Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-25@12:13:50 GMT

ساعت بازی امروز استقلال تهران و فولاد خوزستان

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۵۷۳۵

یکی از مهم ترین دیدارهای هفته بیست و چهارم فردا در اهواز برگزار می‌شود جایی که استقلال میهمان فولاد خوزستان است.

استقلال پس از کسب چهار امتیاز ارزشمند از آسیا به لیگ ایران برگشته و حالا یکی از بازیهای مهم خود در راه کسب رتبه های بالای جدول را پیش رو دارد.

چند هفته نتیجه نگرفتن استقلال را به رده ششم رساند و این تیم پس از برد مقابل سپیدرود حالا می خواهد با برد در اهواز فاصله خود را با بالانشینان کم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برد حیثیتی مقابل الهلال روحیه استقلال را حسابی بالا برده و آبی‌ها حالا می خواهند با پیروزی مقابل فولاد با روحیه‌ای عالی پای به دربی بگذارند.

فولاد هفته پیش پس از ۱۷ هفته باخت. با این حال این تیم همچنان شانس بالایی برای نایب قهرمانی دارد. حضور شفر در لیگ برتر ایران از بازی رفت با فولاد شروع شد. این بازی یکی از دیدارهایی است که تکلیف تیم های بالانشین را مشخص می کند.

انگیزه های بیت سعید

بازی فردا یک دیدار بسیار مهم برای حسن بیت سعید است. این بازیکن در نیم فصل از استقلال جدا شد و به استقلال پیوست و درخشش فوق العاده ای در فولاد داشت او حالا می خواهد شایستگی هایش را به شفر ثابت کند. بیت سعید در فولاد چهار گل زده است.

دو تیم غایبان زیادی دارند؛ مهدی رحمتی به دلیل مصدومیت زانو در این دیدار غایب است. همچنین پژمان منتظری، امید نورافکن بویان و بهنام برزای و میلاد زکی پور هم همچنان آسیب دیده اند.

فولاد هم شماره یک خود را ندارد. حامد لک، دروازه‌بان ملی‌پوش فولاد خوزستان به علت مصدومیت نمی‌تواند برابر استقلال حضور داشته باشد.

آمار

این دو تیم ۳۱ بار در لیگ برتر باهم بازی کردند که استقلال ۱۴ بار پیروز بوده، فولاد ۸ بار و ۹ دیدار همخ مساوی شده است.

فولاد تاکنون ۱۴ بار در لیگ به استقلال باخته  ، این تیم به هیچ تیم دیگری در لیگ برتر بیشتر از استقلال نباخته است.

محروم:

جری ساناک مربی  استقلال

نتیجه دیدار رفت:

استقلال صفر- فولاد صفر

بازی قبلی در لیگ:

فولاد یک- پیکان ۲

استقلال ۳- سپیدرود صفر

جایگاه در جدول در پایان هفته بیست و سوم:

فولاد: با ۳۸ امتیاز سوم

استقلال: با ۳۵ امتیاز ششم

نتایج قبلی در لیگ:

فولاد: باخت، مساوی، مساوی، برد، مساوی

استقلال: برد، باخت، برد، مساوی، مساوی

بهترین گلزن:

فولاد: رحیم زهیوی، علی اصغر عاشوری،حسن بیت سعید و فرشاد جانفزا ۴ گل

استقلال: سرور جپاروف ۴گل

بهترین بازیکن:

فولاد: سینا مریدی با ۲،۸۲ یازدهم

استقلال: حسین حسینی با نمره ۲،۶۳ سوم

تیم داوری: بیژن حیدری – علیرضا ایلدروم – مهدی الوندی – امید سعیدفر – ناظر: مسعود مرادی

شنبه ۵ اسفند۹۶، هفته بیست و چهارم لیگ برتر

فولاد خوزستان – استقلال تهران

ورزشگاه غدیر اهواز- ساعت ۱۶

منبع : ۹۰tv

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۵۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان بر این اعتقاد است که فوتبال برای مسئولان استان خوزستان مهم نیست. - اخبار ورزشی -

محمود مطلق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بیرون از خانه تیمش برابر گل‌گهر گفت: ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با اینکه دو گل از حریف خوردیم، ولی هرگز بابت جبران باخت ناامید نبودیم. امسال هم در چند بازی کامبک زدیم و خوشبختانه در بازی با گل‌گهر هم توانستیم دو گلی را که خوردیم در دقایق آخر جبران کنیم. سرمربی تیم حریف بعد از بازی گفت که چیزی از تیم ما ندیده، ولی بهتر است ایشان یک بار دیگر بازی را تماشا کند تا ببیند ما چه نمایشی داشتیم.

شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود

 

وی در مورد شانس ماندن تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر خاطر نشان کرد: تیم ما از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و امسال اگر بدشانسی نمی‌آوردیم بیشتر امتیاز می‌گرفتیم. من مطمئن هستم که استقلال خوزستان در لیگ برتر می‌ماند.

مطلق‌زاده همچنین تصریح کرد: ما مشکلات زیادی داریم، ولی آقای نجفی به عنوان مدیرعامل باشگاه کارش را خیلی خوب بلد است و به خوبی از تیم حمایت می‌کند. یکی از مشکلات اساسی ما بی‌توجهی مسئولان استانی به فوتبال و نماینده‌های خوزستان است و در واقع باید گفت که رشد فوتبال برای مسئولان استانی در اولویت نیست. البته خیلی چیزها برای آنها در اولویت قرار ندارد.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان اظهار داشت: ما در لیگ برتر هستیم، ولی عجیب است که مشکل زمین تمرین داریم و این مشکل هنوز حل نشده است. در صنعت نفت هم که بودم این وضعیت و این مشکلات وجود داشت. شما دیدید که چند روز پیش چگونه بازی استقلال ملاثانی لغو شد، چون در ساعتی که قرار بود بازی آنها برگزار شود، ما تمرین داشتیم و کاری هم از دست‌مان ساخته نبود. متأسفانه در خوزستان به فکر تیم‌های این استان نیستند و این واقعاً ناراحت‌کننده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!