Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیرعلوم گفت: در صورتی که مجلس سریع در مورد اصلاح سهمیه ایثارگران تصمیم گیری کند در پذیرش دانشجویان امسال اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، منصورغلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز در حاشیه بازدید از یکی از حوزه های آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ در جمع خبرنگاران در مورد اصلاح سهمیه ایثارگران گفت: سهمیه هایی از سال قبل مصوب شده بود بویژه قانونی که سال قبل بود و بنا به نظراتی که از دانشگاهها دریافت شد نیاز به اصلاح داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح شد و چون قانون مصوب مجلس بود باید در مجلس به رأی گذاشته شود تا نتیجه آن مشخص شود.

وی افزود: بر اساس اصلاحاتی که صورت می گیرد مقداری ضریب ها تغییر خواهد کرد و اگر مجلس زود به این موضوع رسیدگی کند در پذیرش دانشجویان امسال اعمال می‌شود.

غلامی تصریح کرد: در ماده ۹۰ قانون ششم توسعه ضریبی گذاشته شده بود که یک سال اجرایی شد و بازخوردهای آن نشان داد نیاز به اصلاح دارد. بنابراین پیشنهاد اصلاح سهمیه ایثارگران به مجلس ارائه شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۴۰۰ دانشجوی عراقی در دانشگاه ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، یسری شادمان اظهار داشت: با توجه به نزدیکی دانشگاه ایلام به کشور عراق و همخوانی فرهنگی بین مردمان استان ایلام و عراقی‌ها دانشجویان، دانشگاه ایلام را برای تحصیل انتخاب می‌کنند.

وی افزود: این دانشجویان در همه رشته‌های مقاطع ارشد و دکتری در دانشگاه ایلام پذیرفته شده‌اند.

شادمان عنوان کرد: به منظور شناخت بیشتر این دانشجویان با دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اردوهای راهیان پیشرفت برای آن‌ها برگزار می‌شود.

کد خبر 6083930

دیگر خبرها

  • رفع ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در مجلس
  • مجلس با ارجاع گزارش دلیل «کمبود دارو» به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • طغیانی: اصلاح موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • رای مجلس به اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات
  • چرا معطلی تصویب لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم در مجلس به ضرر کشور است؟
  • بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه در دستورکار امروز مجلس
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه
  • پذیرش ۴۰۰ دانشجوی عراقی در دانشگاه ایلام
  • پذیرش ۴۰۰ دانشجوی عراقی در ایلام