Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز آقایی مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص توسعه سواحل مکران و تاکید دولت محترم مبنی برمعرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این سواحل همایش فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه پایدار سواحل مکران ۶ و ۷ اسفند ماه سال جاری در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین در ادامه شرکت کنندگان در همایش فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه پایدار سواحل مکران در تاریخ ۸ اسفند ماه جهت بازدید از سواحل مکران به بندر چابهار سفر می‌کنند.

وی ادامه داد: هدف اصلی برگزاری این همایش حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در بندر چابهار و آشنایی نزدیک با فرصت‌های بی نظیر این منطقه در حوزه حمل و نقل دریایی، پتروشیمی، ترانزیت، گسترش صنایع فولاد، شیلات، کشاورزی با سیستم‌های جدید تامین آب از دریا و گردشگری برای ایجاد بستر مناسب جهت توسعه اقتصاد دریا محور است.

آقایی با اشاره به اینکه این همایش در ۹ پنل تخصصی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: معرفی سواحل مکران و فرصت‌های سرمایه گذاری در این منطقه به سرمایه گذاران و ارائه برنامه‌ها و راهکار‌های اجرایی دستگاه‌های متولی در خصوص اجرای سیاست‌ها و اهداف کلان جمهوری اسلامی ایران در توسعه سواحل مکران و همچنین تلاش در جهت ایجاد فضای مناسب تعامل بین مسئولین و دست اندرکاران، وزارت خانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی با سرمایه گذاران داخلی و خارجی از جمله اهداف اصلی برگزاری این همایش است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری و همچنین ترخیص کالا در بندر چابهار از ۲.۵ میلیون تن به ۸.۵ میلیون تن در سال از جمله پروژه‌های مهم مورد بهره برداری در سال جاری برای توسعه سواحل مکران بود که نیاز به معرفی بیشتر دارد.

وی گفت: البته دولت اقدامات مهمی دیگری نیز برای توسعه سواحل مکران در دست اقدام دارد که امیدواریم این پروژه‌ها زمینه حضور هرچه بیشتر سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این منطقه را فراهم کند.

انتهای پیام/ع

دولت اقدامات مهم دیگری برای توسعه سواحل مکران دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۶۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توانمندی‌های صادراتی چهارمحال و بختیاری در حوزه زنجیره ارزش بادام و ماهیان سردآبی و دیگر ظرفیت‌ها در نمایشگاه اکسپو به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، محمدکاظم منزوی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال برای دومین سال متوالی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو (نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران) شرکت می‌کند، اظهار داشت: بیش از 2500 نفر از مهمانان کشورهای خارجی در قالب سفرا و سرمایه‌گذاران در مدت 5 روز از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

وی بیان کرد: نمایشگاه اکسپو (نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی کشور) از روز شنبه 8 اردیبهشت کار خود را آغاز خواهد کرد و استان در غرفه 41، نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان سرمایه‌گذاران خارجی برای ارائه توانمندی‌های صادراتی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توانمندی‌های صادراتی چهارمحال و بختیاری در حوزه زنجیره ارزش بادام و ماهیان سردآبی و دیگر ظرفیت‌ها در نمایشگاه اکسپو به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین در این نمایشگاه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری به‌ویژه ظرفیت‌هایی که در سال گذشته رونمایی شد به اطلاع سرمایه‌گذاران می‌رسد.

منزوی بیان کرد: امیدواریم رسانه‌های چهارمحال و بختیاری و فضای مجازی پوشش لازم را در خصوص فعالیت‌های استان در سال‌های اخیر برای سرمایه‌گذاران محلی داشته باشند.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • فرصت طلایی «مشارکت مردم» در توسعه طلای سیاه
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • سرمایه‌گذاری در کرمان سرعت می‌گیرد
  • معرفی ٤٠٠ هزار میلیارد تومان پروژه در همایش کرمان آیدکس/ رفسنجان از گردنه توسعه استان خارج شده است
  • لزوم اعلام رسمی تبدیل شدن بندر چند منظوره سیریک به مرز مجاز دریایی