Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان رئیس مرکز مدیریت حوادث  و فوریت های پزشکی استان گفت : این مانور با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ، جمعیت هلال احمر، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ، اداره کل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل استانداری گیلان ، شهرداری ، نیروی انتظامی ، بیمارستان قائم و شرکت امدادرسانان گیل در بلوار شهید افتخاری رشت برگزار شد که  نیروهای امدادی و خدمات رسان توان عملیاتی خود را هنگام آزمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیمان اسدی در ادامه افزود : 62 پایگاه اورژانس  در گیلان فعال است و شهروندان     می توانند در صورت بروز حوادث و سوانح با شماره 115تماس گرفته و از خدمات رایگان و شبانه روزی این نهاد امدادی بهره مند شوند.
وی اعلام کرد : با توجه به ورود گردشگران و مسافران در ایام نوروز و تسریع در روند خدمات رسانی 14کمپ ثابت و 34 کمپ سیار فوریت های پزشکی 115نیز در جاده های استان مستقر می شود.
رئیس مرکز مدیریت حوادث  و فوریت های پزشکی  گیلان در پایان  اعلام کرد : امدادگران این نهاد در تعطیلات نوروز سال 96 بیش از 13هزار ماموریت امداد و نجات انجام دادند که از این تعداد بیش از 6 هزار ماموریت منجر به بستری مصدومان در بیمارستان شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاعقه جان یک کشاورز را در هرسین گرفت

رئیس فوریت‌های پزشکی شهرستان هرسین گفت: بر اثر رعد و برق و برخورد صاعقه یک کشاورز در روستای داودی‌ علیا این شهرستان جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد بخشی امروز _ دوشنبه سوم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران در خصوص فوت یک کشاورز در روستای داودی علیا از توابع شهرستان هرسین، اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۸:۰۰ روز گذشته پس از وقوع رعد و برق، این کشاورز در زمین کشاورزی که مشغول کار بوده دچار حادثه می‌شود که توسط اهالی روستا به بیمارستان شهدای هرسین منتقل می‌شود.

وی افزود: بنا بر اعلام کادر پزشکی، فرد کشاورز قبل از رسیدن به درمانگاه به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی هرسین تصریح کرد: کشاورزان و دامداران در هنگام نامساعد بودن شرایط جوی باید بلافاصله در مکان‌های رو بسته و سقف‌دار پناه بگیرند و از ایستادن در ارتفاعات، کنار درختان و تکه سنگ‌های بزرگ و اشیای فلزی خودداری کرده و از گیرنده رادیویی و گوشی تلفن استفاده نکنند.

کد خبر 746952

دیگر خبرها

  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • صاعقه جان یک کشاورز را در هرسین گرفت
  • اولین گروه پزشکان حج و زیارت عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • آتش‌نشانی رشت مانور عملیاتی برگزار می‌کند
  • مانور سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت
  • فعالیت ۶۷۰ مرکز خدمات سلامت در استان اردبیل
  • روند پیشبرد فعالیت‌ها در مرکز مشاوره درمان ناباروری رو به جلو باشد
  • آیت‌ الله علم‌الهدی: خدمت‌ رسانی مدیریت شهری قابل لمس باشد
  • صاعقه زدگی خانم ۴۵ ساله در سپیدان
  • وسایلی که زائران حج عمره باید همراهشان ببرند