Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدیده دروازه بانی فوتبال ایتالیا، زیر ذره بین مونچی قرار دارد.

طرفداری- الکس مرت، یکی از پدیده های فوتبال ایتالیاست و بسیاری معتقدند آینده درخشانی پیش روی این دروازه بان 21 ساله است. اخیرا نام او در رابطه با رم شنیده شد و حالا ایجنت او توضیحاتی ارائه کرده است.

هیچ بعید نیست رم با دریافت پیشنهادی نجومی، مجبور به فروش مرت شود؛ هرچند علاقه مندی این باشگاه به این دروازه بان، به احتمال زیاد برای پر کردن جال خالی لوکاژ اسکروپسکی_که به احتمال زیاد به دلیل نیمکت نشینی از رم می رود_ و ذخیره آلیسون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال مونچی برای آینده به مرت چشم دوخته است.

فدریکو پاستورلو، ایجنت این دروازه بان 21 ساله در مصاحبه ای با LaRoma24.it گفت:

تاکنون در رابطه با مرت با مونچی ملاقاتی نداشته اما از شنیدن خبر علاقه مندی باشگاه رم به مرت، شگفت زده نشدم. او بهترین دروازه بان حال حاضر ایتالیاست.

مرت تحت مالکیت اودینزه است که در دو فصل اخیر برای اسپال به میدان می رود. او باعث شد اسپال به سری آ برسد و در هفته های پایانی این فصل نیز نقش مهمی در  بقای اسپال در سری آ داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۶۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهپاد‌های شگفت انگیز

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، گزارش اختصاصی حسین روحانی فرد از پرتاب موشک‌های بالستیک و کروز و شلیک پهپاد‌های شاهد۱۳۶ به سرزمین‌های اشغالی در عملیات وعده صادق.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • بیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!
  • پهپاد‌های شگفت انگیز
  • طوفان خشم لاپورتا‎:‌‏ ال‌کلاسیکو تکرار شود!‏
  • «وحید شمسایی» در حال حاضر بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال است
  • بهره مندی سازمان سپند از تخفیف های صنایع نظامی
  • رونالد آرائوخو: مسخره است که به عنوان یکی از بهترین لیگ‌های دنیا، تکنولوژی خط دروازه نداریم
  • علاقه بایرن مونیخ به فرلاند مندی؛ افزایش احتمال معاوضه بازیکن فرانسوی با آلفونسو دیویس