Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سعادت پور نماینده دادستان قیروکارزین اظهار کرد: ۶۰ هکتار زمین در حوالی روستای مدخون شهرستان قیروکارزین که به صورت غیر مجاز از زمین‌های ملی تصرف شده بود از دست متصرفان خارج شد.

وی تصریح کرد: با توجه به ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع، درختانی را که سودجویان در این زمین‌ها کاشته بودند قلع و قمع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیروکارزین در فاصله ۲۳۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ن

بازپس گیری زمین های ملی از متصرفان در قیروکارزین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۲۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج سربازان امریکایی از خاک نیجر در غرب آفریقا

روزنامه ایران نوشت: امریکا روز گذشته به اطلاع دولت نیجر رساند که با درخواست این کشور غرب آفریقا مبنی بر خارج کردن هر چه سریع‌تر نیروهای نظامی‌اش از خاک نیجر موافقت کرده است.    این اقدام پیش از این با نظر منفی جو بایدن همراه شده و به خواسته وی از اجرای آن خودداری شده بود اما حالا که کاخ سفید تغییر رویه داده، آثار تبعی آن در مورد مسائل امنیتی خاورمیانه می‌تواند قابل ملاحظه باشد.    طبق گزارش واشینگتن پست، توافق امریکا موجب خروج بیش از هزار سرباز ویژه این کشور از خاک نیجر خواهد شد اما سؤال مهم‌تر منتج از این جابه‌جایی این است که سرنوشت پایگاه هوایی تعبیه شده امریکا در خاک نیجر چه خواهد شد.    اهمیت این موضوع زمانی بیشتر می‌شود که در نظر بگیریم بودجه احداث این پایگاه نظامی برای امریکا از  ۱۱۰ میلیون دلار هم فراتر رفته و فقط ۶ سال از ساخت این پایگاه می‌گذرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد
  • ۱۴ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در مرز بازرگان کشف شد
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر
  • رفع تصرف زمین‌های دولتی در شهرستان لاهیجان
  • گل کریستنسن به رئال مادرید روی خروج اشتباه لونین (رئال مادرید 0-1 بارسلونا)
  • ثبت رکوردهای مهم بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری
  • واژگونی خودرو در محدوده دوراهی ولشت
  • عوارض خروج از کشور ۱۴۰۳ + تمامی هزینه‌های خروج از کشور
  • خروج سربازان امریکایی از خاک نیجر در غرب آفریقا