Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:کانون فرهنگی هنری قمر بنی هاشم(ع)روستای کاغذی آران و بیدگل بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه فرهنگی هنری و مذهبی در طول سال ۹۶ اجرا کرده است.

اسلام کریمیان مسؤول کانون فرهنگی هنری قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامیداشت دهه نکوداشت کانون های فرهنگی هنری مساجد در خصوص فعالتی های این کانون گفت: در طول سال ۹۶ بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه فرهنگی هنری و مذهبی در دو بخش خواهران و برادران کانون فرهنگی هنری قمر بنی هاشم(ع) اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در چندسالی که از تاسیس کانون فرهنگی قمربنی هاشم(ع) می گذرد سعی همه اعضا بر این بوده تا در حدتوان خود برنامه های فرهنگی متنوعی رابرای جذب حداکثری جوانان و نوجوانان در قالب تشکیل کلاس های آموزشی و جلسات مناسبتی با دعوت از مربیان و اساتید  مجرب در حوزه دینی مذهبی و آموزشی داشته باشیم که در این راستا با استقبال خوب جوانان و نوجوانان مواجه بودیم.

 

کریمیان به فعالیت های بخش خواهران اشاره  کرد و ادامه داد: واحدفرهنگی خواهران بخش مهمی از فعالیت های فرهنگی، آموزشی را در برگزاری برنامه ها در طول سال دارد که برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب ، برپایی نمایشگاه آویزهای کاموایی از فعالیت های دانش آموزان کلاس های اوقات فراغت  آسمانی  ها  در کاروان  سرای عباسی و نمایشگاه اقتصاد مقامتی  و اشتغال  زنان از مهم ترین آن ها بوده است.

 

مسؤول کانون فرهنگی هنری قمر بنی هاشم(ع) خاطر نشان کرد: امسال با اجرای طرح اوقات فراغت آسمانی ها و برگزاری کلاس های متنوع در تابستان برنامه ها و فعالیت های بسیار خوبی را برای نوجوانان روستا داشتیم که در کنار آموزش قرآن و تصحیح  نماز ، آموزش هنرهایی همچون صنایع  دستی را هم با حضور مربیان مجرب ارائه کردیم.

 

کریمیان خاطر نشان کرد: برپایی اردوهای زیارتی مشهد اردهال(ع)  و بی بی زبیده(س)، نمایشگاه عاشوراییان ، نمایشگاه کارآفرین  و نمایشگاه  دهه  فجر انقلاب اسلامی از دیگر فعالیت های این کانون فرهنگی هنری بوده است.

 

وی افزود: همچنین کلاس های قرآن و جزء خوانی در ماه  رمضان ، جلسات  مناسبتی مذهبی و ملی،  تشکیل  حلقه  های صالحین، دیدار با خانواده  های  شهدا و.... از دیگر فعالیت هایی است که با استقبال  خوب روستائیان مواجه بوده  است .

 

کریمیان اظهار داشت: بیشتر هزینه های اجرا شده  از کمک  های مردمی تامین می شود که درخواست کمک  بیشتری جهت  برگزاری  برنامه  های فرهنگی وآموزشی در سال آینده از مسئولین مربوطه در حوزه کانون  ها داریم .

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۳۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، افسانه دارابی با اشاره به اجرا شدن برنامه‌های ثابت و مناسبتی در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر، بیان کرد: ما روز‌های یک‌شنبه صبح جلسه پرسش و پاسخ با عنوان "راه زندگی" داریم با یک روان شناس و روان درمانگر و بعد از ظهر روز‌های یک‌شنبه نشست کتابخوان کودکان را داریم، همچنین ساعت ۱۷:۳۰ روز‌های چهارشنبه نشست کتابخوان نوجوان برای پسران را داریم.

وی با بیان این‌که اکثر برنامه‌های این کتابخانه در روز‌های پنج‌شنبه اجرا می‌شود، اضافه کرد: پنجشنبه‌ها ساعت ۹ صبح ما نشست "گلستان خانی" داریم، ساعت ۱۰ نشست بانوان را داریم که در این نشست کتابی معرفی و در مورد آن کتاب صحبت می‌شود.

مسئول کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر ادامه داد: زمانی که بحث درباره کتاب تمام شد ما یک اختتامیه برای کتاب می‌گیریم و به‌عنوان نقد و بررسی کتاب از یک کارشناس فرهنگی استان دعوت می‌کنیم و کتاب را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد و دوستان اگر ابهامی داشته باشند در این جلسه صحبت کرده و رفع ابهام می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به جلسه‌های مناسبتی این کتابخانه، گفت: آیین نکوداشت خانم دکتر فاطمه لشکری یکی از فرهنگیان استان که کتابخانه شخصی‌شان را خانواده ایشان به کتابخانه خلیج فارس اهدا کرد‌ه‌اند در این کتابخانه برگزار می‌شود.

دارابی اضافه کرد: در این آیین حدود ۵۰۰ نسخه کتاب نفیس به کتابخانه عمومی خلیج فارس اهدا می‌شود.

وی جلسه‌های نقد و بررسی و آیین‌های رونمایی از آثار نویسندگان بوشهری را از دیگر برنامه‌های این کتابخانه عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • اجرای ۱۹ عنوان برنامه در گرامیداشت روز «سنندج»
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف
  • اجرای ۱۹ عنوان برنامه در هفته گرامیداشت روز سنندج