Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@23:57:31 GMT

برقراری پرواز‌های فرودگاه شیراز

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۰۹۸۳۱

رکنا: با وجود بارش‌های رگباری پرواز‌های رفت و برگشت فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز برقرار است.

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، احسان استوار مسئول روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید دستغیب گفت: پرواز‌های فرودگاه شیراز صبح امروز به علت شرایط نا مساعدجوی، بارش شدید باران و رعد و برق، لغو و یا به تاخیر افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استوار افزود: در حال حاضر هیچگونه مشکلی در برقراری پرواز‌ها وجود ندارد و پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید دستغیب از سر گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: مسافران حتما برای اطلاع از وضع پرواز‌ها با شماره ۱۹۹ در تماس باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران فرودگاه بین المللی شیراز شهید پرواز عکس ایران حوادث تهران اخبار تهران زندگی قتل پرونده جوان فیلم تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۹۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت شهر اصفهان عادی است/ادامه پرواز هواپیماها در فرودگاه شهید بهشتی

صبح امروز، جمعه، ۳۱ فروردین‌ماه، چند ریزپرنده مشکوک در حریم هوایی اصفهان توسط پدافند هوایی این استان مورد انهدام پدافند هوایی قرار گرفت و هیچ‌گونه خسارتی به اماکن نظامی و غیرنظامی وارد نشد.

رسانه‌های غربی این واقعه را اقدامی از سوی رژیم صهیونیستی عنوان و در این زمینه اقدام به نشر اخبار و گزارش‌های کذب و غیرواقعی کردند. امیر سرتیپ میهن‌دوست، ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان پیرو اخبار منتشر شده درباره فعالیت پدافند هوایی در اصفهان اعلام کرد: صدای انفجار صبح امروز مربوط به شلیک پدافند هوایی به اشیاء مشکوک بوده و هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است. هم‌اکنون وضعیت نقاط مختلف شهر اصفهان در حالت عادی است و مردم نیز طبق روال همیشه، در حال زندگی عادی و عبور مرور در خیابان‌های سطح شهر هستند.

امروز بعد از نماز جمعه اصفهان نیز قرار است راهپیمایی مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه و همچنین عملیات موفق وعده صادق از حد فاصل مصلی امام‌ خمینی(ره) تا خیابان فرایبورگ این شهر برگزار شود. 

پرواز هواپیماها در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به حالت عادی برگشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • عادی شدن وضعیت پرواز‌های فرودگاه تبریز
  • وضعیت شهر اصفهان عادی است/ادامه پرواز هواپیماها در فرودگاه شهید بهشتی
  • روال عادی پرواز‌های فرودگاه شیراز
  • روال عادی پرواز‌های فرودگاه شهید دستغیب شیراز
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه اصفهان به حالت عادی
  • شنیده شدن صدای انفجار و انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو
  • لغو در حدود ۳۰۰ پرواز در فرودگاه دبی در پی سیل
  • آخرین جزییات از پرواز‌های دبی پس از بارش
  • پیمانکار ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز تا سوم اردیبهشت ​تعیین می شود
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۳۰ فروردین