Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-24@23:03:34 GMT

تعدیل نیرو در شورای شهر تهران کلید خورد!

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۲۱۲۷۷

تعدیل نیرو در شورای شهر تهران کلید خورد!

تعدیل نیروی پرسنل قراردادی از شورای شهر تهران در حالی از روز گذشته آغاز شده است که این اقدام در آستانه سال نو تامل برانگیزه است و در این بین برخی از افراد با سابقه ۱۵ سال نیز تعدیل شده‌اند.به گزارش بلاغ، در آستانه سال نو تعدیل نیروی انسانی در شورای شهر تهران کلید خورده است و پایان کار نیرو‌های با سابقه شورای شهر تهران به آن‌ها اطلاع داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این در حالی است که محمود میرلوحی معاون اجرایی شورای شهر تهران در تاریخ ۲۱ آبان ماه سال جاری با اشاره جذب نیرو در شورا در طی سال‌های گذشته، گفت: در حال حاضر ۵۰۰ کارمند در شورا فعالیت می‌کنند و این در حالی است که ۲۱ عضو شورای شهر نیاز به این تعداد کارمند ندارند و به همین جهت به دنبال تعدیل نیرو در شورا هستیم.

در همین زمینه برخی کارکنان شورای شهر تهران اعلام کردند که نامه پایان همکاری برخی کارکنان (حدود ۲۰ نفر) تحویل این کارکنان شده و ضمن اعلام عدم تمدید قرارداد آن‌ها برای سال ۹۷ از آن‌ها خواسته شده تا پایان سال جاری نسبت به تسویه حساب با شورای شهر تهران اقدام کنند.  
گفتنی است در بین کارکنان قراردادی تعدیل نیرو شده، کارکنانی با سابقه ۱۵ ساله نیز دیده می‌شود.

در پی تصمیم جدید مدیریت شهری برای اخراج نیرو‌های با سابقه در آستانه سال نو و شرایط خانواده‌های آن‌ها هیچ یک از اعضای شورای شهر تهران حاضر به مصاحبه و پاسخگویی در این زمینه نشدند. کد مطلب: 353355 مرجع : تسنیم 

ظرفیت‌های بالقوه گردشگری مازندران که هیچ‌وقت بالفعل نشد

از دپوی 500 هزار تن برنج در شالیکوبی‌های مازندران تا قبضه برنج‌فروشی‌ها توسط مافیای واردات

مردمی که احساس می‌کنند دیده نمی‌شوند/ محله شهید آهنگر میاندورود نیازمند توجه مسئولان

اطاعت از رهبری مهم‎‌ترین دغدغه شهید طاهر بود/ می‌دانستم آقا رضا شهید می‌شود

تحویل 50 واحد مسکونی تعهد مازندران در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تا اردیبهشت 97/ کانکس روستاها تامین شده است

4 بانده شدن محور سوادکوه و دغدغه‌های فنی آن

    تعدیل نیرو در شورای شهر تهران کلید خورد! سرقت از خانه معاون سفیر لهستان در تهران جانور‌هایی که به سفره هفت‌سین اضافه شدند بهترین روش سرمایه گذاری در سال ۹۷ نکاتی در خصوص راه‌های جذب ویتامین D نائب قهرمانی کشتی‌گیر تنکابنی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا ۵ نشانه کمبود اکسیژن خون فواید فوق العاده سنگ پا برای بدن ۶ دانه خوراکی پر خاصیت ۶ مکمل مهم مو و ناخن ۱۱ بازی جالب و هدفمند برای کودکان سیب زمینی سرخ کرده موجب کچلی می‌شود ۱۰ روش صرفه جویی در مصرف آب چوب جدایی دو شهرستان بر مردم تنکابن/ جان مردم، لَنگ نیرو و امکانات! کنتیا این نخل پرطرفدار دنیا میوه عجیبی که به قحطی پایان می‌دهد! +عکس ۸ دلیل که باعث بدن درد مداوم می‌شود خانه را به سبک بهاری بچینید از این روغن شفابخش در طبخ غذا استفاده کنید آنچه از مشکلات قلبی کودک باید بدانید  

روز و مناسبتی که به ریش‌مان می‌خندد

جزئیات روش جدید تعیین شهریه مدارس غیردولتی

جزئیات4خبر ویژه امروز چهارشنبه نهم اسفندماه 1396

شاهزاده جذاب متولد شد

۶ عادت صبحگاهی چاق‌کننده

وقتی که نمک تربیت در بابل از خاصیت می‌افتد

مجروح حادثه «پاسداران» از کما خارج شد

حفاران غیرمجاز منطقه باستانی کشف کردند!

ممنوعیت ‌تردد اتوبوس‌ در جاده‌ها بدون اخذ پروانه از راهداری‌

پشت پرده اقدام به خودسوزی در فردیس

 

وظیفه دولت باید رویش ازدواج و ریزش طلاق باشد/ آیا افزایش 6 درصدی طلاق و کاهش 3 درصدی ازدواج نگران‌کننده نیست؟!

 

دستگیری باند سارقان فرش معروف به باند ماکسیما

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۲۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید کاهش وزن؛ فقط کافی است کالری دریافتی را کم کنید

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از مدیسن نت، کارآزمایی افراد چاق و پیش دیابتی که مقدار کالری روزانه یکسانی مصرف می‌کردند- با اینکه یک گروه از برنامه رژیم فستینگ پیروی می‌کردند و گروه دیگر آزادانه غذا می‌خوردند- هیچ تفاوتی در کاهش وزن یا سایر شاخص‌های سلامتی نشان نداد.

دکتر «نیسا ماروثور» سرپرست تیم تحقیق و دانشیار پزشکی در دانشکده پزشکی جانز هاپکینز، نوشت: «مصرف بیشتر کالری‌ها در اوایل روز در طول مدت زمانی ۱۰ ساعته، وزن را بیشتر از مصرف آن‌ها در اواخر روز کاهش نداد.»

محققان خاطرنشان کردند که «شواهد نشان می‌دهد که وقتی بزرگسالان مبتلا به چاقی دوره غذا خوردن خود را به ۴ تا ۱۰ ساعت محدود می‌کنند، به طور طبیعی کالری دریافتی خود را حدود ۲۰۰ تا ۵۵۰ کالری در روز کاهش می‌دهند و طی ۲ تا ۱۲ ماه وزن کم می‌کنند.»

اما اگر افراد فقط کالری روزانه خود را به همان میزان کاهش دهند، بدون اینکه برنامه غذایی خود را تغییر دهند، چه؟

کارآزمایی جدید شامل ۴۱ فرد مبتلا به چاقی و پیش دیابت بود.

شرکت کنندگان به یکی از دو رژیم غذایی اختصاص داده شدند.

بیست و یک نفر از آن‌ها فقط بین ساعت‌های ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر غذا می‌خوردند و بیشتر کالری خود را قبل از ساعت ۱۳ مصرف می‌کردند.

۲۰ شرکت‌کننده دیگر با الگوی منظم‌تری غذا خوردند، در هر زمانی بین ساعت ۸ صبح تا نیمه‌شب غذا خوردند و بیشتر کالری‌های روزانه خود را بعد از ساعت ۵ بعد از ظهر دریافت کردند.

نتیجه نهایی: محققان هاپکینز دریافتند که پس از ۱۲ هفته، تفاوت قابل توجهی در کاهش وزن بین دو گروه وجود نداشت.

افرادی که رژیم فستینگ داشتند به طور متوسط کمی بیش از ۲ کیلوگرم وزن از دست دادند، در حالی که افرادی که طبق برنامه منظم غذا می‌خوردند کمی بیشتر، حدود ۲.۵ کیلوگرم وزن کم کردند.

تیم همچنین تفاوت معنی داری در تغییرات قند خون بین دو گروه مشاهده نکرد.

نتیجه گیری: افراد چاق و پیش دیابتی ممکن است با کاهش کالری روزانه بدون پیروی از رژیم غذایی فستینگ که کالری را به همان میزان کاهش می‌دهد، وزن شأن کاهش یابد.

کد خبر 6086953

دیگر خبرها

  • کلید کاهش وزن ؛ فقط کافی است این یک کار را انجام دهید
  • کلید کاهش وزن؛ فقط کافی است کالری دریافتی را کم کنید
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • حکایت تاکسی برقی تهران!
  • السودانی: امنیت ترکیه و عراق به هم گره خورده است/ اردوغان: برپایی کشور فلسطین کلید صلح است
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • حکایت تاکسی برقی تهران !
  • ببینید | پویش کابوست منم برای نوجوانان کلید خورد
  • رای مجلس به برخورداری سپند از امتیازات و تخفیفات صنایع دفاعی و سایر مراکز تحقیقاتی
  • کلید ۹۵ میلیارد دلاری برای دو جنگ؟