق مختلف شهرستان برای اسکان در شرایط اضطراری هستیم تا در صورت وقوع هرگونه حادثه‌ای بتوانیم در کمترین زمان ممکن مشکلات ابتدایی مردم را رفع کنیم.

رضایی تأکید داشت: باید طوری برنامه‌ریزی شود تا در صورت وقوع هرگونه حادثه‌ای در هر یک از شهرستان‌ها و یا استان‌های هم‌جوار بتوانیم امکانات و نیروها را در کمترین زمان به آن منطقه بفرستیم.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نیشابور گفت: در ادامه برنامه‌های بزرگداشت روز ملی عطار نیشابوری،  برای اولین بار به صورت کشوری بیست و یکمین دوره مسابقه ادبی تاسیمرغ در ۱۸ شهرستان برگزار شد.

سید مهدی قاضی افزود: این مسابقه ادبی با هدف معرفی شخصیت و آثار این شاعر و عارف بزرگ ایران زمین به دانش آموزان، در قالب ۴۵۰ گروه سه نفره، ویژه دانش آموزان دختر و پسر، در دو مقطع تحصیلی متوسطه اول و دوم برگزار شد.

وی گفت: گزیده‌ای از مطالب چند کتاب ارزشمند عطار نیشابوری به عنوان منبع و به صورت جزوه در اختیار دانش آموزان قرار داده شده بود و آنان در این آزمون به ۳۰ سوال تشریحی و تستی طراحی شده پاسخ دادند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نیشابور افزود: علاوه بر استان خراسان رضوی، دانش آموزان استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، گیلان و گلستان نیز به صورت همزمان در این مسابقه شرکت کردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور
  • مقایسه‌ بوئینگ و ایرباس در سوانح و حوادث هوایی آمریکا + اینفوگرافیک
  • تیم واکنش سریع آبفا به مناطق سیل زده جنوب کرمان اعزام شد
  • ضرورت بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی
  • آمادگی کامل دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران در شهرستان تفتان
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • واژگونی و حریق خودروی حامل سوخت قاچاق در خواف/ راننده جان باخت
  • رفع بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب همدان 
  • رفع بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب در همدان
  • باران شدید، مدارس ۹ شهرستان فارس را غیرحضوری کرد