Web Analytics Made Easy - Statcounter

بکر این روزها مشتریان زیادی در میان بزرگان اروپا دارد.

طرفداری - رئال مادرید به صورت ویژه در تابستان پیش رو احتمال جذب آلیسون بکر را از رم بررسی خواهد کرد.

پست دروازه بانی یکی از آن پست‌هایی است که در چند فصل اخیر همواره شایعاتی درباره صاحب آن در رئال مادرید به گوش رسیده و می‌رسد. اما به نظر در تابستان پیش رو شاهد یک خرید بزرگ از سوی کهکشانی‌ها در این پست باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش مارکا، در حال حاضر آلیسون بکر شانس بیشتری نسبت به کورتوا و دخیا برای تصاحب این پست دارد. البته بکر چند ماه پیش به رئال پیشنهاد شد اما هر چه زمان گذشت، ارزش او بیشتر مشخص شد و طبعا علاقه مدیران باشگاه نیز افزایش پیدا کرد. خرید بکر نسبت به دو گزینه دیگر راحت‌تر است و قیمت آن نیز پایین‌تر است و از همه مهم‌تر، رم نسبت به چلسی و منچستریونایتد راحت‌تر راضی به فروش می‌شود.

قیمت آلیسون چیزی بین 50 تا 60 میلیون یوروست. این در حالی است که قیمت دخیا مطمئنا کمتر از 100 میلیون نخواهد بود. از طرفی دستمزد بکر نیز پایین‌تر از دو گزینه دیگر خواهد بود. حدود نصف چیزی که کورتوا و دخیا در رئال مادرید خواهند گرفت. به لحاظ کیفیت هیچ تردیدی نسبت به عملکرد آلیسون وجود ندارد و او فصلی رویایی را در رم پشت سر می‌گذارد. اتلتیکو مادرید به خوبی می‌داند باز کردن دروازه آلیسون چقدر دشوار است. 

اما رئال مادرید تنها مشتری آلیسون نیست. پای لیورپول هم در میان است. گرچه اگر واقعا پیشنهادی در کار باشد، بکر، رئال مادرید را ترجیح می‌دهد. بکر تابستان گذشته تنها با 7.5 میلیون یورو از اینترناسیونال برزیل خریداری شد. این در حالی است که منچسترسیتی برای ذخیره او در تیم ملی برزیل، 51 میلیون یورو هزینه کرد. با این حال، همه چیز به آینده زیدان بستگی دارد. اگر زیزو بماند، احتمالا ناواس هم می‌ماند و در صورت جدایی زیدان، آنگاه باید منتظر یک ستاره باشیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۴۱۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898636

دیگر خبرها

  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا