Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@00:24:43 GMT

آزادراه تبریز-سهند در سال ۹۷ ساخته می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۵۹۳۸۴

آزادراه تبریز-سهند در سال ۹۷ ساخته می شود

معاون وزیر راه و شهرسازی از انعقاد قرارداد عملیات احداث نهمین آزادراه کشور خبر داد و گفت: با کاهش فاصله بین تبریز و شهر جدید سهند علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف سوخت، بار ترافیکی جاده فعلی تبریز -آذر شهر نیز که جزء محورهای حادثه خیز و پرترافیک استان است تا حدود زیادی تعدیل می‌شود.

ایران آنلاین / حبیب‌اله طاهرخانی از واگذاری عملیات احداث آزادراه تبریز-شهر جدید سهند به شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد و گفت: آغاز عملیات ساخت آزادراه تبریز شهر جدید سهند به طول ۱۵ کیلومتر در مورخ ۳ اسفندماه سال جاری در جلسه هیات وزیران به استناد ماده واحده قانون احداث پروژه های عمرانی بخش راه و ترابری از طریق مشارکت به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهرخانی در ادامه با بیان اینکه طبق دستور وزیر راه و شهرسازی برای آغاز عملیات ساخت این پروژه، آزاد راه تبریز-شهر جدید سهند به شرکت نگهداری و بهره‌برداری از آزاد راه تبریز - شهر جدید سهند با تامین مالی ۶۰ درصد از منابع مالی توسط سرمایه گذار با هزینه‌ای بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال به زودی انجام خواهد گرفت گفت:  با پایان عملیات اجرایی آزادراه زمان سفر از ۴۰ دقیقه فعلی به ۱۰ دقیقه کاهش مییابد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با کاهش فاصله بین تبریز و شهر جدید سهند علاوه بر صرفه جویی در مصرف سوخت، بار ترافیکی جاده فعلی تبریز - آذر شهر نیز که جزء محورهای حادثه خیز و پرترافیک استان است تا حدود زیادی تعدیل می شود.

به گفته این مقام مسئول طول دوره مشارکت و احداث آزادراه ۱۸ ماه است که پیش بینی می شود تا سال آینده، آزادراه را به صورت آزمایشی تحت بار ترافیکی قرار گرفته و به یکی از اصلی ترین مطالبات و نیازهای شهر جدید سهند پاسخ داده شود.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور روز گذشته از  نهایی شدن قرارداد ساخت ۸۹۶ کیلومتر آزادراه جدید در قالب ۸ پروژه خبر داده و گفته بود:  ۱۱۱۳ کیلومتر آزادراه در سال گذشته با اعتبار  ۸۷۰۰  میلیارد تومان اجرایی شد که ۷۰ درصد سهم از سوی بخش خصوصی  و ۳۰ درصد آن را دولت تامین کرد.

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۵۹۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان سوختگی در غرب تهران ساخته می‌شود

وزیر بهداشت در جریان بازدید از پروژه‌های درحال ساخت استان تهران از ساخت بیمارستان سوختگی در غرب تهران با پیشرفت ۸۰ درصدی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین‌اللهی امروز از پروژه‌های درحال ساخت بیمارستان سوختگی تهران، بیمارستان نوین شریعتی، عملیات ساخت و گودبرداری پروژه بیمارستانی موقوفه دکتر افشین در منطقه 22 تهران و پروژه درحال ساخت بیمارستان امام‌خمینی(ره) اسلامشهر بازدید کرد.

ساخت بیمارستان سوختگی در غرب تهران

وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان سوختگی تهران که به همت دانشگاه علوم پزشکی ایران درحال ساخت است، گفت: به دلیل بروز سوانح و حوادث غیرمترقبه و نیاز به خدمات تخصصی سوختگی، این پروژه، در اولویت برنامه‌های وزارت بهداشت قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه در سال 91 آغاز شده و در شروع دولت مردمی به پیشرفت حدود 62 درصدی رسیده بود و درحال حاضر با توجه به اولویت گذاری وزارت بهداشت به پیشرفت 80 درصدی رسیده است.

وجود 350 بیمارستان با عمر بالای 25 سال در کشور/ پروانه "بیمارستان گاندی" تمدید نشده بود

وزیر بهداشت گفت: در این بیمارستان با پیشرفته‌ترین تجهیزات و روش های درمانی و جراحی، سوختگی‌های شدید قابل درمان خواهد بود.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌های سوختگی باید دارای شرایط عاری از میکروب و تهویه هوای مناسب باشند، تصریح کرد: در این پروژه مجهز، استانداردهای لازم برای بیمارستان سوختگی درنظر گرفته شده و جدیدترین تکنیک‌های ترمیم زخم مانند سلول‌های بنیادی در این مرکز قابل انجام است.

عین‌اللهی با بیان اینکه اعتبار خوبی برای ساخت و تکمیل این پروژه تخصیص داده شده است، گفت: قسمت‌های اصلی تا 98 درصد پیشرفت داشته و طبقات بالاتر روبه اتمام است؛ امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه و به‌کارگیری نیروی انسانی متخصص، بتوانیم گامی دیگر در مسیر خدمت به مردم برداریم.

بازدید از پروژه در حال ساخت بیمارستان نوین شریعتی

در ادامه، وزیر بهداشت از روند ساخت پروژه بیمارستان نوین شریعتی که به همت دانشگاه علوم پزشکی تهران در غرب تهران درحال ساخت است، بازدید کرد؛ بیمارستان هزار تختخوابی نوین شریعتی، یک بیمارستان راهبردی برای استان‌های تهران و البرز به شمار می‌رود که می‌ تواند نقش مهمی در خدمات رسانی به ویژه در زمان بروز بحران ایفا کند.

عین‌اللهی در ادامه بازدید از پروژه‌های سلامت، از عملیات ساخت و گودبرداری پروژه بیمارستانی موقوفه دکتر افشین در منطقه 22 تهران و بیمارستان در حال ساخت امام خمینی(ره) اسلامشهر که با پیشرفت فیزیکی 90 درصد آماده شده است نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • عملیات احداث و اصلاح شیب شیروانی در آزادراه کرج - قزوین
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • لزوم ایمنی در مسیر جایگزین جاده در حال ساخت یاسوج-سی‌سخت
  • بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند
  • «موسی» و «پایتخت» امسال ساخته می‌شوند؟
  • آزاد راه قزوین به رشت گذرگاهی پرتردد، اما بدون امکانات + فیلم
  • بیمارستان سوختگی در غرب تهران ساخته می‌شود