Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@06:13:55 GMT

کميته امداد حاجي آباد 265 طرح خود اشتغالي اجرا کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۴۰۰۱

کميته امداد حاجي آباد 265 طرح خود اشتغالي اجرا کرد

خبرگزاري آريا - بندرعباس - ايرنا - مديرکميته امداد امام خميني(ره) حاجي آباد گفت: 265 طرح خودکفايي و اشتغال به ارزش44 ميليارد و 200 ميليون ريال سال 96 در اين شهرستان اجرا شد.

مسيح ‌الله مرادي روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: طرح هاي خود اشتغالي در زمينه هاي شغلي و مشاغل فني، صنايع دستي، کشاورزي، دامداري، کشت گياهان دارويي و خريد ماشين آلات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وي، اين تسهيلات از محل اعتبار قرض الحسنه بانکي با مشارکت بانک هاي عامل شهرستان حاجي آباد و اعتبار امدادي از صندوق قرض الحسنه امداد ولايت پرداخت شد.
مديرکميته امداد امام خميني(ره) حاجي آباد ادامه داد: اين ميزان تسهيلات همچنين زمينه اشتغال 335 نفر از خانوارهاي زيرپوشش حمايت و فرزندان آن ها و افراد بيکار و نيازمند اين شهرستان را فراهم کرد.
مرادي افزود: اجراي اين طرح ها در سال 96 از نظر ريالي 77 درصد و از نظر تعداد 20درصد نسبت به سال 95 رشد داشته است.
وي خاطر نشان کرد: امسال نيز ضمن ثبت نام و شناسايي افراد متقاضي تسهيلات در راستاي توانمندي سازي خانواده هاي زيرپوشش وام هاي خود اشتغالي و کارآفريني اجرا مي شود.
9887 /6048
* آگاهي از آخرين اخبار استان در کانال تلگرام ايرنا هرمزگان
* لينک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ايميل: irna.hormozgan@yahoo
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری

۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری توسط کمیته امداد شهرستان اسلامشهر تهیه و اهداشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، با همت کمیته امداد امام (ره) شهرستان اسلامشهر و خیرین و با حضور مسئولان شهرستان اسلامشهر، تعداد 27 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان اسلامشهر اهدا شد.

در این مراسم حمید صمیمی، قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان تهران اظهار داشت: در سال گذشته کمیته امداد امام (ره) در استان تهران بالغ بر یک هزار و 200 سری جهیزیه تقدیم نوعروسان کرده که ارزش مجموع آن‌ها 230 میلیارد ریال است و این اقدام خداپسندانه در سال جاری نیز به قوت خود باقی خواهد بود.

وی افزود: در شهرستان اسلامشهر هم اکنون 27 سری جهیزیه به نوعروسان اهدا می شود که شامل 5 قلم از جمله تلویزیون، لباسشویی، اجاق گاز ، یخچال و جاروبرقی است.

در ادامه مراسم حسن محمدی مهینی، رئیس کمیته امداد شهرستان اسلامشهر نیز به ارائه توضیحاتی درباره فعالیت صورت گرفته پرداخت.

انتهای پیام /

دیگر خبرها

  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • تخصیص ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اردستان
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی به ولی نعمتان کمیته امداد در کردستان واگذار شد
  • ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد
  • ۲۱۰۶ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد گلستان واگذار شد
  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی