Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:07:38 GMT

۸ مرکز جامع سلامت در جهرم بهره برداری می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۱۹۴۷۱

۸ مرکز جامع سلامت در جهرم بهره برداری می شود

جهرم-رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم از تکمیل و بهره برداری از ۸ مرکز جامع سلامت در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحمانیان صبح شنبه در جشنواره عمران سلامت دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: از سال گذشته تا کنون در قسمت بهداشت، درمان و آموزش با حمایت های مثمر ثمر مسئولین شهر، مسئولین وزارت بهداشت و مسئولین مجموعه دانشگاه گام های خوبی برداشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیمارستان ۳۱۰ تخت خوابه، ساخت و احداث مرکز ناباروری حکیم سلمان جهرم، مرکز تخصصی و فوق تخصصی قلب حاج مرتضی ابوطالبی، بلوک زایمانی بیمارستان استاد مطهری، آنژیوگرافی بیمارستان پیمانیه، اتفاقات بیمارستان پیمانیه، ساخت کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع)، مرکز جامع تشخیص سرطان و غربالگری، مرکز شیمی درمانی بیمارستان پیمانیه، لابی بیمارستان پیمانیه، احداث دانشکده پرستاری و پیراپزشکی فرج الله ممتاز را از پروژه های بزرگ دانشگاه دانست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: بعد از انقلاب اسلامی در جهرم تنها سه مرکز جامع سلامت ساخته شده بود که در حال حاضر ۸ آماده بهره برداری است.

وی گفت: محل اعتبارات و هزینه کرد ساخت این پروژه ها علاوه بر اعتبارات اختصاصی طرح تحول وزارت بهداشت، از سوی خیرین جهرمی نیز بوده است.

رحمانیان در ادامه افزود: نقش خیرین در توسعه پروژه های بهداشت و درمان دانشگاه بسیار پر رنگ بوده است و مدیون این بزرگواران هستیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند

ایاد بهادری منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر بهداشت در دور دوم سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان سمنان دو طرح بهداشت و درمان افتتاح و کلنگ زنی شدند، ابراز داشت: مرکز جامع سلامت میغان افتتاح و عملیات اجرایی پایگاه سلامت فدک آغاز شد.

وی ضمن بیان اینکه مرکز جامع سلامت میغان با زیر بنای ۴۱۰ متر به دست وزیر بهداشت افتتاح شد، افزود: برای اجرای این پروژه ۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه پایگاه سلامت فدک نیز با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع کلنگ زنی شد، ابراز داشت: اعتبار این طرح ۱۰۰ میلیارد ریال است.

بهادری منفرد ضمن بیان اینکه بازدید از بیمارستان امام حسین این شهر دیگر برنامه وزیر بهداشت بود، تصریح کرد: در این سفر توسعه فضای فیزیکی این دانشگاه با وزارت بهداشت پیگیری شده است.

وی بابیان اینکه وزیر بهداشت از مرکز غربالگری، تشخیص و درمان این بیمارستان نیز بازدید کرد، افزود: توسعه این مرکز نیز با وزارت بهداشت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 6082130

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز جامع سلامت روستای میقان شاهرود
  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی
  • همه ایرانی‌ها‌ دارای ‌پرونده سلامت ‌می‌شوند
  • وزیر بهداشت: همه ایرانی‌ها دارای پرونده سلامت می‌شوند
  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور