Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شبکه اجتماعی خبری توئیتر حساب لوئیس فراخان رهبر جنبش امت اسلام در آمریکا را به علت بیانیه‌هایی علیه صهیونیست‌ها و همجنس گرایان از وضعیت 'تایید شده' در آورد. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،تارنمای روزنامه صهیونیستی‌ها آرتص روز یکشنبه با اعلام این خبر مدعی شد که فراخان چندین دهه است بیانیه‌هایی علیه همجنس گرایی و یهودیان در آمریکا منتشر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صهیونیست‌ها برای سرکوب مخالفان هر گونه انتقاد از اقدامات تندروانه و سرکوبگرانه خود را در جهان و سرزمین‌های اشغالی یهودستیزی توصیف کرده و با این ابزار مانع از هر گونه انتقاد می‌شوند.این روزنامه ادامه داد: فراخان روز چهارشنبه گذشته ویدئویی را تحت عنوان 'کاملا نقاب از چهره کنیسه شیطان بردارید' منتشر کرد.
در این پست فراخان اعلام کرده که باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین آمریکا در زمان حمایت از ازدواج همجنسگرا‌ها که فراخان آن را 'شیطانی' خوانده، 'تحت نفوذ یهودیت' بوده است.
لوییس فراخان (Louis Farrakhan) متولد ۱۱ مه ۱۹۳۳ رهبر جنبش تلفیق گرایانه و عمدتاً آفریقایی آمریکایی امت اسلام است. وی با راهنمایی مالکوم ایکس اسلام آورد.   انتهای پیام/
منبع: ایرنا
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یهودیان صهیونیست شیطان همجنسگرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران درشورای نگهبان

به گزارش خبرگزاری مهر، «هادی طحان نظیف» سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: طرح «استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

کد خبر 6086430 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • آمار خوبی از میزان موالید و جوانی جمعیت در کشور مشاهده نمی‌شود
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • تایید طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران درشورای نگهبان
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد
  • توییت عجیب و جنجالی کریمی قدوسی
  • ادعای عجیب و مبهم کریمی قدوسی در شبکه ایکس؛ خبریه؟ | تصویر
  • ادعای خبرساز کریمی قدوسی
  • (ویدئو) نوجوان ایرانی که دل ایلان ماسک را برد؛ یاسین شفیعی کیست؟!
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • گزارش‌ های واقعی پنتاگون درباره چیزایی که فقط در فیلم‌های علمی تخیلی دیده‌ایم