Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-25@06:06:11 GMT

ساعت بازی امروز پرسپولیس و استقلال خوزستان

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۵۵۱۹

پرسپولیس و استقلال خوزستان تاکنون چهار بار در ورزشگاه آزادی به میزبانی سرخ پوشان برابر یکدیگر صف آرایی کرده اند که تقابل پنجم آنها این بار از حساسیت های بیشتری برخوردار است.

دراین رقابت ها سه برد برای پرسپولیس و یک تساوی به ثبت رسیده تا آبی پوشان خوزستانی هرگز طعم شیرین برد مقابل سرخپوشان در آزادی را نچشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلسمی که عبدا.. ویسی و شاگردانش بدشان نمی آید امروز شکسته شود.

اولین تقابل دو تیم در هفته پایانی نیم فصل اول دوره سیزدهم لیگ برتر شکل گرفت.شاگردان علی دایی،که پیش از آن در تمام میزبانی ها با پیروزی زمین را ترک کرده بودند به دنبال حفظ رکورد صد درصد برد در بازی های خانگی بودند.با وجود حملات پرشمار اما موفق به گشودن دروازه پرویز کریمی گلر آماده آن  روزهای استقلال خوزستان نشدند تا ویسی تبدیل به اولین مربی شود که در برابر میزبان قدرتمند خود موفق به کسب امتیاز شده است.

دومین تقابل در هفته دهم فصل ۹۳-۹۴ بود.حمید درخشان که پس از کش و قوس های فراوان جای علی دایی را به عنوان سرمربی پرسپولیس گرفته بود، برای سومین بار روی نیمکت سرخ پوشان نشست.در دقایق ابتدایی بازی،سوشا مکانی با اشتباهی عجیب روی ضربه آرام مومنی دروازه خود را بازشده دید اما این پایان کار نبود و در همان نیمه نخست،دبل محمد عباس زاده بردی شیرین را برای قرمزها به ارمغان آورد.

هفته هفدهم فصل ۹۴-۹۵ دو تیم برای بار سوم به میزبانی پرسپولیس به مصاف هم رفتند.جایی که شاگردان ویسی با عملکرد خیره کننده خود از مدعیان جدی قهرمانی به شمار می رفتند.عنوانی که در پایان فصل به آنها رسید و پرسپولیس با وجود هم امتیازی با آنها،به دلیل تفاضل گل کمتر در جای دوم قرار گرفت.

خوزستانی ها به واسطه سازمان دفاعی کم نقص خود و بهره بردن از گلری چالاک و آماده بنام دخسوس،موفق به ثبت یازده کلین شیت تا قبل از این دیدار شده بودند و تنها پنج گل در شانزده بازی قبلی دریافت کرده بودند.اما در طرف دیگر پرسپولیس هجومی و باطراوت برانکو قرار داشت که تا آن روز هیچ تیمی از جمله استقلال خوزستان در بازی رفت موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش مقابل آنها نشده بود.با این اوصاف دیدار حساس و تماشایی دو تیم با دو گل عالیشاه و طارمی به سود میزبان خاتمه یافت تا به اولین دیداری در آن فصل بدل شود که اهوازی ها بیش از یک گل در یک بازی دریافت کردند.

در نهایت جدال دو تیم به میزبانی سرخ ها فصل گذشته در هفته بیست و چهارم بود که هردو با توجه به تقویم فشرده به دلیل بازی های آسیایی در این بازی حاضر شده بودند.پرسپولیس بدنبال کسب سه امتیاز برابر تیمی بود که فصل پیش از آن گوی سبقت در پیکار قهرمانی را ربوده بود درست برعکس پورموسوی که با تیمش در پی کسب حداقل امتیاز از این دیدار دشوار بود. مهدی طارمی در همان نیمه اول با یک ضربه سر شیرجه ای دروازه آبی ها را باز کرد تا سه امتیاز مهم بازی را به حساب تیمش واریز کند و همچنین با چهار گل تبدیل به بهترین گلزن تقابل های دو تیم تا به امروز شود.

حال باید دید استقلال خوزستان در بازی آتی می تواند به اولین برد خود در آزادی برابر پرسپولیس دست یابد و خود را از منطقه خطر دور کند یا این شاگردان برانکو خواهند بود که برای اولین بار موفق به دبل کردن آبی پوشان اهوازی در یک فصل می شوند و احتمال قهرمانی زود هنگام شان را بیش از پیش.آن هم در روزهای منتهی به جدال سنتی با رقیبی دیرینه به نام استقلال تهران.

جدول پخش ورزش از تلویزیون ( شنبه ۵ اسفند ۹۶)

هفته ۲۴ جام خلیج فارس

ذوب آهن – پدیده ( ساعت: ۱۵:۳۰ زنده از شبکه ورزش )

فولاد خوزستاناستقلال ( ساعت: ۱۶:۰۰ زنده از شبکه سه )

پرسپولیس – استقلال خوزستان ( ساعت: ۱۸:۳۰ زنده از شبکه سه )

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۵۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دیدار تیم‌های استقلال آبی پوش ملاثانی و فجر سپاسی که قرار بود امشب در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود به دلیل عدم اجازه ورود ۲تیم به درون ورزشگاه لغو شد.

باشگاه استقلال خوزستان که مالک ورزشگاه غدیر اهواز به شمار رفته و میزبان بازی‌های این تیم در لیگ برتر است، مانع از انجام این دیدار شده است.

پس از معطلی کادر هر ۲ تیم در پشت درب ورزشگاه غدیر، در نهایت با تصمیم ناظر بازی این دیدار به صورت رسمی لغو شد.

گفته می‌شود که برگزاری این بازی در ورزشگاه غدیر با باشگاه استقلال خوزستان هماهنگ نشده و ۲ تیم فجر و ملاثانی اجازه ورود به ورزشگاه پیدا نکردند.

با توجه به شرایط حساس و پایانی رقابت‌های لیگ یک، انتظار می‌رود که باشگاه استقلال خوزستان پاسخگوی این موضوع باشد.

دیگر خبرها

  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • دولت، پرسپولیس و استقلال را از این جیب به آن جیب کرد؛ خصوصی بازی!
  • گلایه‌های تند سیاوش اکبرپور
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟