Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@09:27:25 GMT

حاشیه‌های تخریب یک ویلا در ساوجبلاغ البرز

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۶۴۲۰۲

احمد فاضلیان در مورد حاشیه‌های تخریب یک ویلا در شهرستان ساوجبلاغ گفت: دستگاه قضایی در راستای وظایف خود برای صیانت از اراضی ملی و حقوق بیت المال در طول سال دستورات متعددی را برای تخریب بناهای غیرمجاز صادر می‌کند که اقدام انجام شده در ساوجبلاغ نیز در این راستا بوده است.

وی در ادامه با تکذیب برخی اخبار در مورد رایزنی و تلاش مسئولان اجرایی استان و شهرستان برای جلوگیری از تخریب بناها گفت: در مورد ساوجبلاغ چنین خبری صحت ندارد و مسئولان اجرایی استان در این زمینه تماسی با دادگستری استان نداشته و دخالتی در این مورد خاص به عمل نیاوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاضلیان افزود: سوابق حاکیست که در تمامی موارد هماهنگی و تعامل بسیار مثبت و سازنده‌ای بین مجموعه دستگاه قضایی و اجرایی استان وجود دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: استان البرز ساوجبلاغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۶۴۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از اجرایی نشدن پایاب سد‌ها در این شهرستان

علیرضا توری در جلسه شورای حفاظت از منابع آبی این شهرستان  گفت:تنش آبی درشهرستان داریم و آب در پشت سد‌ها وجود دارد و برخی از سد‌ها حتی در طول سال سریز هم می‌شوند ولی هنوز در استفاده از پایاب سد‌ها و سیستم‌های نوین آبیاری عملا در شهرستان با مشکل مواجه هستیم.

وی افزود:اگر استفاده از آب پشت سد‌ها و آب‌های جاری در بخش کشاورزی و اصلاح الگوی کشت در این شهرستان مدیریت شود شاهد افت ذخایر زیرزمینی آب در این شهرستان نخواهیم بود.

وی در این جلسه خواستار مهندسی نمودن حریم بستر رودخانه‌های شهرستان شد و گفت:متاسفانه در برخی از مناطق روستایی این شهرستان در حریم بستر رودخانه‌ها ساخت و ساز شده که احتمال خطر خسارت سیل در آن‌ها وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن مستلزم مشارکت متقاضیان
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از اجرایی نشدن پایاب سد‌ها در این شهرستان
  • تخریب بند خاکی غیرمجاز در سرخس
  • ۳۵ هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی پردیس آزادسازی شد
  • اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان علی آبادکتول
  • تخریب دیوار سنگی در چرام برای رفع تصرف اراضی ملی
  • مردم در حفاظت آثار تاریخی نقش مهمی دارند
  • پلمب کارگاه تولید داروهای غیرمجاز در ساوجبلاغ