Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به تولید بوقلمون در استان زنجان گفت: زنجیزه تولید بوقلمون در استان زنجان تکمیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; محمدعلی صادقی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان زنجان یکی از استان های موفق کشور در زمینه پرورش بوقلمون بوده و در حال حاضر 25 واحد پرورش بوقلمون در سطح استان فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به فعالیت 23 واحد پرورش بوقلمون گوشتی در استان زنجان خاطرنشان کرد: ظرفیت این واحدها در مجموع به 156 هزار و 700 قطعه در هر دوره می رسد.

سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان عنوان کرد: در حال حاضر همچنین دو واحد پرورش بوقلمون مادر در استان زنجان فعال است که ظرفیت آن ها در مجموع بیش از 10 هزار قطعه در سال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه استان زنجان سهم 60 درصدی در تولید و تامین جوجه یک روزه بوقلمون گوشتی کشور دارد، افزود: زنجان دومین استان تولید کننده گوشت بوقلمون در کشور به حساب می آید.

صادقی از تولید 33 هزار و 200 تن گوشت بوقلمون طی سال گذشته در این استان خبر داد و بیان داشت: هم اکنون 2 هزار و 150 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در واحدهای پرورش بوقلمون استان مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به اینکه اولین و تنها زنجیره تولید گوشت بوقلمون کشور در استان زنجان راه اندازی شده است، اضافه کرد: گوشت بوقلمون تولیدی استان علاوه بر تامین نیاز استان به سراسر کشور ارسال می شود.  

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۸۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بزرگترین واحدِ تولید شویندهِ جنوبشرق با همت کارآفرینِ کرمانی

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • فعالیت بزرگترین واحدِ تولید شویندهِ جنوبشرق با همت کارآفرینِ کرمانی
  • راه‌اندازی واحد احیا فولاد بافت با نانوکاتالیست‌‌های ایرانی
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • راه‌اندازی واحد احیاء فولاد بافت کرمان با نانوکاتالیست‌های پیشرفته ایرانی  
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان
  • سهم ۳۲.۶ درصدی بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان
  • سهم بخش کشاورزی از تولید ناخالص داخلی استان زنجان ۲۶.۷ درصد است
  • تحقق تامین امنیت غذایی در کشور با اتکا بر تولیدات داخلی