Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@07:20:54 GMT

برگزاری جشن ماما در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۷۷۲۹

برگزاری جشن ماما در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

مراسم جشنی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی ماما با حضور رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، معاون دانشجویی – فرهنگی و مدیر کل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، رئیس دانشکده علوم پزشکی و جمعی از اعضای هیأت علمی و دانشجویان رشته مامایی واحد رشت در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار آنا از رشت، مدیر کل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با برشمردن اهداف نامگذاری روز جهانی ماما، گفت: «وظایف این قشر زحمتکش و نقش آنان در ارتقای شاخص‌های توسعه انسانی همچنین بهداشت خانواده که می‌توان از افزایش طول عمر زنان و کاهش مرگ و میر کودکان نام برد، بسیار مهم بوده و آرزو می‌کنم که فارغ‌التحصیلان این رشته در مسیر توسعه و پیشرفت ایران اسلامی نقش خود را بخوبی ایفا کنند.»

حجت الاسلام قاسم قاسمی با تحلیل مقام و منزلت شغل مامایی از دیدگاه آیات و روایات، تاکید کرد:« شأن و مقام ماما بسیار والا است و باید قدر و منزلت خود را بدانند و در طریق سلامت جامعه نسوان و نوزادان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.»

قاسمی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر فرزندآوری، زایمان طبیعی را یکی از رسالت‌های مهم مامایی دانست و تصریح کرد: «در چند سال اخیر با سیاست‌گذاری‌های شایسته‌ای که صورت پذیرفت آمار زایمان طبیعی در کشور افزایش یافته و می‌توانیم ادعا کنیم که به یکی از بزرگترین اهداف سلامت مادران و نوزادان دست یافته ایم و این جز با تلاش جامعه مامایی میسر نخواهد شد.»

دکتر طیبه رهبر رئیس دانشکده پرستاری و مامایی واحد رشت نیز با قدردانی از برگزار کنندگان این مراسم، گزارشی از روند فعالیت‌های علمی و آموزشی این دانشکده را ارائه داد.

در این مراسم که به همت گروه مامایی دانشکده پرستاری و مامایی واحد رشت و هماهنگی و پشتیبانی حوزه فرهنگی این واحد دانشگاهی برگزارشد با اجرای قرائت دستجمعی سوگندنامه مامایی و اجرای چند برنامه مفرح وپخش کلیپ ، از نفرات برتررشته مامایی در ورودی های مختلف تقدیر شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۷۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور استان تهران بر تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیر شهریه ای استان تهران تاکید کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در امور استان تهران در جلسه معارفه مدیرکل جدید حوزه ریاست استان تهران در جمع روسای واحدهای این استان با اشاره به سند تحول دانشگاه اظهار داشت: در راستای اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه ازاد و با کمک همکاران واحدهای دانشگاهی استان باید سهم درآمدهای غیرشهریه‌ای استان را افزایش دهیم، با توجه به توانمندی استان تهران، انتظار بیشتری از این استان وجود دارد.

قائم مقام ریاست دانشگاه در ادامه، بر التزام همیت و جدیت روسای واحدها در کلیه امور جاری و حضور پررنگ و اثرگذار آنها بخصوص در بزنگاههای مهم تاکید کرد.

رنجبر با اشاره به اهمیت ساماندهی دانشجویان غیرایرانی تاکید کرد: استفاده بهینه از ظرفیت حداکثری واحدهای استان دراین خصوص لازم است.

در پایان این جلسه حکم مصطفی ملکی به عنوان مدیرکل جدید حوزه ریاست دانشگاه ازاد اسلامی استان تهران به وی تقدیم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد نور میزبان یک‌هزار و ۳۷۸ داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • توجه به مقوله حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در سعادت جامعه است
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • همه‌چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست
  • تخلفات کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی شامل چه مواردی است؟
  • راه‌اندازی ۳ دانشکده موضوعی جدید در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • برگزاری نشست هم‌اندیشی جامعه اسلامی واحد تهران جنوب با مدیر کل‌تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد