Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی صادق‌زاده مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: ساعتی قبل در اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه نیسان در محور کازرون - قائمیه، خودروی پراید دچار آتش سوزی شد و ۲ سرنشین آن در آتش سوختند.

وی افزود: آتش‌نشانان پس از دریافت گزارش این تصادف به محل اعزام شدند و ضمن اطفای آتش سوزی، عملیات ایمن‌سازی را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی صادق‌زاده با بیان اینکه این حادثه در نزدیکی روستای طالقانی رخ داد، اظهار کرد: ۶ نفر سرنشین خودروی نیسان نیز مصدوم شدند که نیرو‌های اورژانس برای درمان کامل به بیمارستان انتقال یافتند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون ادامه داد: علت حادثه به وسیله کارشناسان در دست بررسی است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کازرون از همه مردم درخواست کرد با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و نکات ایمنی سفر نوروزی بدون حادثه را تجربه کنند.

انتهای پیام/ن

تصادف در محور کازرون - قائمیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۵۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند

جانشین پلیس راه استان بوشهر گفت: در اثر سه تصادف و واژگونی خودروی سواری طی ۲۴ ساعت گذشته در محور گناوه ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند.

به گزارش مهر، سرهنگ رسول قنبری شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از واژگونی خودرو سواری پژو پارس در کیلومتر ۲۰ محور گناوه به دیلم روبروی روستای چاه‌شور یک تیم عملیاتی اورژانس جاده‌ای هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.

جانشین پلیس راه استان بوشهر افزود: در این حادثه سه نفر مصدوم شدند که توسط آمبولانس هلال احمر و عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه تصادف دیگر، بین ۲ خودرو زانتیا و پژو ۴۰۵ در محور گناوه مقابل روستای کوهک رخ داد، بیان کرد: در این حادثه ۶ نفر مصدوم و به مرکز درمانی اعزام شدند.

جانشین پلیس راه استان بوشهر اضافه کرد: حادثه سوم واژگونی پراید با سه سرنشین مقابل روستای چاهک گناوه بود که متأسفانه ۲ جوان ۳۳ و ۲۵ ساله جان باختند و راننده مصدوم شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم

دیگر خبرها

  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه