Web Analytics Made Easy - Statcounter

شوش - ایرنا - بخشدار فتح المبین شوش گفت: به دلیل افزایش دبی رودخانه کرخه ناشی از بارندگی اخیر پل شناور مستقر بر روی این رودخانه از صبح روز یکشنبه بر روی خودروها بسته شد.

سیدجمیل موسوی یکشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: بسته شدن پل شناور بر روی خودروها به خاطر جلوگیری از حوادث احتمالی صورت گرفته و با کاهش دبی رودخانه کرخه این پل مجددا بر روی خودروها بازگشایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مسیر جایگزین برای تردد به بخش فتح المبین شوش را محور فتح المبین - جاده دهلران - پل شهید نادری اندیمشک عنوان کرد.
در پی بسته شدن پل شهید ناجیان در غرب کرخه بر روی خودروها به منظور تعریض این پل از اوایل امسال تاکنون تردد خودروها تنها از روی پل شناوری که در مجاورت آن بر روی رودخانه کرخه مستقر شده انجام می شود.
پل شناور نیز مدتی پیش برای چند روز به دلیل خرابی آن بر روی خودروها بسته شد.
در پی بسته شدن پل شناور بر روی خودروها و تکمیل نشدن عملیات تعریض پل شهید ناجیان در غرب کرخه تردد ساکنان 40 روستای بخش فتح المبین و مناطق اطراف با مشکل مواجه شده است.
گزارش دریافتی از بخش شاوو شوش نیز حاکیست پل روستای سن بهادل در این بخش به دلیل بالا آمدن آب رودخانه تا اطلاع ثانوی بر روی خودروها بسته شده است.
6068/7280

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۶۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی ‌در دریای عمان ‌‌

رئیس اداره بنادر و دریانوردی جاسک از نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان که بر اثر طوفان در حال غرق شدن بود،‌ توسط ‌شناور امداد و نجات جاسک خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جاسک به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، محمد امین امانی ‌اظهار داشت: ‌پس از اعلام مرکز جستجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان به مرکز برج کنترل دریایی جاسک که یک نفتکش با پرچم جزایر کوک سریلانکا در 30 مایلی جاسک در حال غرق شدن است، شناور امداد و نجات جاسک به محل اعزام شد.

وی با بیان‌ اینکه  21 خدمه کشتی خارجی توسط شناور امداد و نجات جاسک نجات یافتند، ‌افزود: پنج نفر نیز که نیاز به مراقبت درمانی داشتند توسط اورژانس جاسک خدمات دریافت کردند که وضعیت جسمی این دریانوردان خوب است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ‌زیرساخت 17 میلیون مترمکعبی CNG مازاد برای دوگانه سوز کردن خودروها بلا استفاده مانده است
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • زمان واریز و میزان سهمیه بنزین خودروها اعلام شد
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا ۲ اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا دوم اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • نجات ۲۱ خدمه شناور خارجی در جاسک
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی ‌در دریای عمان ‌‌
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • وضعیت بزرگراه شیخ زائد دبی بعد از بارندگی! | از ترافیک سنگین تا خودروهای شناور در آب | ببینید