Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@00:50:23 GMT

مرگ تلخ پدر شهید در تصادف بابل + عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۶۱۷۹۸

مرگ تلخ پدر شهید در تصادف بابل + عکس

حوادث رکنا: پدر شهید در یک سانحه رانندگی در بابل بطرز دلخراشی جان خود را از دست داد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌هایپزشکی بابل اعلام کرد، ساعت ۱۷:۵۴ روز گذشته چهارشنبه ۹ اسفند ۹۶ طی گزارش مردمی با مرکز سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل، تصادف Crashخودروی سواری پراید با عابر پیاده در اسبوکلا جنب پل Bridge هوایی گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپج اورژانس ۱۱۵ بابل تکنسین‌های پایگاه ایمن‌آباد را به محل حادثه Incident اعزام کرد که در کمترین زمان در محل حادثه حاضر شدند.
در این حادثه متاسفانه عابر پیاده که یک مرد حدودا ۶۶ ساله بود به شدت جراحات و خون‌ریزی و با علائم حیاتی بسیار ضعیف بود و تکنسین‌های اورژانس با تلاش‌های فراوانی برای درمان عابر پیاده کردند و به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند اما متاسفانه به علت شدت جراحات و خونریزی فراوان جان سپرد. اسحاق اسماعیل‌پور پدر ۶۶ ساله شهید احمد اسماعیل‌پور و برادر سردار شهید صدیف اسماعیل‌پور اهل روستای معلم‌کلا در این حادثه جان باخت.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۱۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یکی دیگر از برادر زادگان اسماعیل هنیه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از کانال تلگرامی پایگاه الرساله، یکی دیگر از فرزندان پسر برادر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. چندی پیش هم برادر این شهید در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.
در ویدئویی که کانال تلگرامی الرساله منتشر کرده است، مادر شهید می‌گوید: به برادرت سلام برسان.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرش از روی پل عابر پیاده بر روی اتوبوس شرکت واحد!
  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • شهادت یکی دیگر از برادر زادگان اسماعیل هنیه
  • مقایسه‌ بوئینگ و ایرباس در سوانح و حوادث هوایی آمریکا + اینفوگرافیک
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • رفع بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب همدان 
  • رفع بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب در همدان