Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا شفیعی زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی امام خمینی (ره) بیان داشت: از بین رفتن داعش و تروریسم در منطقه، با محوریت اهتمام ایران اسلامی انجام شد و از حوادث شیرین سال جاری است.
وی با اشاره به فرارسیدن نوروز 97 و ورود گردشگران به استان گیلان و مصادف شدن تحویل سال جدید با سالروز شهادت امام هادی (ع) اظهار کرد: به یقین مردم حرمت این روزها و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب جمعه رشت با بیان اینکه مردم مومن و متدین گیلان وظیفه شناس به مسائل اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: مردم این استان تذکرهای لازم را با حفظ احترام، عزت و کرامت مسافران نوروزی مطرح کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت به بیان برخی معضلات در استان گیلان پرداخت و اظهار کرد: مشکل زباله های دفن شده در منطقه سراوان رشت همچنان باقی مانده و بوی نامناسب زباله ها آسایش را از مردم این منطقه گرفته و لازم است مسئولان راه حلی برای این مشکل بیاندیشند.
امام جمعه موقت رشت به گلایه بازاریان و کسبه رشت از فعالیت دستفروشان در کنار مغازهای آنان نیز اشاره و اضافه کرد: باید برای دستفروشان و ساماندهی آنها نیز فکری اساسی شود.
7286/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۵۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی ضد صهیونیستی مردم گیلان در حمایت از مردم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، مردم شهرهای استان گیلان بعد از ظهر جمعه پس از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه در حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق راهپیمایی کردند.

بزرگ و کوچک، زن و مرد همه آمده‌اند تا حمایت و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم غزه اعلام دارند.

فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» از همان دقایق نخست راهپیمایی به گوش می‌رسد و صدای نوجوانان و دانش‌آموزان گیلانی بلندتر از سایر اقشار است.

کد خبر 6082452

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست
  • راهپیمایی مردم بجنورد در حمایت از اقدام موشکی و مقتدرانه سپاه + فیلم
  • دشمن از نیرومندی سپاه پاسداران ترس دارد
  • خطیب نماز جمعه زاهدان: عملیات وعده صادق در معادلات جهانی تغییر ایجاد کرد
  • راهپیمایی ضد صهیونیستی مردم گیلان در حمایت از مردم غزه
  • پاسخ ایران به اسرائیل موفقیت راهبردی بزرگ بود
  • تداوم حمایت‌های مردم گیلان از حمله سپاه به مواضع رژیم جعلی اسرائیل
  • برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • راز استفاده نکردن ایران از موشک ها و پهپادهای پیشرفته تر در حمله به اسرائیل /چرا سپاه با اطلاع قبلی حمله کرد؟/هنوز همه ورق ها فاش نشده است!